[نظر] من راه طولانی به تربیت بدنی

رشد من هرگز درک E در PE. در دیگر موضوعات آموزش و پرورش به معنای یادگیری چیزهای جدید را از طریق مطالعه عمدی. اگر شما برای مشق شب خود را و مورد مطالعه برای امتحانات شما بهبود نمره خود را.

با بدنی آموزش و پرورش با این حال من احساس درماندگی. من بد بود در تیم های ورزشی و انجام ضعیف در آمادگی جسمانی امتحانات مانند یک مایل را اجرا کنید. در آن زمان من به دبیرستان من بود و خیلی استفاده های ورزشی من حد وسط که من تصمیم به توقف بازی ورزشی. در حالی که همکلاسی های من بسکتبال بازی من نشسته در گوشه و کهنه برای کلاس بعدی.

من می تواند به بهبود زبان انگلیسی کلاس حتی من ریاضی کلاس اما این قوانین اعمال نمی شود به PE. من به تماشای فضل سرعت و قوت تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزشکار همکلاسی و به این نتیجه رسیدند هیچ راهی وجود دارد که من می تواند مانند آنها. ورزشکاری بود که به عنوان یک هدیه است و من آن را ندارد.

آن زمان من سال به کشف کردن که من اشتباه بود. مانند هر مهارت جسمانی و آمادگی می توان به دست آورد از طریق مطالعه و تمرین و تنظیم بتن اهداف است.

سفر من به محبت فیزیکی فرهنگ آغاز شد زمانی که من در اواخر دهه بیست سالگی و از آن شروع به مانند بسیاری از تناسب اندام, سفر, شروع, با غرور. یک روز من تصمیم گرفتم که من می خواستم به دیدن من abs قبل از من تبدیل شده 30. و مانند زمان من سعی کردم برای دریافت مستقیما به عنوان در کالج من گزارش کارت (یک “cuatro” در Ateneo-صحبت می کنند) شدم وسواسی. من در مورد تناسب اندام و رژیم غذایی, کاهش, کربوهیدرات, و به باشگاه رفت. مانند زمانی که من سعی کردم برای رسیدن مستقیم به عنوان به عنوان من مرتب کردن بر اساس از زمانی هدف من (من یک 3.9 در گزارش من کارت; من abs قابل مشاهده بودند تحت روشنایی مناسب شرایط).

بدن من انتقال تجربه به من آموخت که من می توانم “هک” من تناسب اندام و تغذیه. اما آن چیزی مهم تر است: آن را به من به مطالعه و جسمانی برای قرار دادن E در PE.

تعداد کمی از ما فکر می کنم در مورد گرفتن مناسب در شرایط آموزشی. این روزها ما برون سپاری تناسب اندام ما را به مربیان و یوتیوب و ما قضاوت outs کار آنها به ما بر اساس چه مقدار از آنها ما را به نفس نفس زدن و عرق یک پدیده دن جان و امریکا را “پدرخوانده قدرت و تهویه” تماس “فرقه شدت.” اما شما واقعا نمی نیاز به پرداخت کسی که برای رسیدن به شما ضرب و شتم; شما فقط می توانید با حداکثر سرعت دویدن 10 پرواز از پله ها.

در دهه های اخیر این خود تحمیل رنج می برند-جشنواره روش برای تناسب اندام کشیده شده اعتبار علمی آن از مفهوم شدت بالا تمرین اینتروال (HIIT) یک ورزش استراتژی بر اساس کار ورزش دانشمند ایزومی Tabata که در بر داشت که تناسب قلبی عروقی می تواند بهبود یافته از طریق کوتاه از فعالیت های شدید و پس از استراحت کوتاه دوره.

در حالی که Tabata کار باقی می ماند مهم مربیان باید با استفاده از آن به عنوان مجوز به مردم را قی. آن را در حال حاضر روشن است که HIIT دارای جنبه های منفی آن; یعنی که آن طول می کشد در حالی که برای بدن خود را به بهبود می یابند از این تلاش هاکه شدید قلبی روزانه ممکن است سازش سیستم ایمنی بدن شما – ایده آل نیست در طول یک بیماری همه گیر. و در حالی که HIIT کار می کند, ورزش دانشمندان در حال کشف راه هایی برای رسیدن به مشابه حتی نتایج بهتر با استفاده از روش ساده تر (نگاه کنید به اینجا, اینجاو اینجا).

