دفتر چه ممکن است در نگاه یک پست-COVID جهان

کارگران به دنبال به جلو به بازگشت خود را به دفتر و یک حس عادی باید بریس خود را برای طیف گسترده ای از پروتکل های ایمنی.

پس از همه گیر در محل کار می تواند شامل فاصله بیشتری بین میز اجباری, ماسک, شیفت کار و ترکیب اولیه به جمعیت-رایگان آسانسور و یا دریافت یک چک دما با توجه به افرادی که در طراحی و پخش کردن دفاتر برای زندگی.

مشاوران در کانادا تجاری املاک و مستغلات و معماری, شرکت های صادر دستورالعمل به مشتریان در مورد نحوه آماده شدن برای کارکنان خود را بازگشت به کانادا فضاهای کاری پس از آن تلقی می شود مناسب است. آنها می گویند بسیاری از تغییرات مورد نیاز خواهد بود.

Spoiler alert: آن را به سرگرم کننده است. و آن را به سرعت.

“از آن خواهد شد بسیار آهسته فارغ التحصیل بازگشت به کار با کارکنان حیاتی هستند که به کسب و کار می گوید:” لیزا Fulford, یک معاون ارشد رئیس جمهور با املاک تجاری غول CBRE مستقر در تورنتو است. “بسیاری از حوزه های اجتماعی است که ما با استفاده از زمانی که ما در محل کار — شکستن فضاهای lunchrooms مواد غذایی, دادگاه, کافه ها — بسیاری از کسانی که خواهد شد به آرامی به عنوان به خوبی.”

بیشتر فضای شخصی

هنگامی که کارکنان می رسند وجود دارد باید بیشتر در اتاق تنفس. صندلی طرح باید اصلاح شود به منظور جسمی فاصله کارگران می گویند مشاوران.

که معکوس یک دهه روند. شرکت در بالا-اجاره مرکز شهر هسته سراسر کانادا شده اند قراردادن کارگران به نزدیک نزدیکی به یکدیگر برای سال. باز-طرح دفاتر با ایستگاه های کاری کوچک و چند دفاتر خصوصی می تواند به صرفه جویی در فضا و کاهش هزینه های املاک و مستغلات. در برخی از محل تقسیم بین اتاقهای رها شده اند و همچنین برای تشویق کار تیمی و همکاری.

یک گرافیک از معماری شرکت Gensler نشان میدهد که چگونه کارفرمایان می توانند رنگ-کد پلان برای نشان دادن مراحل ورود مجدد و آن میز شده اند ‘تایید شده برای اشغال.’ (Gensler)

اما مطالعات انجام شده حتی قبل از همه گیر نشان داده اند که کارکنان به اشتراک گذاشته و یا باز-طرح دفاتر تماس در بیمار بیشتر است. اصطلاح “دفتر طاعون” رایج شد قبل از COVID-19 ضربه به توصیف این پدیده زمانی که آنفولانزا یا سرماخوردگی گسترش در میان کل غلاف از کارگران است.

شیفت کار

در حال حاضر نگرانی از COVID سرایت آن نوع از پرجمعیت محیط داخلی به نظر می رسد کاملا خطرناک است.

شرکت معماری Gensler نوشته شده در یک لیست برای مدیران دفتر انتقال کارکنان به کار می کنند. کار شماره یک “تجدید نظر تراکم.”

شرکت ترویج ابزار آن ایجاد شده است که با استفاده از “الگوریتم های مولد” به طرح موجود از محل کار و ایجاد سناریوهای جدید برای دیدار با, فیزیکی, فاصله, شرایط. میز را می توان مبهوت به هر کارگر یک محیط بزرگتر از فضای آزاد در اطراف آنها.

آنی برگرون Gensler را مدیر طراحی در تورنتو می گوید: این شرکت همچنین نشان می دهد که کارگران ساعت اصلاح شود. “یکی از استراتژی است که ما توصیه برای ورود مجدد به محل کار یا شیفت کار یا یک تعادل کار از خانه و محل کار از کار به طوری که شما لازم نیست که بیش از حد بسیاری از مردم دوباره وارد محل کار در همان زمان” او گفت:.

