‘در حالی که مصرف کننده در ایالات متحده است که هنوز هم قوی وجود دارد جیب ضعف در هزینه’

هزینه های مصرف کننده راننده اصلی از اقتصاد آمریکا اندکی افزایش یافت و در ماه ژانویه به متوسط بلند به امریکا رکورد طولانی توسعه اقتصادی.

در ماه ژانویه به طور کلی خرده فروشی که منعکس کننده خرید در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین افزایش 0.3 درصد ماه به ماه وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه گفت. این ارقام در حال تنظیم برای صاف کردن نوسانات فصلی.

هزینه های خرده فروشی توسط مصرف کنندگان برای سال بین Jan. 2019 و ژان. 2020 رشد بطور تطبیقی فصلی 4.4 درصد نشان می دهد اقتصاد همچنان به رو به با اعتماد به نفس عمومی است.

Epoch Times Photo
درصد تغییر در خرده فروشی و خدمات مواد غذایی فروش از ماه قبل است. (اداره آمار آمریکا)

“ما در یک فضیلت چرخه اقتصادی در حال حاضر که در آن نرخ بیکاری پایین ادامه رشد اشتغال و افزایش درآمد خانوار در حال سوخت تأمین هزینه های مصرف کننده گفت:” گرگ مک براید معاون ارشد رئیس جمهور & مدیر ارشد مالی و تحلیلگر در Bankrate در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای به بار عصر.

“هزینه های مصرف کننده است که از ستون که در آن اقتصاد ایالات متحده استوار” مک براید اضافه شده است.

با توجه به فدرال ریزرو مخارج مصرفی شخصی (PCE) اطلاعات مصرف کنندگان آمریکایی تزریق برخی $13.4 تریلیون به زمان دلار تولید ناخالص داخلی از $21.43 تریلیون دلار در سال 2019 با این اقدام کمک حدود 63 درصد به اقتصادی ایالات متحده خروجی.

Epoch Times Photo
واقعی مخارج مصرفی شخصی (PCE) و بطور تطبیقی فصلی سالانه نرخ تریلیون دلار است. (BEA از طریق فرد)

هنوز هزینه های مصرف کننده در بخش های خاصی از اقتصاد را تجربه رها کردن در ماه ژانویه با فروش در فروشگاه های لباس درد و رنج خود را بزرگترین ماه بیش از ماه سقوط از سال 2009 کاهش 3.1 درصد تجارت داده ها را نشان می دهد.

یکی دیگر از عقب نشینی شد دسامبر داده است که تجدید نظر را به نشان می دهد که به اصطلاح خرده فروشی که رد برخی از محصولات—افزایش 0.2 درصدی به جای 0.5 درصد عنوان شده بود که قبلا گزارش شده است.

“به طور کلی اعداد نشان می دهد که در حالی که مصرف کننده ایالات متحده است که هنوز هم قوی وجود دارد جیب ضعف در صرف” گفت: Robert R. Johnson, استاد امور مالی در Heider دانشکده کسب و کار دانشگاه علوم پزشکی هاربین در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای به بار عصر.

“اگر یکی حذف خودرو, بنزین, ساختمان, مواد, و مواد غذایی, خدمات, خرده فروشی, فروش بدون تغییر بودند از دسامبر” جانسون اضافه شده است. “اعداد ارائه چیزی برای هر دو اقتصادی خرس و اقتصادی گاو برای ساخت خود را در مورد.”

در عین حال عوامل رانندگی در ایالات متحده هزینه های مصرف کننده قوی باقی می ماند. بیکاری کم 3.6 درصد در ماه ژانویه و درآمد متوسط ساعتی ارسال شده 3.1 درصد در سال بیش از سال افزایش نشان می دهد خانواده ها به صرف پول.

“مصرف کنندگان آمریکا به نظر می رسد برگزاری” گفت: آلن Sukholitsky بنیانگذار & مدیر ارشد ماکرو استراتژیست در Xallarap مشاوره در ایمیل و بیانیه.

“خرده فروشی در آمد اندکی پایین تر از انتظارات ما است اما ما در حال خواندن بیش از حد به این دلیل که در ماه گذشته آنها را به طور قابل توجهی بهتر از ما انتظار داشتند. یک ماه می روند,” او اضافه شده است.

“وقتی که چرخه شروع می شود برای نشان دادن ترک—مانند افزایش بیکاری که تایید توانایی و اعتماد به نفس از خانواده ها به صرف—که زمانی که ما نیاز به نگرانی از گسترش در حال آمدن است به پایان” مک براید به این نتیجه رسیدند.

رادیو فردا کمک به این گزارش.

پیروی تام در توییتر: @OZImekTOM

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im