Telco مشتری می بیند اینترنت لایحه بیش از سه برابر طول همه گیر — و او به تنهایی نمی

روزت Okala بود در انتظار او راجرز لایحه به بالاتر از ماه گذشته — چون او را برای کار از خانه در طول همه گیر نیست و باید اینترنت نامحدود — اما نه صدها دلار بالاتر است.

این شات از حدود 160 دلار در هر ماه برای $540.

“من تقریبا کاهش یافته است” گفت: Okala یک دارویی کارمند که کار نیاز به آنلاین بودن. او 12-year-old son شده است آنلاین بیش از حد انجام مدرسه.

Okala زندگی در بخشی از Pickering — فقط در خارج از تورنتو — که در نظر گرفته شده است روستایی است. بنابراین او به اتصال به اینترنت با سرعت بالا را از طریق شبکه تلفن همراه به دلیل منطقه فاقد کابل یا فیبر نوری زیرساخت ها است. او می پردازد $145 یک ماه برای 100 گیگابایت هر چیزی بالاتر است که 5 دلار هر گیگابایت.

“این فقط یک سیلی به صورت ما” گفت: Okala. “ما [روستایی مشتریان] پرداخت صورتحساب فقط قادر به انجام کاری اساسی است که اکثر مردم را برای اعطا شده است.”

Okala است که هنوز هم در حال انتظار برای شنیدن از کارفرما که آیا بخشی از لایحه خود را پوشش داده خواهد شد — یک سوال برای بسیاری از کارمندان و کارفرمایان سراسر کشور در این زمان. اما او می گوید که او را نا امید با این وجود.

“چگونه می توانم شما توجیه این نوع از بیل ؟” او می پرسد.

عمومی شنیده است از ده ها تن از مخابرات مشتریان که می گویند COVID-19 گذاشته لخت شکاف دیجیتال در این کشور صدها نفر از هزاران نفر از کانادایی ها که نمی تواند دسترسی به قیمت مناسب اینترنت با سرعت بالا.

مانند Okala آنها باید اتصال با استفاده از یک ماهواره و یا شبکه تلفن همراه است که بسیار کمتر از ظرفیت است. این telcos می گویند خدمات اینترنت است که از طریق کابل می تواند رسیدگی به 50 تا 200 برابر بیشتر از ترافیک.

بسیاری از آنها در حال حاضر پرداخت داده overages که دو سه و حتی چهار برابر بیشتر از حد معمول — ترجمه به اسکناس است که در حال صدها دلار بالاتر و اضافه کردن استرس های مالی در طول بیماری همه گیر.

“این واقعا غم انگیز را بشنود گفت:” لورا قبیله مدیر اجرایی OpenMedia, یک سازمان است که طرفداران برای دسترسی برابر به اینترنت مقرون به صرفه است اصرار کانادا بزرگ telcos به حذف تمام داده های کلاه در همه همراه خدمات.

لورا قبیله, مدیر اجرایی, رسانه های آزاد می گوید: دولت فدرال باید به سرعت یک هدف به منظور ارائه سرعت بالا و دسترسی به همه کانادایی ها تا سال 2030. (CBC )

“داده های کلاه قطعا غیر ضروری گفت:” قبیله. “ما آنها را به عنوان یک مکانیزم تنبیهی به مطمئن شوید که مردم سرکوب مقدار داده است که استفاده از آنها و overpay زمانی که آنها بیش از آنچه آنها می خواهند.”

در مارس بزرگ telcos — بل و راجرز و Telus — برداشته اطلاعات کلاه در تمام مسکونی خدمات اینترنت است که با استفاده از کابل یا فیبر نوری به عنوان یک ژست حسن نیت در طول بیماری همه گیر. کسانی که کلاه را برداشته شده است تا پایان ماه ژوئن است.

اما حرکت نمی کند به مردم کمک کند که بستگی به هاب با استفاده از شبکه تلفن همراه.

زمانی که Okala بهبود از شوک دشنه از آخرین قبض او به نام راجرز به مذاکره کنند.

