سناتور اسلم DOTr را ‘برنامه ریزی ضعیف و عدم دوراندیشی’ برای مسافران

STRANDED. Passengers returning to work wait for augmentation buses along Commonwealth Avenue Quezon City on June 1, 2020, the first day of the General Community Quarantine in NCR. Photo by Darren Langit/Rappler

رشته. مسافران بازگشت به کار صبر کنید برای تقویت اتوبوس همراه مشترک المنافع خیابان Quezon City در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 برای اولین بار بعد از کلی جامعه قرنطینه در شورای ملی مقاومت. عکس توسط Darren Langit/Rappler

مانیل فیلیپین – سناتور در سه شنبه, ژوئن 2, نام وزارت حمل و نقل برای “برنامه ریزی ضعیف” و “عدم دوراندیشی” را به عنوان بسیاری از مسافران گرفتار شده بودند با توجه به ناکافی حمل و نقل انبوه در زمانی که مترو مانیل منتقل شده به طور کلی جامعه قرنطینه (GCQ).

این سناتوران با انتقاد از DOTr در جداگانه اظهارات یک روز پس از شروع GCQ در مترو مانیل که در آن بسیاری از مسافران خود را سرگردان در خیابان ها برای ساعت ها انتظار برای سوار شدن به خانه است.

“هرج و مرج و سختی که ما مسافران مجبور به تحمل دیروز یک نتیجه از برنامه ریزی ضعیف است. این نشان می دهد که عدم دوراندیشی و کوردلی دولت به نیاز واقعی فقیر گفت:” رهبر اقلیت سنا فرانکلین Drilon.

“این DOTr می تواند انجام شود بهتر است. آن را نمی تواند مانند این. اگر ما به احیای اقتصاد پس ما باید مطمئن شوید که ما کارگران را وادار به کار خود را بدون به خطر انداختن سلامت خود و دیگران ، ” رهبر اقلیت اضافه شده است.

سناتور نانسی Binay نیست گوشت چرخ کرده و کلمات برجسته رنج می برند که مسافران مجبور به تحمل در اولین روز از GCQ.

“چه اتفاقی افتاد به دوراندیشی? Mabuti sila نمی aircon ang mga sasakyan. Eh کونگ subukan کایا ng mga opisyal ng DOTr magcommute ملا sa خانی-kanilang بهای papasok sa opisina nila (sa کلارک شهرستان o Ortigas)? Dapat maramdaman nila ang hirap na pinagdadaanan ng mga رفت و آمد. آنها قادر نخواهد بود برای برنامه ریزی خوب اگر آنها احساس نمی و درک مردم را در مبارزات روزمره” Binay گفت.

(آنچه اتفاق افتاده به پیش بینی? آنها خوش شانس است که آنها airconditioned وسایل نقلیه. اگر DOTr مقامات سعی کنید برای رفت و آمد از خانه های خود را به دفاتر خود در شهرستان کلارک یا Ortigas? آنها باید تجربه مسافران رنج است. آنها قادر نخواهد بود برای برنامه ریزی خوب اگر آنها احساس نمی و درک مردم را در مبارزات روزمره.)

به عنوان حمل و نقل کارشناسان هشدار داده بودند نه به اندازه کافی PUVs در اولین روز از GCQ در مترو مانیل. مسافران به حال جنون دوشنبه به عنوان آنها در تلاش برای رسیدن به محل کار با کمبود گزینه های حمل و نقل. برخی از شلوغ داخل کامیون نظامی و پلیس وسایل نقلیه از ناامیدی به گرفتن یک سواری در حالی که دیگران hitched سواری با وسایل نقلیه خصوصی.

برخی از دولت های محلی باید رایگان ارائه شده سواری, اما تنها به برخی از مناطق که در آن ساکنان خود را می توانید بر روی یکی دیگر از PUV برای رسیدن به مکان های خود را از کار.

Binay گفت که DOTr سیاست بود “غیر واقعی ضد رفت و آمد و ضد کارگر است.” (بخوانید: خود به خود: مسافران و بلندی بحران حمل و نقل در مترو مانیل)

“بدیهی است که DOTr علاقه یک بخش خاصی از جرم و بخش حمل و نقل در حالی که نادیده گرفتن و جداسازی بزرگترین حمل و نقل عمومی بخش است که اکثریت از رفت و آمد عمومی بستگی دارد” Binay گفت.

‘رها بخش’

روز دوشنبه دولت اجازه استفاده محدود تنها در قطار, سیستم, اتوبوس, تقویت, تاکسی, حمل و نقل, شبکه خودرو, خدمات, خدمات شاتل و نقطه-به-نقطه اتوبوس.

بقیه حالت های حمل و نقل خواهد آمد ژوئن 22, صرفه جویی سنتی jeepney رانندگان و اپراتورها که هنوز مطمئن شوید که وسایل نقلیه roadworthy و می توانید پیاده سازی پروتکل های بهداشت.

سنتی jeepneys – ترین-حالت استفاده از حمل و نقل عمومی – در پایین از “سلسله مراتب” از حالت های حمل و نقل اجازه داده می شود آمده GCQ به عنوان گروه فشار برای PUV نوسازی.

“شفا است نه رها کردن یکی از آسیب پذیر ترین بخش های است که حرکت مردم و اقتصاد است. هنگامی که شما حذف jeepneys از معادله شما همچنین باید رها 250,000 خانواده و فرزندان خود هستند و آنهایی که رنج می برند بیشتر” Binay گفت.

سناتور Joel بیانوبا در ضمن اشاره کرد که دولت به نظر می رسید که فراموش کرده اند که کارگران تکیه بر حمل و نقل عمومی.

“اقتصاد ما شده است در نظر نخست در تصمیم گیری برای استراحت ما قرنطینه محدودیت اما متاسفانه به نظر می رسد ما را فراموش کرده در مورد تحرک ما کارگران در تمایل ما به jumpstart بهبود” بییانوئبا گفت.

“برای صنایع به راه اندازی مجدد با موفقیت آن را متکی به نیروی کار مردم به جرقه بهبود اقتصادی” او اضافه شده است.

اکثر صنایع اجازه داده شد برای از سرگیری عملیات تحت GCQ. روز دوشنبه وزیر حمل و نقل آرتور Tugade به حال خود دفاع وزارت critcism گفت که DOTr “هرگز وعده داده شده” که کافی وسایل نقلیه سودمند خواهد آمد آمد GCQ.

در روز سه شنبه Tugade به دادگاه تجدید نظر به کسب و کار برای ارائه شاتل برای کارگران است. او همچنین خواسته کارفرمایان به اجرای جایگزین مقدمات کار برای به حداقل رساندن نیاز به رفتن به محل کار.

حتی در اصلاح جامعه پیشرفته قرنطینه دولت به تصویب رسید, حمل و نقل بار به بخش خصوصی است.

کارفرمایان کنفدراسیون فیلیپین پیشتر گفته است که تنها شرکت های بزرگ ارائه می کنند شاتل به عنوان 99 درصد از موسسات در کشور بخشی از هالتر کوچک و متوسط. – Rappler.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themespragmatic slotlarıhipercasino bedava bonuskorsan taksielf bar 5000aviator sinyal hilesiMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis