‘The Last of Us 2’ spoiler-رایگان بررسی

THE LAST OF US 2. Nature starts to reclaim cities in post-apocalyptic USA. All screenshots from Sony

THE LAST OF US 2. طبیعت شروع به اصلاح شهرستانها در پست آخرالزمانی در ایالات متحده آمریکا. همه تصاویر از سونی

سلب مسئولیت: سونی و ارائه یک بررسی کپی از این بازی است. بازی بیرون می آید در ماه ژوئن 19.

The Last of Us 2 نشده بود و ساده ترین مسیر به آن آزادی احتمالی. آن رنج می برد اصلی داستان نشت و به تعویق افتاد به دلیل مشکلات لجستیکی ناشی از این بیماری همه گیر. اما آن نشده اند آن سخت ترین دشمن. این است: بودن یک انسان زنده بازی در سال 2020 است.

یا حداقل این است که چگونه من احساس شروع بازی. من از طرفداران اصلی بازی و این عنوان برای اولین بار است که من به پایان رسید و در PS4. بود که در سال 2014. حتی پس از آن زامبی ها در حال حاضر, خوب, پوسیدن. در سال 2020 ما فقط در مورد به اندازه کافی بود. تقریبا.

The Last of Us 2 قطب-خزانه بیش از آن که موضوع mundanity. زامبی ها در اینجا (سایت نیست به نام آلوده گرفته شده واقعا بد گونه از قارچ ها) و آن جهان پس از آخرالزمانی صرفا یک پس زمینه به این بازی ستاره واقعی: لعنت برقی انتقام داستان رقابت امثال بیل را بکشساخته شده بر روی یک پایه محکم از خوبی توسعه یافته شخصیت ها و روابط آنها. در اینجا روابط است که با اتصال نشان داده شده است به این روابط است که درایو یک دیوانه.

آن را تقریبا به عنوان اگر شما در حال تماشای یک مجموعه تلویزیونی در زمان با بازی سخاوتمندانه دادن هر دو از قهرمانان و خائنانی و در بین گریس لازم زمان روی صفحه نمایش برای بازیکن برای ارتباط با. مطمئنا ضرری ندارد این است که برخی از بهترین دیجیتال بازیگری چهره و پوست, مدل سازی و بازیگری صدای موجود در یک بازی ویدیویی. این فک انداختن برای دیدن بازی ماهرانه تعادل خود را به عنوان نمایش و سرگرمی های تعاملی.

Ellie است که قهرمان بازی در حال حاضر 5 سال قدیمی تر از اولین بازی و در حال حاضر می تواند مراقبت از خود را فقط خوب است. این مبارزه خود را به شما را ببینید و شما می توانید آن را از نزدیک و شخصی – صورت مشاهده کامل او به عنوان تجارب ترور, خشم, خشم و نومیدی و سرور و نشاط و سودا. شما ببینید درد در چهره اش – در درجات مختلف – وقتی او رسید و این ارتباط چیزی به بازیکن: که این یک مبارزه بزرگ وقاحت و این تلاش برای خون قطعا باید قیمت آن است. خشونت یک عنصر لازم برای بازی را روایت تقریبا مانند یک شخصیت نامرئی که هل داستان بیشتر است.

اما آن را فقط Ellie است که احساس درد; دشمنان انسان را به عنوان به خوبی. این بازی باعث می شود آن را یک نقطه به نقطه در واقع نشان می دهد ترس و مبارزه انسان دشمنان به عنوان شما آنها را به یاد این بازیکن که اینها انسان بیش از حد. آنها در واقع نام. زمانی که دشمن در می یابد مقتول رفیق شما آنها را می شنوید فریاد نام خود را. شما نه فقط کشتن برخی از زامبی.

به چالش کشیدن گیم پلی رضایت بخش غوغا

گیم پلی بازی به خودی خود بسیار دشوار است. حتی در ساده ترین سطح شما نیاز خفا و یک هدف خوب برای زنده ماندن. من احساس می کنم هر چند که این بازی به معنای به بازی می شود در سخت ترین محیط اندک منابع و سخت دشمنان به عنوان این خواهد بود که واقع بینانه ترین و چکش به نقطه ای که شما باید به حیله گر و یواشکی به یک شانس ایستادن در برابر جوخه های آلوده و شنیدها. در ساده ترین سطح شما می توانید در واقع احساس می کنم مثل یک قهرمان اکشن به دست گرفتن یک پایه.

غوغا نیز بسیار رضایت بخش است. بازی فریم آن را تقریبا در یک سینمایی راه هنگامی که شما در حال هدف قرار دادن یک دشمن و یا راه دیگری در اطراف. آن را در خود چهره و شما واقعا می تواند احساس مشت به روده تیغه رفتن به گوشت یا بال بال زدن یک انسان زنده جمجمه. وجود دارد دشمنان انسان بیش از حد قرار داده است که تا یک سخت تر از مبارزه بیشتر و این لحظات standout در طول گیم پلی. محیط زیست نقش یک عامل در غوغا بیش از حد. اگر آنها در برابر یک دیوار و یا یک جدول یا شی دیگری غوغا انیمیشن تغییر خواهد کرد که شامل آن دسته از عناصر زیست محیطی.

در بین دعوا و گاه به گاه اکشن مجموعه قطعات وجود دارد لحظات آرام هم که تمرکز بیشتر بر روی روابط شخصیت. این بازی همچنین جهش در داخل و خارج از زمان اختناق مکان های سرپوشیده و فضاهای باز – خوب کنتراست و امضا تغییر سرعت برای بازی.