او می گوید: او ساعت را صرف صحبت با راجرز نماینده که تنها ارائه یک 30 دلار اعتبار و پرداخت طرح عظیم او ،

او کاهش یافته است به نام دوباره چند روز بعد و مذاکره با 100 دلار اعتبار و 50 درصد خاموش ماهانه هزینه خدمات برای دو سال آینده. اما او هنوز هم می گوید راجرز می تواند انجام بیشتر برای مشتریان خود در طول این زمان بحرانی.

“من دریافت پیام ها از آنها [راجرز] هر روز که می گویند: ما در این با هم. ما در اینجا برای کمک به,'” گفت: Okala. “من بسیار نا امید شده بود.”

جان Burbidge می گوید ‘مناسب’ اینترنت ‘حق اساسی” که اتاوا نیاز به انجام بیشتر برای اطمینان از تحویل به روستایی کانادایی. (فرستاده شده توسط جان Burbidge)

به همین ترتیب جان Burbidge کردم ناخوشایند تعجب وقتی مارس لایحه از بل شات تا 650 دلار از 280 $در ماه قبل است.

دانشگاه واترلو استاد اقتصاد زندگی در شمال دومفریس — یک شهر روستایی از بیش از 10 ، 000 نفر در نزدیکی کمبریج, Ont. بنابراین خود را به اینترنت نیز متصل از طریق یک تلفن همراه hub.

او دریافت یک ایمیل از بل و گفت اضافی و هزینه استفاده خواهد بود بخشیده مسکونی برای مشتریان اینترنت در طول بیماری همه گیر. او فرض — اشتباه — این شامل حساب خود.

“اگر بل کاهش صورتحساب برای رفتن بیش از داده های محدود در نظر دارد برای برخی از مردم و نه دیگران آزار دهنده است که گفت:” Burbidge.

“اگر روستایی کانادایی ها انتظار می رود به کار و انجام کار مدرسه از خانه مناسب و معقول و با قیمت مناسب دسترسی به اینترنت یک حق اساسی. بل باید اجازه داده شود برای گول زدن روستایی مشتریان است.”

در پاسخ به شکایت بل سخنگوی ناتان گیبسون گفت: به این “چالش” برای ارائه بهتر خدمات در مناطق روستایی و اما بل که صرف “به طور قابل توجهی بیشتر” نسبت به سایر ارائه دهندگان خدمات به منظور بهبود خدمات ارتباطی در مناطق پر جمعیت کمتر.

در طول COVID-19 بحران بل ارائه شده اضافی 10 گیگ و 10 دلار اعتبار به تمام مشتریان با استفاده از یک هاب در شبکه تلفن همراه.

پس از رفتن عمومی تماس بل در مورد Burbidge این شرکت ارائه شده او را بیشتر از 350 دلار اعتبار برای ماه مارس و 60 درصد خاموش overages برای آوریل, اما گفت که او مسئول خواهد بود برای آینده بطور متوسط اتهامات عنوان شده علیه. Burbidge پرداخت 180 دلار برای 100 گیگابایت در ماه — هر چیزی بیش از آن است که 5 دلار هر گیگابایت.

دیگران در جوامع روستایی احساس انزوا و سرخوردگی عمیق از نداشتن دسترسی به اینترنت با سرعت بالا در همه است.

بل مشتری ارمیا Gillett, زندگی در دریاچه سفید, Ont., یک جامعه روستایی 80 کیلومتر از اتاوا. خود را در خانه اتصال DSL نمی کند حتی نزدیک به حداقل سرعت برای هدف توسط دولت برای همه کانادایی ها.

ارمیا Gillett پشت می گوید که او و بچه هایش — یهودا نوح لیام و هانا — آیا نا امید اینترنت است که بسیار کند تنها یک نفر می تواند استفاده از آن را در یک زمان. (فرستاده شده توسط ارمیا Gillett)

به عنوان یک خلبان خطوط هوایی او می گوید: دسترسی به اینترنت بسیار مهم است برای کار به روز رسانی و چهار فرزند در حال انجام کار مدرسه از خانه.

اتصال خود را بسیار آهسته که یکی از فرزندان خود را آنلاین است هیچ کس دیگری می توانید با استفاده از اینترنت.

“این می افزاید: یک سطح بزرگ از سرخوردگی به دلیل آن معنی است که شما نمی توانید چیزهای انجام می شود زمانی که شما نیاز دارید و به این معنی است که همه شرکت کننده میباشد” گفت: Gillett.

