ویروس تهدید آینده در حال حاضر در تلاش سیستم های حمل و نقل

بوستون—قبل از همه گیر حمل و نقل عمومی کاربران در شهرستانها در سراسر کشور پیوند می خورند بیش از یک کشت از مشکلات که دامنگیر پیری سیستم مترو از تاخیر و خرابی به گاه به گاه خط خارج شدن ترن.

در حال حاضر این سیستم در حال دست و پنجه نرم کردن با یک واقعیت جدید—به شدت کاهش ridership و درآمد ناشی از یک ویروس یواشکی که هم مشمئز کننده و کشتار کارگران حمل و نقل.

با روشن بینی در مورد زمانی که اکثر سواران را احساس می کنید به اندازه کافی امن برای بازگشت, عمومی شبکه حمل و نقل از بوستون به واشنگتن به نیویورک به شیکاگو در حال انجام بهترین خود را به نگه دارید.

نیویورک مترو را متوقف طبقه آن یک شبه خدمات شروع در 1 a. m. on May 6 اجازه می دهد تا اضافی برای تمیز کردن و ضد عفونی از ماشین و ایستگاه های. توقف برخی از مردم تعجب اگر همه شب خدمات را همیشه سر در بسته های پول در سیستم اگر چه رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو متعهد در مارس 5 که آن را به عقب خواهد بود زمانی که همه گیر شده است.

آینده احساس می کند به خصوص لرزان در بوستون خانه ملت قدیمی ترین سیستم مترو و یک کودک پوستر برای غیر قابل اعتماد حمل و نقل عمومی.

چند سال پیش این شهر ناگهان برگشت و آنچه که دیده می شود به عنوان یک پیشنهاد برای المپیک 2024 پس از بی اعتقاد مسافران پرسید که چگونه آن را حتی می تواند فکر می کنم در مورد میزبانی این بازی ها را با یک سیستم است که اغلب نمی توانند آنها را به کار در زمان.

ماساچوست خلیج حمل و نقل سازمان (MBTA) ملت چهارم-شلوغ ترین سیستم حمل و نقل عمومی در حال حاضر در حال اجرا یک اصلاح شنبه برنامه است و حدود 20 درصد از آن نمونه ridership در اتوبوس. در مترو ridership فقط 8 درصد از نمونه قبل از همه گیر در روز است.

با وجود اسکلتی ridership و کاهش درآمد حاصل از تبلیغات بر روی اتوبوس و مترو و تراموا شده است وجود دارد هیچ صحبت از بستن سیستم حتی به عنوان ویروس به بیمار ده ها تن از کارکنان — عمدتا رانندگان اتوبوس و کشته شدن یک.

“ما قطعا دیده می شود دوام سطح ridership,” MBTA مدیر کل استیو Poftak گفت. “ما هر نشانه ای از زمان سفر است که بسیاری از این افراد مراقبت های بهداشتی کارگران و پرسنل بهداشت و درمان.”

Coronavirus کمک لایحه تصویب شده توسط کنگره و امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شامل 25 میلیارد دلار در حمل و نقل عمومی کمک های مالی برای کمک به سازمان های ستیزه با coronavirus.

MBTA رئیس امور مالی مری ان o’hara گفت: این سیستم باید واجد شرایط برای حدود $840 میلیون نفر از کسانی که در بودجه است. تحت محاصره سیستم حمل و نقل—که در حال حاضر در تلاش برای جایگزین کردن 30 ساله مترو و واگن برقی اتومبیل است—طرح ریزی یک $231 میلیون دلار کسری بودجه برای سال مالی که 30 ژوئن به پایان می رسد.

هفته مترو ridership به طور معمول در صدر 5 میلیون نفر در نیویورک و ملت را به شلوغ ترین سیستم حمل و نقل عمومی. اما به طور کلی جرم حمل و نقل استفاده کرد بیش از 90 درصد در هفته های اخیر.

حمل و نقل شهری سازمان دریافت کرده است حدود 3.8 میلیارد دلار از امداد لایحه اما آژانس می گوید به آن نیاز دارد که مقدار کمک برای کمک به پوشش یک عامل از دست دادن آن را تخمین می زند می تواند $8.5 میلیارد دلار است. بدون اضافی بودجه فدرال MTA سر پاتریک Foye گفت: “در حال حاضر و آینده از MTA در معرض خطر جدی.”

در ضمن این آژانس است که 70,000 کارکنان دیده است حداقل 95 کارکنان مرگ از تایید و یا مشکوک COVID-19 موارد است.

در حالی که یک MTA-سفارش مطالعه حدود 60 درصد از سواران می تواند بازگشت به سیستم حمل و نقل با سقوط Foye اذعان کرد: “هیچ کس واقعا نمی داند که” در صورتی که اتفاق خواهد افتاد.

همه گیر وارد در زمانی که گسترش دوچرخه-به اشتراک گذاری و سوار-به اشتراک گذاری خدمات در حال حاضر chipping دور در مترو ridership.

“یک تغییر است که قرار بود به پنج تا 10 سال است و اساسا صورت گرفته یک شبه گفت:” تام رایت, رئیس جمهور, برنامه ریزی شهری اتاق فکر برنامه ریزی منطقه ای انجمن.

در برابر این پس زمینه, New York مقننه تصویب اولین-در-این-ملت “احتقان قیمت گذاری” طرح در سال 2019 به صندوق به شدت مورد نیاز بهبود 116 ساله مترو سیستم. برنامه ریزی اولیه 2021 rollout به اتهام رانندگان ورود به منهتن در منطقه مرکزی کسب و کار است که در حال حاضر بعید Foye گفت.

در واشنگتن با مقامات این کشور دوم شلوغ ترین سیستم حمل و نقل عمومی با استفاده از کاهش ridership را تعطیل ایستگاه ها و سرعت بخشیدن به برنامه های ساخت و ساز.

واشنگتن شهری حمل و نقل سازمان اعلام کرد در ماه آوریل آن را به حالت تعلیق خط نقره ای و خدمات و نه ایستگاه در شمال ویرجینیا از روز یادبود از طریق سقوط به بازسازی سیستم عامل و اتصال خط نقره ای به مترو موجود در شبکه.

Ridership در برخی از ایستگاه ها در حال حاضر در مجموع فقط از 1200 نفر در هر هفته کمتر از 5 درصد از ترافیک عادی مترو, مدیر کل پل Wiedefeld در بیانیه ای گفت.

حتی با آمار اقتصادی چند شهری و سیستم های حمل و نقل در حال تلاش برای افزایش ridership در حال حاضر.

برخی از سیستم های حمل و نقل مانند شیکاگو حمل و نقل سازمان به طور فعال در تلاش برای تضعیف سواران که در یک ماموریت بسیار مهم. دیگران نیاز به سواران برای ورود و خروج اتوبوس از درب عقب برای محافظت از رانندگان را رها برخی از کرایه تلاش مجموعه در دسترس نباشد.

حتی در میان بحران بهداشت و حمل و نقل مقامات شروع به فکر کردن در مورد آینده — از جمله چگونه برای اطمینان از سواران احساس امنیت زمانی که حفظ فاصله از دیگران در ساعت شلوغی سخت است تصور کنید.

MBTA است که در حال حاضر ارائه رانندگان اتوبوس با یک دکمه به فشار اگر خود را به اتوبوس می شود بیش از حد شلوغ, اجازه می دهد تا مدیران برای انتقال دیگر اتوبوس به منطقه حمل و نقل, مقامات گفت.

توسط استیو LeBlanc و دیوید پورتر

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de