شهر ساحلی دایتونای فلوریدا (AP) — Joe Gibbs در تلاش بود تا عذرخواهی می کنیم. راننده خود را برنده یکی دیگر از پرچم شطرنجی در دیتونا — همان مسیر که در آن گیبس’ eponymous مسابقه تیم دفاع دیتونا 500 قهرمان و 79 ساله می خواستم به برخی از چیزهایی که درست است.

او هشت روز حذف از دادن نسکار سالن از شهرت سخنرانی و به نظر می رسید نشستن پشت یکی دیگر از تریبون تنظیمات کامل برای تشکر از چند مردم او را فراموش کرده به ذکر است در این مراسم است.

“من واقعا خراب کرد که در آن سخنرانی این سخنرانی گفت:” گیبس که پس از آن اذعان کرد شرکای کسب و کار و دوستان خود را از اواخر پسر, J. D. و قول داد به نمرات دیگران او حذف شده: “من قصد دارم به سعی کنید به مراقبت از آن است.”

گیبس می تواند بخشیده شود برای مرور در چنین شلوغ آخر هفته. او شرکت در میامی در طول سوپر جام به عنوان بخشی از NFL 100 تمام وقت, تیم, تجارت نسکار آبی جارچی در یک مرحله در شارلوت کارولینای شمالی برای maroon “100” ژاکت کمی کمتر از 48 ساعت بعد. هیچ کس تا به حال آخر هفته بهتر از دو Hall of Famer 24 سال از هم جدا.

نسکار سالن از شهرت با رانندگان مکانیک و خدمه ستاد اما گیبس به سالن اول آن مربی است. بیشتر شبیه مربی. این چیزی است که هر کس خواستار او از رانندگان به روزنامه نگاران و یک نام مستعار به عنوان مترادف با گیبس در ورزش به همان اندازه به عنوان پادشاه است زوج با Richard Petty.

در دیتونا 500 آخر هفته او را در بالای صنعت — او دارای دیتونا 500 قهرمان (دو بار برنده جایزه دنی Hamlin), حاکم سری جام قهرمان (Kyle Busch) هفت بار برنده جایزه در سال 2019 (مارتین Truex جونیور) و راننده که ساخته شده او winningest مالک در Busch تاریخ برخورد با نه (Erik Jones). Joe Gibbs خود را آغاز مسابقه تیم در سال 1992 و آن را کنترل نسکار خیلی راه خود را “خوک” با Washington Redskins کنترل خط داد و بیداد — فقط سعی کنید و گذشته آنها را دریافت کنید.

تبلیغات

فوربس ارزش Joe Gibbs Racing در $230 میلیون پشت تنها Hendrick Motorsports در $315 میلیون.

Busch سعی خواهد کرد برای تبدیل شدن به چهارمین راننده به پیروزی متوالی دیتونا 500s. خرده (1973-1974) و کیل Yarborough (1983-1984) هر دو برنده متوالی دیتونا 500s و بدون راننده تا به حال نام خود را حک شده بر روی هارلی J. Earl جایزه در دو سال راست پس از استرلینگ مارلین (1994-95).

“برای برنده شدن در یک دیتونا 500 یک قهرمانی همه چیز را که در رفت و میان که فقط در pro ورزشی” گیبس گفت. “اما واقعی در مورد آن فکر نمی کنم بسیاری از مردم می دهد ما شانس می شود قادر به تکثیر آن است.”

در واقع Hamlin (+800) مورد علاقه را به نفع خود Dayona و Busch و Truex هر دو +500 مورد علاقه را به نفع خود قهرمانی.

سالن از شهرت راننده دیل جارت برنده گیبس اولین دیتونا 500 در سال 1993 برای اولین بار از 176 جام پیروزی برای گیبس تیم. JGR برنده مدرن روز رکورد 19 از 36 جام سری رقابت ها در سال 2019 و تویوتا به طور منظم در پیروزی خط.

خود رانندگان می گویند رفاه خود شروع می شود با گیبس چگونه او مشاوره توسعه استعداد احاطه درایور خود را با بهترین خدمه خود را در این زمینه به موفقیت و یا حتی به عنوان Hamlin قرار داده و آن را “او می یابد یک راه برای ارعاب شما حتی اگر او را نه یک تهدید آمیز مرد.”

تبلیغات

گیبس که برنده سه سوپر کاسه مربیگری واشینگتن ردسکینز و پنج عنوان در JGR, demurred که آن را به در نظر گرفتن اعتبار برای JGR رشد به یک نسکار نیروی عظیم منهدم کننده.

“آره, شما باید یک نقش در آن شما مبارزه سخت شما سعی می کنید به انجام آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به این تیم است اما وجود دارد بسیاری از مردم قرار داده است که ما مسابقه تیم که در آن است” گیبس گفت. “قطعا من فقط بخشی از آن است. من هل داد جلو, دریافت جایزه و تمام. زمانی که من تأمل در آن همه مردم قرار داده است که شما وجود دارد.”

نگاه هیچ بیشتر برای اثبات از گیبس’ سالن از شهرت کلاس و فعلی خود را فهرست.

او القاء شد در کنار تونی استوارت و بابی Labonte دو درایور ساخته شده است که این بنیاد در JGR و ثابت به شک که مسابقه نبود فقط احمقانه dalliance برای گیبس. Hamlin یک گیبس lifer, Busch موفق به کسب دو عنوان و رسید به گفتگو به عنوان یکی از نسکار نوابغ تحت گیبس و Truex به احتمال زیاد کلاه سالن از شهرت رزومه رانندگی برای گیبس.

“او یکی از آن بچه ها که نشسته در خانه فقط آویزان می کند و در کارهای خانه” Hamlin گفت. “او دوست دارد به کار سخت. که واقعا به نظر من تفاوت در او و هر تیم دیگر مالک است که او را در مسابقه فروشگاه هر روز در ساعت 8 صبح تماس حامیان قدم زدن در فروشگاه بدانند چگونه ما می تواند سریع تر است.”

گیبس ممکن است را فراموش کرده و چند نام خود را در طول سالن از شهرت گفتار. اما این یقین که مربی خواهد بود نام کاهش نمرات از رانندگان در سخنرانی آمده است.

“او شده است وجود دارد با من و برای من در هر مرحله از راه” Busch گفت. “ما نوع به حال این باند در این رابطه است که او و من نهایت احترام به یک دیگر و آن را تبدیل به این.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de