“من بر روی گوشی هر چند ماه با مخابرات را امتحان کنید و همه چیز بهبود یافته است,” او گفت:. “آنها شده ایم به من گفتن سال است که فیبر نوری است که فقط چند سال دور. و آن باقی مانده است که می داند که چگونه بسیاری از سال های دور.”

امنیت عمومی موضوع

این انجمن به نمایندگی از شرکت های مخابراتی بی سیم می گوید: صنعت صرف 3 میلیارد دلار در سال برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود را, اما آن را نمی خواهد حذف کلاه برای مشتریان که با استفاده از یک شبکه تلفن همراه در مناطق روستایی به دلیل است که می تواند پایمال کردن سیستم.

“مسئله پایین می آید به این ظرفیت است که این شبکه ها در واقع قادر به تحمل” گفت: Rob Ghiz مدیر اجرایی کانادا بی سیم مخابراتی انجمن.

او می گوید وجود یک تفاوت بین پهنای باند در مناطق شهری که در آن کلاه را برداشته شده است و مناطق روستایی که در آن آنها تکیه بر اتصال تلفن همراه از طریق توپی طراحی شده است که با استفاده از یک کم باند طیف — برای فاصله اما سیستم نمی تواند انجام بسیاری از داده ها.

رابرت Ghiz جمهور از کانادا بی سیم مخابراتی انجمن و سابق PEI برتر می گوید: از بین بردن کلاه خواهد خطر سربار شبکه های بی سیم. (اندرو تورنتو/کانادا مطبوعات)

گرفتگی سیستم قرار خواهد 911 و پاسخگوی تماس های در معرض خطر Ghiz می گوید. اما Ghiz نمی خواهد پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا شبکه های نزدیک به غرق.

قبیله می گوید که یک صنعت بهانه که استفاده از داده ها است که در آن بالاترین در حال حاضر قرار دادن به سوال نیاز به صورت کلاه بر روی داده در همه.

“آنها یک راه برای افزایش سود و سرکوب استفاده از این شبکه می گوید:” قبیله.

کمی بیش از حد, بیش از حد دیر شده ؟

دولت فدرال مجموعه تا سال 2030 به عنوان تاریخ مورد نظر برای دسترسی جهانی به اینترنت با سرعت بالا.

در یک بیانیه عمومی یک سخنگوی روستایی وزیر توسعه اقتصادی Maryam Monsef گفت: دولت متعهد $1 میلیارد دلار به پهنای باند جهانی صندوق در بودجه و گفت: آن را صرف چندین میلیارد طی دهه آینده به یک درهم آمیخته از اقدامات مربوط.

نه Monsef و نه نوآوری وزیر Navdeep Bains — چه کسی مسئول نظارت بر ارتباطات زیرساخت ها و صنعت خواهد پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا کسانی که تلاش خواهد در نتیجه زودتر از تاریخ مورد نظر.

پس از پاسخ به سوالات از به راجرز ارائه شده را به یکی دیگر از $230 خاموش Okala مارس بیل و او hub به صورت رایگان برای دو سال آینده.

“ما … تاسف است که ما قادر به حل و فصل موضوع با سرعت بیشتری گفت:” سارا اشمیت, راجرز مدیر ارتباطات است.

که به ارمغان می آورد تسکین موقت برای Okala. اما او می گوید: مشکل اساسی فقیر اینترنت زیرساخت — هنوز هم وجود دارد. او خواستار telcos و دولت به انجام بیشتر.

“من می دانم که شما نیاز به بازگشت سرمایه گذاری خود را,” او گفت:.

“اما … ما را کمک کند. شما در حال ساخت یک سرمایه گذاری در جوامع است که واقعا مورد نیاز است.”

ارسال داستان خود را ایده ها

به یک تحقیقی اخبار بخش CBC-تلویزیون و رادیو و وب سایت.

ما داستان های خود را روشن اشتباه انجام و نگه داشتن قدرت است که پاسخگو باشد.

اگر شما یک داستان در جهت منافع عمومی و یا اگر شما یک خودی با اطلاعات تماس [email protected] خود را با نام و اطلاعات تماس و خلاصه. تمام ایمیل های محرمانه تا زمانی که شما تصمیم به رفتن ،

Follow @CBCGoPublic در توییتر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de