در یک رول: روانشناسی پشت کاغذ توالت وحشت

واشنگتن, ایالات متحده آمریکا – این صحنه ای که تبدیل به آشنا در سراسر جهان: از آمریکا به فرانسه به استرالیا ردیف خالی در قفسه های سوپر مارکت که در آن کاغذ توالت استفاده می شود و در نتیجه از coronavirus ناشی از وحشت خرید.

دقیقا همان چیزی است آن را در مورد رول از بافت است که باعث ضرب وشتم در سراسر فرهنگ ها از جمله در زمان درگیری های خشونت آمیز است که برای چندمین بار در رسانه های اجتماعی است ؟ (بخوانید: ‘آن را ‘دوزخ’: ویروس وحشت-خرید بازدید لس آنجلس)

در آن ابتدایی ترین کارشناسان می گویند این پاسخ نهفته در تئوری بازی: اگر هر کس اقدام به خرید تنها چیزی که آنها نیاز خواهد بود وجود دارد هیچ کمبود. اگر برخی از مردم شروع به وحشت خرید استراتژی مطلوب خواهد بود برای شما به دنبال کت و شلوار برای برخی از شما باید به اندازه کافی مربع به یدکی.

اما این را توضیح نمی دهد آن را به طور کامل – کاغذ توالت نمی تواند شما را نجات از عفونت و ما هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود همان سطح از احتکار برای بیشتر موارد کلیدی مانند غذاهای کنسرو شده – بنابراین چیز دیگری است که به وضوح در جریان است.

“من فکر می کنم احتمالا گیر کردن در تصاویر دراماتیک در رسانه های اجتماعی به دلیل آن کاملا روشن بود بسته های کاملا متمایز و آن را تبدیل به ارتباط در ذهن مردم به عنوان یک نماد ایمنی” استیون تیلور نویسنده کتاب روانشناسی بیماری های همه گیر به خبرگزاری فرانسه گفت.

“مردم احساس نیاز به چیزی برای نگه داشتن خود و خانواده خود را امن و به خاطر چه چیز دیگری می تواند آنها را جدا از شستن دست های خود را و خود را منزوی?” افزود: استاد روانپزشکی در دانشگاه بریتیش کلمبیا. (بخوانید: استرالیا سوپر مارکت ها شروع ‘سالمندان ساعت’ برای مقابله با وحشت-خرید)

یکی دیگر از نظریه تیلور مطرح است که ریشه در تکامل ما را گریزی به چیزهایی که نفرت ما را افزایش زمانی که مردم احساس خطر می کنند و با عفونت است.

“و بنابراین من فکر می کنم این یکی از دلایلی است که آنها ضامندار به کاغذ توالت زیرا این وسیله اجتناب از نفرت.”

به دست گرفتن کنترل

اقتصاددانان همچنین پیشنهاد کرد مردم ممکن است تلاش برای از بین بردن یک خطر این است که نسبتا آسان و سطحی به جای انجام کاری کم هزینه تر است که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به آنها مقدار بیشتری.

این است که شناخته شده به عنوان “صفر خطر تعصب.”

“حدس من این است که ما می خواهیم به احساس کنترل و محدود بودجه گفت: Farasat Bokhari سلامت اقتصاددان در دانشگاه ایست آنجلیا در بریتانیا.

“بنابراین ما به خرید چیزی که ارزان است برای خرید است که ما می توانید به فروشگاه و ما می دانیم که در پشت ذهن ما است که ما می رویم به استفاده از به هر حال,” او گفت:.

گران تر اما از آیتم های لازم برای سهام ممکن است مواد غذایی فاسد نشدنی- اما اگر وعده های غذایی منجمد و کنسرو مواد غذایی و رامش نیست دقیقا مورد علاقه خود را شما می تواند یک لایحه برای آیتم های شما در نهایت دور انداختن باید بدترین موفق به تحقق.

با توجه به تیلور بسیاری از رفتارهای ما در حال حاضر نیز رخ داده است در بیماری های همه گیر قبلی از جمله آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1918 که به کشته شدن تقریبا 700 ، 000 آمریکایی و فرستاده پاچه شهروندان به فروشگاه ها و داروخانه ها به ذخیره کردن کالا.

برخی در آن زمان حتی شناور تئوری توطئه این ویروس ممکن است یک bioweapon ابداع شده توسط آلمان است. جدید کروناویروس نامیده شده است یک سلاح و یک آمریکایی bioweapon بسته است که ساخت این اتهام.

یکی از تفاوت های کلیدی بین جریان همه گیر و کسانی که قبل از آن در همه جا از رسانه های اجتماعی – آنفولانزای خوکی همه گیر در سال 2009 اتفاق افتاده است که متوسط بود و هنوز هم نسبتا جدید و تیلور می بیند هر دو مثبت و منفی.

“که فعال در این راهپیمایی چشمگیر, تصاویر و ویدئوها در سراسر جهان باد مردم احساس خطر و اضطرار گفت:” تیلور.

از سوی دیگر “رسانه های اجتماعی می تواند برای حمایت اجتماعی به خصوص اگر شما خود در انزوا.”

بنابراین ما به مقصد یک شکست در انسجام اجتماعی اگر همه گیر شدن? تاریخ می گوید هیچ گفت تیلور.

“شورش و بد رفتار قبلی بیماری های همه گیر شده است و نسبتا غیر معمول – آن اتفاق افتاده است, وجود داشته است, شیوع بیماری های, اما پاسخ اصلی بوده است که یکی از سفارش از افرادی که با هم همبستگی کمک به یکدیگر و انجام بهترین خود را به عنوان یک جامعه برای مقابله با این.” – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im