کامیونداران در خط مقدم نگه داشتن امریکا رفتن در میان CCP ویروس همه گیر

لندن, اوهایو—یک صنعت است که نورد در سراسر تعطیلی و اجتماعی-فاصله اقدامات حمل و نقل.

برای سال های گمنام جاده رزمندگان را تحویل کالاهای ضروری اما کمبود دارای توزیع مجدد آنها را به عنوان قهرمانان در ارائه ملزومات و وسایل رفاهی که آمریکایی ها تکیه می کنند.

“امریکا کامیونداران در خط مقدم ملت ما پاسخ به #COVID19 همه گیر” در آمریکا حمل و نقل ارتباط در توییتر نوشت در مارس 18.

این انجمن در ادامه با تشکر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای “برجسته خود را قهرمانانه و حیاتی تلاش های ارائه آب و غذا و سوخت و دارو و تجهیزات پزشکی و ملزومات دیگر.”

به عنوان کشورهای نزدیک خود را متوقف می شود استراحت و رستوران ها تعطیل, برخی از کامیونداران در حال پیدا کردن آن را بیشتر به چالش کشیدن را سریع گودال متوقف می شود.

شیدا گریفیث hauls روزانه یک بار از پروپان در Freightliner از والتون, ایندیانا به شهرستانها در اوهایو ، در مارس 19, او تا به حال کاهش یافته است یک بار از آبی کرگدن مخازن پروپان برای کباب در کلمبوس, اوهایو.

“من رفتن به والتون امشب انتخاب کنید تا لود تریلر و رفتن به همیلتون برای فردا” او گفت:.

او تا به حال متوقف در TA سرویس کامیون توقف در لندن, اوهایو, برای استفاده از دستشویی و “چیزی جز خود من پخت و پز,” او گفت: برگزاری یک کیسه Popeyes مرغ. “از آنجا که من می توانم طبخ در کامیون من. من یک کتری برقی. من یک Crock-Pot. من یک یخچال. بنابراین من اساسا فقط باید از این چیزی که برای رفتن به حمام و گرفتن سوخت.”

گریفیث در زندگی, Elkhart, ایندیانا و معمولا می رود خانه در تعطیلات آخر هفته.

“اما من فکر نمی کنم که توان رفتن به خانه این آخر هفته. من خود قرنطینه در کامیون خود را,” او گفت:. او یک زن در خانه به عنوان به خوبی به عنوان چهار فرزند و یک نوه نوزاد نزدیک است.

“تنها دلیل من نمی خواهم به حق در حال حاضر این است که من اساسا در عمومی. من نمی نیاز به آن را به آنها را اگر من چیزی گرفتن,” او گفت:. “من بیشتر نگران اگر من چیزی و آوردن آن به خانه به آنها.”

گریفیث شده است رانندگی برای 15 سال در مجموع با یک استراحت برای کالج در میان است. معمولا ترافیک زهر یک راننده کامیون است اما در حال حاضر جاده ها خالیتر از همیشه است.

“بخش سرگرم کننده است که در واقع شما یک دسته کامل از چیزهای مختلف,” گریفیث گفت: از کار خود را. “حتی اگر من اساسا همان چیزی که به انجام هر هفته و هر روز آن را هنوز هم همان چیزی می دانید ؟ مطمئن شوید که من می بینم همان ثابت سایت, اما شما همیشه دیدن چیزهای مختلف هر روز.

“منظورم این است که شما می شود شگفت زده در چه می بینید زمانی که شما نگاه کردن به ماشین. شوخی نمی کنم. و من می توانم به شما بگویم 9 بیرون از 10 اتومبیل کسی را بر روی گوشی در هر زمان. در هر زمان.”

Epoch Times Photo
کامیون خط برای سوخت در TA امریکا, توقف کامیون در لندن اوهایو در 19 مارس سال 2020 است. (شارلوت Cuthbertson/The Epoch Times)

آرامش مقررات

در 18 مارس فدرال موتور حامل مدیریت ایمنی گسترده تر آن تعلیق ساعت رانندگی مقررات برای رانندگان تخلیه کالاهای اساسی در پاسخ به CCP ویروس.

پروپان می افتد تحت مقررات جدید گریفیث, گفت:, اما خود شرکت Landstar است و نگه داشتن آن رانندگان در یک برنامه عادی.

“این فقط طول می کشد یک روز به انجام مسیر من. این است که مثل من عاشق بود را تمدید کرد.