آنی برگرون مدیر طراحی در شرکت معماری Gensler صحبت به CBC اخبار تصویری از خانه اش ، (دایان Buckner/CBC News)

تغییرات می تواند سازماندهی شده توسط روز از هفته و یا ساعات روز با توجه به برگرون. به سادگی با داشتن کمتر کارکنان در محل در هر زمان داده شده ترجیح داده می شود برای شرکت های مردد به متحمل شدن هزینه های اضافی در فضا به جای فاصله از پروتکل های.

متوسط چک

برگرون نیز می گوید: این شرکت مورد بحث غربالگری اقدامات خود را با مشتریان به منظور جلوگیری از پذیرش کارگران با علائم و نشانه های این ویروس است. “برخی از غربالگری می تواند شامل محدود کردن ورود به داخل ساختمان از تنها یک نقطه دسترسی به جای چندین نقاط دسترسی. وجود دارد می تواند تعامل با امنیت فقط به مطمئن شوید که مردم بیمار نیست.”

که می تواند منجر به ترکیب اولیه و زمان انتظار برای رسیدن به محل کار.

برخی از کانادایی ها به زودی می تواند به صورت یک چک دما به دفاتر خود را شبیه به راه این کارمند شد در حال بررسی در شانگهای در این عکس از فوریه. (Noel Celis/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

خارج شده و آمازون را به اجرا در درجه حرارت چک برای کارگران و نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: دفاتر نیاز به انجام همان. در کانادا, Tim Hortons موظف است ماسک و متوسط چک برای کارکنان.

هنگامی که کارکنان به ساختمان و تعدادی دیگر از دفتر روال تبدیل خواهد شد و بیشتر وقت گیر می گوید برنت McKnight استادیار در مدیریت استراتژیک مک مستر در دانشگاه مدرسه کسب و کار در همیلتون.

همراه با پوشش تا به هیئت مدیره یک آسانسور وجود دارد می تواند تلاش اضافی مورد نیاز در حالات دیگر: “در حال انتظار برای رفتن به یک کپی از کسی است که به پایان رسید با استفاده از آن داشتن مایع شیوه به انجام پس از خروج از یک جلسه مشترک اتاق” McKnight اضافه شده است.

یکی از راه راهرو

وجود دارد و حتی می تواند راه های جدید به حرکت در اطراف یک ساختمان است. “من فکر می کنم شما خواهید دید یک طرفه راهروها و روشن جهت مسیر در اطراف دفتر” McKnight می گوید. “شاید حتی فیزیکی نشانگر مانند آنچه آنها را در فروشگاه های مواد غذایی و اماکن دیگر به مردم نشان می دهد چه یک فاصله فیزیکی از دو متر در واقع به نظر می رسد.”

در یک عکس گرفته شده در مارس 9, کارکنان, در کافه تریا در هیوندای کارت شرکت دفاتر در سئول نشستن پشت محافظ صفحه نمایش به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19. (Ed جونز/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

اما همه این شیوه های ممکن به آسانی در طول زمان می گوید: Fulford, از CBRE. “من فکر می کنم ما در حال صحبت کردن در مورد قبل از واکسن فاز و یک پست-واکسن فاز,” او گفت:. “قطعا قبل از واکسن بازگشت به کار است که نمی تواند هر چیزی مانند کسب و کار به طور معمول به دلیل اجتماعی فاصله که مورد نیاز و تمیز کردن عمیق در بین استفاده می کند.”

در نهایت برخی از پروتکل ممکن است آرام به عنوان دولت و شرکت ها و کارگران شروع به احساس امنیت است که COVID-19 تحت کنترل است. تا آن آشنا محل کار و عادات گذشته ممکن است احساس کنید بسیار متفاوت است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesPragmatic slotlarıLevitrahipercasino bedava bonuskorsan taksiPapaz Büyüsüelf bar 5000