جدا از فرقه شدت مشکل دیگر با جریان اصلی تناسب اندام است که آن را تصادفی. خوب مربیان خوب مثل آموزگار و یا اساتید دانشگاه; آنها رئوس مطالب و اهداف آنها تولید نقشه راه برای رسیدن به این اهداف و آنها به شما کنترل مشق شب. در این راستا آنها تمایز بین تصادفی ورزش (که چیزی است که اتفاق می افتد در بسیاری از HIIT کلاس) و هدفمند آموزش.

هدفمند برنامه های آموزشی می تواند انجام بسیاری از کارها را برای شما, اما بهترین آنهایی که شما را قوی. شما می توانید بالا بردن ضربان قلب خود را به سطح مجنون هر روز بدون اینکه قادر به انجام یک فشار یا کشش است. و در عین حال ما غفلت از قدرت در خطر خود ما به دلیل قدرت است کلید به طول عمر و حتی کارآمد مسیر به از دست دادن وزن. در حال قوی است و همچنین “عملکردی است.” شما می توانید تلو تلو خوردن بر روی توپ با 1 پوند وزن به همان اندازه که شما می خواهید, اما شما واقعا کاربردی اگر شما نمی توانید خود را حمل 20 کیلوگرم maleta تا پرواز از پله ها. (بخوانید: فهرست: که در آن به خرید دستگاه های بدنسازی برای منزل شما)

تناسب اندام ساخته شده است در قدرت است. به عنوان ورزشی دانشمند لئونید Matyevev توضیح میدهد:”قدرت پایه و اساس است و برای توسعه بقیه از ویژگی های فیزیکی.” بودن قوی باعث می شود همه چیز را از در حال اجرا به یوگا کمی ساده تر – یک واقعیت است که حتی خوزه ریزال می دانستند. و مبادا زنان فکر می کنم که قوی بودن به معنی گرفتن و حجیم نگاه کنید که چگونه اصلاح Brie Larson کردم بعد از تبدیل شدن به اندازه کافی قوی به فشار یک کامیون تا تپه (خانم ها, Gwyneth Paltrow بد است; او می خواهد شما را به یک بچه سر راهی بیش از حد ضعیف برای حمل خود توشه یا دست کشیدن از یک سو استفاده کننده و یا یک احمق).

من استفاده می شود به شکست با فشار بالا و جلو و آزمون در دبیرستان و من به سادگی پذیرفته سرنوشت من به عنوان یک weakling. من شناخته شده است که وجود یک طرح ساده l برای بهبود مهارت در تمرینات وزن بدنکه مشکل ممکن است حل شده است. و من تا به حال شناخته شده است که آن را ممکن است برای انجام یک فشار دست بالا و یک دست چمباتمه زدن در یک ماده از ماه یا که نوجوانان می توانند یاد بگیرند که چگونه به پرس سینه وزن خود را بدون درد و رنجمن ممکن است راه می رفت با کمی اعتماد به نفس بیشتر در مدرسه بالا است.

سیستم آموزشی ما باید آموزش بچه ها چگونه برای برنامه ریزی برای تناسب اندام. و در میان قرنطینه ما باید برنامه ریزی برای تناسب اندام ما را به عنوان به خوبی. در واقع این زمان مناسب به مجموعه اهداف تناسب اندام خود را می خواهم برای اولین بار بالا بکشد و یا چیزی بیشتر غیر متعارف مانند خزنده بدون توقف برای 10 دقیقه (هر کسی که می توانید انجام دهید این است که فوق العاده مناسب). خود من قرنطینه هدف این است که برای بهبود ظرفیت کار می کنند و “امتحان نهایی” خواهد بود برای دیدن اگر من می تواند نوسان 32-کیلوگرم kettlebell 100 بار در دقیقه 5 (من معلم/مربی با استفاده از یک طرح درس/برنامه بر اساس این).

آموزش و پرورش بهترین زمانی که آن را دموکراتیک است. هر کسی باید قادر به خواندن ارسطو یاد بگیرند که چگونه به نوشتن شعر و یا تعادل معادله. این اصل باید به اعمال فیزیکی آموزش و پرورش به عنوان به خوبی. همه پیر یا جوان می توانند یاد بگیرند به قوی. – Rappler.com

لیساندرو E. Claudio (Leloy) به عنوان یک ضرب OFW که با این نسخهها کار به عنوان استادیار در بخش جنوب و جنوب شرقی آسیا مطالعات دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de