“تنها چیزی که به خوبی دیگر از ترافیک واقعا ناپدید—اگر من تحویل شد به انبارها من می ترسم اگر من تا هستم من خواهی تخلیه? وجود دارد رفتن به یک کارمند وجود دارد به خالی کردن کامیون؟”

او گفت که او شنیده ام داستان از آن اتفاق می افتد.

“ما فقط می توانید یک بار در یک زمان’

جیمز قهر کردن مالک اپراتور برای 19 سال خود را آغاز مارس 19 مسیر در Indianapolis, رفتن به Kraft مواد غذایی در دلاور با کیسه آرد. آن را او را در حدود 10 ساعت از توقف کامیون در لندن, اوهایو, و او در حال حاضر در جاده شده است برای حدود چهار ساعت است.

پس از حذف آرد او 80 مایل سوار به Pocomoke شهرستان در جنوب مریلند به انتخاب کنید تا تراشه های چوب که در حال رفتن به تراکتور تامین کنندگان. او را رها کنید که در سه سایت در پنسیلوانیا سپس او را بار یونجه است که موظف است برای لاو فروشگاه. و در آن می رود.

“آب و نوشابه و هر چیز که هر تولید کننده با استفاده از هر آنچه شما مناسب می تواند در یکی از این—چیزی است که ما حمل” هاف گفت.

پرسید: اگر او شده است و شلوغ در طول چند هفته گذشته هاف گفت: “برای ما این کسب و کار به عنوان معمول است. … ما فقط می توانید یک بار در یک زمان.”

او زندگی می کند در جنوب شرقی پنسیلوانیا و باعث می شود مطمئن شوید که او را در تعطیلات آخر هفته.

“شنبه و یکشنبه مقدس,” او گفت:. “من ترک صبح روز دوشنبه و من به خانه بعد از ظهر جمعه. من اقامت در نورد برای چهار شب.”

خود غربی ستاره کامیون همه چیز او نیاز دارد “به جز آب در حال اجرا,” او گفت:, و رستوران تعطیل نیست او را تحت تاثیر قرار.

Epoch Times Photo
راننده کامیون جیمز هاف می ایستد کنار دکل در TA سرویس کامیون کامیون توقف در لندن اوهایو در 19 مارس سال 2020 است. (شارلوت Cuthbertson/The Epoch Times)

هاف می گوید که او را بیش از حد نگران CCP ویروس. او فرزند ارشد است 18 و همسرش در منزل از او مراقبت از کودک برای دو هفته.

“این آوردن این کشور با هم, من فکر می کنم او گفت:” این بیماری همه گیر.

و چه او فکر می کنم حدود 10 ساعت به عنوان او را به رانندگی ؟

“همه چیز است. ما استفاده می شود به صحبت در CBs اما در حال حاضر با تلفن های همراه و ما معمولا دایره ما از رانندگان که بحث ما به همه زمان ها است. تقریبا تمام زمان ما بر روی گوشی و یا گوش دادن به صحبت های رادیویی,” او گفت:. “ما مطلع است.”

هاف گفت: او شده است فکر کردن در مورد چگونه خود را برای کمک به محلی کوچک-کسب و کار جامعه اگر او نیاز ندارد و جزوه او ممکن است از دولت دریافت شد. او دوست دارد این ایده از خرید کارت های هدیه به نگه داشتن آنها را در رفتن.

“این یک معامله بزرگ’

کلینت دارد در حال انتظار در توقف کامیون به کامیون خود را برای تعمیر به یک مسئله جزئی است. او شروع به در Hazleton, پنسیلوانیا, و در حال حاضر کاهش یافته است بار خود را برای این روز در کلمبوس, اما آن را یک شکست که شما منظور او را دریافت کنید بعد شروع به سفر خود را به ممفیس. او فکر می کند که بیش از نه ساعت.

یکی از مکانهای اولیه او میدارد تا کالا از بسته کردن در حال حاضر. “آنها نمی خواهد شروع به بالا و دوباره تا زمانی که این اتحاد عیار بیش از,” او گفت:, و اضافه کرد که شرکت او مهارت در پیدا کردن محصولات برای ارائه.

دارد زندگی در ممفیس و دارای یک همسر و دو فرزند در انتظار او برای بازگشت. همه آنها نگران در مورد هر یک از دیگر, او گفت:.

“همین دلیل است که من در تلاش برای بازگشت وجود دارد, بنابراین من می توانید در همه.”

او شده است رانندگی برای دو سال تا کنون.

