ما هیئت مدیره ایمنی به موضوع توصیه های جدید در پروب کشنده تسلا خلبان اتوماتیک تصادف

واشنگتن—ملی ایمنی حمل و نقل خواهد شد برگزاری یک جلسه عمومی روز سه شنبه برای ایجاد احتمالی علت کشنده مارس 2018 تسلا خلبان اتوماتیک تصادف در کالیفرنیا خواهد شد و موضوع یک سری از توصیه های ایمنی, دو نفر در جریان این موضوع گفت: در روز دوشنبه.

ایمنی مدیره انتظار می رود که توصیه مسئله ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت (زیادی از NHTSA) تسلا و کالیفرنیا حمل و نقل آژانس منابع گفت.

این NTSB صادر توصیه های پس از دیگر تسلا خلبان اتوماتیک تصادفات و برنامه ریزی برای تکرار برخی از راهنمایی. تسلا نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. این NTSB و NHTSA نظر جلوتر از 1 بعد از ظهر نشست.

وجود دارد نصب نگرانی های ایمنی در مورد سیستم های است که می تواند انجام رانندگی وظایف برای تمدید امتداد با کمی و یا بدون دخالت انسان اما نمی تواند به طور کامل جایگزین انسان رانندگان است.

تسلا درایور می گویند که آنها می تواند به جلوگیری از برگزاری این فرمان برای مدت طولانی در حالی که با استفاده از این درایور کمک سیستم خلبان اتوماتیک. هنوز هم این شرکت توصیه به رانندگان برای نگه داشتن دست خود را بر روی چرخ و توجه است.

این NTSB که انتقاد خلبان اتوماتیک پس از یک سال 2016 سقوط مرگبار در فلوریدا نیز در بر داشت که در ماه سپتامبر این سیستم را طراحی مجاز یک “راننده خلاص از رانندگی وظیفه” در ژانویه 2018 کالیفرنیا سقوط.

خلبان اتوماتیک درگیر شده است در حداقل سه تسلا وسایل نقلیه درگیر در کشنده آمریکا تصادفات از سال 2016.

والتر هوانگ 38 ساله اپل نرم افزار مهندس رانندگی خود را تسلا مدل X در سال 2018 در مانتین ویو کالیفرنیا در حالت خلبان اتوماتیک در حدود 70 مایل در ساعت (113 kph) هنگامی که آن را سقوط به ایمنی مانع شناخته شده به عنوان “سقوط تضعیف کننده.”

در سپتامبر NTSB کالیفرنیا گفت: باید اطمینان حاصل شود تعمیرات به موقع از بزرگراه ترافیک ایمنی تجهیزات. کالیفرنیا تا به حال موفق به تعمیر تضعیف کننده پس از یک تصادف و 11 روز قبل از یکی مربوط هوانگ. به تضعیف کننده طراحی شده است برای جذب سقوط نیروهای قبل از یک وسیله نقلیه بازدید بتن ميانه مانع.

Caltrans سخنگوی مت Rocco روز دوشنبه گفت که آژانس “در حال اجرای مراحل مختلف به منظور افزایش نظارت و ردیابی از تعمیر آسیب به بزرگراه زیرساخت ها است.” این تلاش ها شامل “پیشرفته گزارش در موقع تعمیر با اولویت بالا در ترافیک وسایل ایمنی است.”

این NTSB گفت که هوانگ دست بودند تشخیص داده شده بر روی فرمان در فینال شش ثانیه قبل از سقوط مرگبار. وجود دارد هیچ مدرکی از ترمز یا گریزان عمل است. هوانگ همچنین گزارش داد که در سفرهای قبلی ماشین سازی به دور از بزرگراه نیاز خود را از مداخله NTSB گفت.

این NTSB گفت: هوانگ شده بود با استفاده از آی فون و سیاهههای مربوط به بهبود نشان می دهد یک کلمه سازی بازی فعال بود در طول هوانگ کشنده سفر.

این NTSB قبلا در خواست زیادی از NHTSA به منظور بررسی خودروسازان با استفاده از سیستم خلبان اتوماتیک ترکیب پادمان برای محدود کردن استفاده از آنها “به کسانی که برای آنها طراحی شده بودند.”

توسط دیوید Shepardson

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>