TWITTER. Twitter branding is displayed ahead of the 2020 Consumer Electronics Show (CES) at the Las Vegas Convention Center in Las Vegas, Nevada, on January 5, 2020. Photo by Robyn Beck/AFP

توییتر. توییتر نام تجاری نمایش داده می شود پیش از سال 2020 Consumer Electronics Show (CES) در مرکز کنوانسیون لاس وگاس در لاس وگاس, نوادا در ژانویه 5 سال 2020 است. Photo by Robyn بک/AFP

WASHINGTON DC, ایالات متحده آمریکا – توییتر چرخش به از دست دادن در سه ماهه گذشته به عنوان جهانی همه گیر آمار درآمد حاصل از تبلیغات حتی به عنوان پلت فرم اجتماعی شاهد افزایش کاربران جدید است.

در سه ماهه خود را به روز رسانی پنج شنبه, آوریل 30 توییتر نوشته شده در $8 میلیون از دست دادن در حالی که درآمد لبه تا 3 ٪ به $808 میلیون و کاربر آن پایه افزایش 24 درصد.

مدیر اجرایی جک دورسی گفت: این پلت فرم کار به عنوان یک منبع مفید برای مردم در طول جهانی مستندات.

“در این زمان دشوار توییتر را هدف اثبات حیاتی تر از همیشه است,” او گفت:.

“ما در حال کمک به جهان مطلع و ارائه یک راه منحصر به فرد برای افرادی که به گرد هم می آیند برای کمک و یا به سادگی سرگرم کردن و یادآوری یکی دیگر از ارتباط ما.”

این نتایج به نظر می رسد برای کاهش نگرانی های عمیق تر مشکلات برای شرکت های فن آوری و سهام توییتر شروع به پریدن کرد بیش از پنج درصد در قبل از بازار تجارت است.

توییتر گفت: درآمد تبلیغ در اصل تخت در سه ماهه با این بیماری همه گیر هدف قرار دادن شرایط اقتصادی در ماه مارس است.

این شرکت ترجیح داده اندازه گیری – “monetizable” روزانه کاربران فعال – آمار 166 میلیون دلار با یک جهش از 24 درصد از یک سال پیش.

توییتر گفت: 14 میلیون کاربران جدید پیوست پلت فرم بیش از سه ماهه گذشته بهترین خود را به دست آورید که با استفاده از متریک.

ماه گذشته توییتر تماس گرفته شده و برگشت آن راهنمایی های مالی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شیوع است که ضربه به اقتصاد جهانی و تبلیغات که باعث می شود تا بخش عمده ای از درآمد خود را.

سان فرانسیسکو-بر اساس شرکت نیز رخ داد یک معامله با فعال سرمایه گذاران برای حفظ دورسی مسئول در ازای یک سازماندهی مجدد از هیئت مدیره. دورسی نیز تغییر برنامه به صرف بخش زیادی از سال را در آفریقا است.

توییتر نیز تکاپوی علف هرز مضر و اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس که تکثیر شده اند در رسانه های اجتماعی.

“ما به سرعت پاسخ به چالش های به روز رسانی سیاست های ما افزایش استفاده ما از یادگیری ماشین و اتوماسیون به اقدامات بالقوه سوء استفاده & دستکاری محتوای حصول اطمینان از تداوم خدمات و همکاری با تبلیغ برای انطباق با مبارزات انتخاباتی خود را” توییتر گفت.

توییتر که به ارائه یک پروژه برای سه ماهه جاری “با توجه به سابقه عدم اطمینان و به سرعت در حال تغییر شرایط بازار است.”\

یاس Enberg یک تحلیلگر در eMarketer به نام نتایج “مثبت تعجب.”

“قوی ژانویه و فوریه بود به اندازه کافی برای جبران بخشی از شیب coronavirus-مربوط به کاهش در مارس آن درآمد” Enberg گفت.

“اما توییتر تبلیغ کسب و کار است که به شدت رویداد-محور پس از تعلیق از مهم ورزشی لیگ در ماه مارس خواهد صدمه دیده اند خط پایین خود را ادامه خواهد داد به انجام این کار تا زمانی که اجتماعی فاصله و اقامت در خانه اقدامات در محل باقی می ماند.” – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im