گوشت از گیم پلی نهفته است در این بازی خواستار برخورد. شما سعی می کنید برای رفتن از نقطه A به نقطه B در یک منطقه, در حالی که تلاش برای کشف کردن دشمنان الگوهای راه رفتن, بنابراین شما می توانید آنها را کلی و بدون هشدار به دیگران و یا جلوگیری از آنها را در دسترس نباشد. آن را می شود بسیار پر تنش اما آن را نیز رضایت بخش به شکل از چگونه به حذف مناطق کارآمد ترین راه ممکن است. وجود دارد برخی از آزمون و خطا درگیر در اینجا اما خوشبختانه این بار بازی را به سرعت پس از مرگ است. من فکر می کنم آن را بیش از حد بزرگ است که بازی نمی معطل مرگ صحنه زیرا این نگاه های وحشتناک.

(و یا شما فقط می توانید شروع به تیراندازی به عنوان اگر شما در ساده ترین مشکل و فقط می خواهم به تحسین همه مناظر زیبا اتاق و فضای داخلی آن بسیار متمایز از یکدیگر و داستان قسمت.)

مناظر زیبا شوم موسیقی

بازی خم همیشه سخت تر در زیبایی از طبیعت در نظر گرفتن بیش از انسان شهرستانها دوباره. سرخس انگور و قابل توجه انواع گیاهان تاخت و تاز کردن ساختمان در حالی که رپیدز و رودخانه ها پشت سر هم از طریق خیابان های شهرستان از نو. این شخصیت بصری است که باعث می شود آن ایستادگی کردن از دیگر زامبی زده مناظر از جمله کسانی که ما در حال حاضر دیده می شود از مرده راه رفتن یا من افسانه هستم. این نوع دیجیتال مناظر است که باعث می شود من می خواهم برای دریافت یک 4K با قابلیت کنسول و یک تلویزیون 4K. و مانند Final Fantasy VII Remake, من پیدا کردم خودم در نظر گرفتن زمان به تعداد زیادی از تصاویر به عنوان به خوبی.

موسیقی از محدوده مناقصه و خاطره انگیز به brooding شوم و سنگین اما یکی این است که ساخته شده مجزا با حضور یک گیتار – که خود بخشی از داستان است.

وجود دارد برخی از واقعا وحشت زده اماکن به عنوان خوبی است که شما نمی خواهید برای رفتن به, نمی خواهم به ماندن در, و نمی خواهم به تصویب از طریق. ضمنا هر زمان که شما می شنوید یک شخصیت به شما بگویم “بیایید از طریق برش در اینجا” را به عنوان اگر آن را یک میانبر است که معمولا مشکل جادوها. این اتفاق خواهد افتاد بسیاری از آنجا که مردم در این جهان fastidiously قفل و نوار خود را درب. منافذ و ترک در دیوار خود را با بهترین دوستان است. “البته آن مسدود شده است. این امر بوده است بیش از حد آسان” یک شخصیت می گوید در مورد یک ورودی در اواخر بازی تقریبا خود referentially.

همه که رخنه در اطراف سینمایی استعداد و بستن چهارم رزمی و تعداد کمی از عناصر دیگر نیز گاهی اوقات احساس می کنم مثل یک اشاره ای به بازی Metal Gear Solid.

از ابتدا تا انتها وجود دارد نیز بسیار خوب انواع مکان ها و خلق و خو و بافت به اینجا مراجعه کنید بیشتر از این بازی برای اولین بار.

برخی از معایب کلمات نهایی

به عنوان این بازی است که بسیار بلند پروازانه در تلاش برای رسیدن به ارتفاعات جدید از رئالیسم در یک بازی ویدئویی کمی نقص تمایل به چوب. گاهی دشمن AI نتواند خود را مرده رفیق درست در مقابل آنها بسیار ملایم در هنگام تشخیص دوستانه غیر از شخصیت های قابل پخش (NPC). دوستانه خود را با پتروشیمی می تواند گاهی اوقات گریز در اطراف سردستی و بدون آنها همیشه متوجه. آن را از چوب. گاهی اوقات بازی می افتد در بازی های سنتی مکانیک مانند هل دادن یک شی به صعود در پیدا کردن سوخت و تبدیل به قدرت.

من نیز مواجه حداقل یک قطعی که در آن یک داستان دنباله نمی فعال و من را وادار به رفتن در اطراف در محافل قبل از من قادر به رد گم کردن و فعال کردن آن است. وجود خواهد داشت تکه های به رفع این اشکالات کوچک هر چند.

TLOU2 است یک بازی در سبک خود است. آنچه از این نوع بازی – سینمایی بازی اکشن – شاید می تواند بهبود در آینده برای خدمت به تکه های از بازی به قسمت مجزا با خود ظهور و سقوط در عمل است. TLOU2 در حال حاضر برچسب فصل در بازی, اما گاهی اوقات آن را هنوز هم احساس می کند مانند یک فیلم بلند به جای بیشتر به راحتی قابل هضم 8-قسمت سری.

کسانی که همه چیز کنار, The Last of Us 2 یک بازی است که می پرسد شما را به بازی در یک عمدی سرعت – به درک تصاویری خلاصه داستان و در واقع به زنده ماندن برخورد. این مجموعه نوار برای بازی های ویدئویی به عنوان یک داستان سرایی متوسط در هر دو اعدام فنی و بلوغ محتوا – درست مثل اصلی را به عقب زمانی که ما در حال انتقال از PS3 به PS4. آن بوده است بسیار داستان قوس و برای سگ خود لگد زدن PS4 عصر با remastered اصلی و دربندی آن را با یکی دیگر از شاهکار. – Rappler.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahisGebze escorthtml nullednulled themesbuy instagram followers