“من آن را دوست دارم. من به دیدن این کشور است. و این چیزی است که من نیمه همیشه می خواستم به انجام,” او گفت:.

“در حال حاضر هر چند همه چیز متفاوت, نوع, از, با, جامعه, اگر شما از من بپرسید. چرا که مردم می ترسند به ارتباط با مردم و اطراف مردم و چیزهایی شبیه آن. منظورم این است که این یک معامله بزرگ است. آن چیزی جدی است.”

Epoch Times Photo
راننده کامیون Clint دارد منتظر کامیون خود را به تعمیر در TA امریکا, توقف کامیون در لندن اوهایو در 19 مارس سال 2020 است. (شارلوت Cuthbertson/The Epoch Times)

“هر کاری که من می توانم, من’

به عنوان او را از کامیون متوقف قهر کردن تماس های خود پنجره “کامیون خود را است بهتر از من است!”, در حالی که اشاره به رنگ زرد روشن و بنفش Peterbilt که گاس Valudes درایوهای.

Valudes تحویل داده بود یک بار در سینسیناتی که صبح پس از 6 صبح شروع و سپس او را به بالتیمور با یک بار جدید از محصولات از جمله صفحات کاغذ و دستمال. او برای رها کردن که در توزیع مواد غذایی مرکز زود روز بعد و سپس هدف او به خانه به, Lancaster, Pennsylvania.

اما “شما هرگز نمی دانید,” او گفت:. “منظورم این است که من تماس بگیرید قبل از من سر خانه. من خود خود من کامیون بنابراین هر کاری که من می توانید من را.”

گذشته از عدم وجود ترافیک در جاده های Valudes گفت: تنها چیزی که او را تحت تاثیر قرار است که او را به مراقب باشید که در آن او متوقف می شود چرا که بسیاری از بقیه مناطق بسته است.

“از آنجا که شما می تواند به توقف در یک محل استراحت در دولت خط و یا چیزی. اما به تازگی پنسیلوانیا که در آن من زندگی می کنند, آنها بسته ام تمام بقیه مناطق. و سپس من مطمئن هستم که در مورد کشورهای دیگر چون من فقط زحمت نیست توقف از آنجا که من نمی خواهم به اتلاف وقت من,” او گفت:.

او گفت که به طور معمول او تلاش می کند برای جلوگیری از بیش از حد اغلب به هر حال. “من سعی می کنم برای رسیدن به جایی که من ارائه به طوری که من می تواند یکی از اولین, وجود دارد,” او گفت:. سپس او می تواند تخلیه به سرعت قبل از اینکه بیشتر کامیون ها به نوبه خود و وجود دارد صبر کنید.

Epoch Times Photo
راننده کامیون گاس Valudes می ایستد کنار دکل در TA سرویس کامیون کامیون توقف در لندن اوهایو در 19 مارس سال 2020 است. (شارلوت Cuthbertson/The Epoch Times)

Valudes شده است رانندگی برای 30 سال است و تا به حال کامیون خود را پس از 2015.

“من گوش دادن به پادکست ها و صحبت من به دوستان من و من نوشیدن 5-ساعت نوشابه های انرژی زا,” او گفت:.

او گفت که او نگران نیست و در عین حال در مورد این بیماری همه گیر اما همسر او است—اگر چه او نیست چیزی گفت.

او نگران برخی از برنامه ریزی بارهای لغو خواهد شد به عنوان کسب و کار, قرارداد, اما فکر نمی کند که آن را دشوار است به انتخاب کنید تا کار دیگر.

کریس نیزه, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت حمل و نقل آمریکا, انجمن, ارسال نامه ای به ناروا و معاون رئیس جمهور مایک پنس در 17 مارس است. در آن نیزه خواست برای حمایت از کامیونداران.

“به عنوان جوامع در سراسر ایالات متحده انطباق با آشکار گیر آمریکایی ها شاهد چه کامیونداران انجام هر و هر روز از طریق زمان های خوب و سخت: تحویل آن اساسی و حیاتی ضرورت—مواد غذایی و آب و سوخت, پزشکی و سلامت, لوازم ضروری برای زندگی روزانه” نیزه نوشت.

بار عصر اشاره به رمان کروناویروس که باعث بیماری COVID-19 به عنوان CCP virus چرا که حزب کمونیست چین را coverup و نادرست مجاز ویروس به گسترش در سراسر چین و ایجاد یک جهانی همه گیر.

دنبال شارلوت در توییتر: @charlottecuthbo

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de