تسلا بر روی خلبان اتوماتیک به حال هدایت راننده به سمت همان سد قبل از سقوط مرگبار NTSB می گوید

مردی که فوت کرد در ماه مارس سال 2018 پس از تسلا سقوط یک بزرگراه مانع در حالی که در autopilot قبلا شکایت در مورد سیستم هدف او را نسبت به همان سد با توجه به کشت و اسناد جدید منتشر شده توسط سازمان ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB).

اپل مهندس والتر هوانگ بود و رفت و آمد به محل کار خود تسلا مدل X در مارس 23, استفاده از خلبان اتوماتیک از ویژگی های کمک های. خودرو نوسان کردن دوره و سقوط کرد یک تصادف آسیب دیده و تضعیف کننده در رمپ بزرگراه 85 از 101 در دره سیلیکون کالیفرنیا.

تاثیر سقوط چرخش تسلا عقربه های ساعت باعث قسمت جلوی خودرو را جداگانه و قبل از آن ضربه دو, دیگر, وسایل نقلیه, 2010 مزدا 3 و یک سال 2017 آئودی A4.

هوانگ شدیدا زخمی در تصادف و بعدا در بیمارستان درگذشت باعث تحقیقات توسط NTSB است که به ارائه نتیجه آن در فوریه. 25.

با توجه به اسناد و مدارک هوانگ خانواده اشاره کرد که او تا به حال تجربه مسائل را با خلبان اتوماتیک سیستم فرمان در محل برخورد در نوبت قبلی بود و حتی اقدام به آنها نشان می دهد چگونه خودرو سازی به سمت چپ زمانی که آنها گذشت همان محل.

“بسیاری از بار وقتی که راننده رفت و گذشته از محل سقوط در خط سمت چپ تسلا خواهد هدایت سمت چپ به سمت گور نقطه منطقه و او را باید به صورت دستی کنترل را به ماندن در سمت چپ خط” به NTSB اسناد اعلام کرد.

“خانواده توضیح داد که در آن اتفاق افتاده است به طوری که اغلب که او گفته بود هر دو برادر خود و همسر خود را مورد مشکل” به آن اضافه شده است.

مدتی قبل از سقوط هوانگ آورده تسلا به مرکز خدمات در Sunnyvale برای یک مسئله با عقب شاهین سبک درب و توصیه تکنسین خدمات مشکل با فرمان به گور منطقه است.

در این گزارش گفت که هوانگ اپل آیفون 8 به علاوه نشان داد که یک بازی به نام “سه امپراطوری” فعال بوده است در تلفن همراه خود را در طول رانندگی به کار می کنند. بازی جهان-بازی استراتژی ساختمان با چند بازیکن توانایی است. در هنگام بازی این بازی بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند آی فون 8 به علاوه اکثر بازیکنان هر دو دست بر روی گوشی به
پشتیبانی از دستگاه و دستکاری بازی عملیات.

در ضمن تسلا اشاره در گزارش NTSB که خلبان اتوماتیک ویژگی “طراحی شده برای رانندگی خود را به آسایش و راحتی است و نه برخورد هشدار و یا اجتناب سیستم.” این شرکت می گوید که خود را در کتابچه راهنمای کاربر توضیح می دهد که این “مسئولیت راننده را به ماندن هشدار رانندگی با خیال راحت و در کنترل وسیله نقلیه در همه زمان ها است.”

“هرگز بستگی به ترافیک آگاه کروز کنترل (TACC) به اندازه کافی آهسته مدل X. همیشه تماشای جاده در مقابل شما و آماده به اقدام اصلاحی در تمام زمانها. عدم انجام این کار می تواند منجر به آسیب جدی و یا مرگ.”

به هوانگ خانواده تحت پیگرد تسلا به صورت غیر عمدی و وزارت کالیفرنیا از حمل و نقل به اتهام عدم به درستی حفظ این بخش از بزرگراه 101 که در آن تصادف صورت گرفت.

در اوایل این ماه تسلا مجبور شد به یاد 15,000 مدل X Suv ها در آمریکای شمالی به دلیل یک مشکل بالقوه است که می تواند منجر به از دست دادن قدرت و فرمان کمک به ساخت فرمان سخت تر و افزایش خطر سقوط.

این خودرو الکتریکی غول گفت: آن را پیدا کرده بود آسیب پذیری در آلومینیوم پیچ و مهره است که می تواند شکستن و باعث قدرت کامل فرمان شکست به خصوص در مناطق با آب و هوای سرد استفاده می شود که جاده نمک.

در حالی که هیچ تصادفات شناخته شده و یا صدمات مرتبط با مدل X به یاد تسلا تصمیم به تماس 2016 مدل و پیشنهاد برای رفع خطا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de