‘ودکا, آبجو, و تاسف’ نقد و بررسی: ظریف و جدی

BACK TOGETHER. The tandem of Bela Padilla and JC Santos are together again in 'Of Vodka, Beers, and Regrets.' All screenshots form YouTube/Viva Films

پشت هم. پشت سر هم از بلا پدیللا و JC سانتوس با هم دوباره در ‘ودکا, آبجو, و تاسف.’ همه تصاویر فرم یوتیوب/فیلم Viva

ایرنه Villamor را از ودکا, آبجو, و تاسف باز می شود با یک تشییع جنازه. جین پیندا (بلا Padilla) سابق ستاره کودک که شهرت فرسایش در طول زمان به نظر می رسد بی طرفانه و با همه مودب و اندوه و سایر تعارفات اطراف او در طول این رویداد غم انگیز.

واضح است که او دیده است به اندازه کافی از کسب و کار نشان دادن زندگی است. او درآمد حاصل از مرگ او مدیریت را به زندگی خود, زندگی, شستشو دور بوی مرگ او حرفه بازیگری را با شکست امتحانات ابتدائی نگرش ناصواب و بی پایان بطری الکل.

او شانس بر فرانسیس (JC سانتوس) خواننده از یک گروه در یک شبانه نوشیدن جلسات. آنها به آرامی اتصال اجازه می دهد او را با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در غیر این صورت بی کس هستی.

فقط یکی دیگر از داستان عاشقانه

از آن آسان است به سادگی فکر می کنم از ودکا, آبجو و حسرت به عنوان فقط یک داستان عاشقانه و در عین حال وجود دارد بیشتر به تصویر نسبت به تمایل به دوباره بی جهت قرار دادن عشق در یک پایه قرار دادن.

آن بهره واقعی نهفته در faded, افراد مشهور, جین, چگونه آن را بدل و جهش خود را به یک مخلوق استارک منفی کسی است که تبدیل شده است به طوری سنگدلانه از توجه مردم که او فقط دیگر اهمیت میدهد که ترجمه به حملات مکرر از گناهان و بد رفتار.

مشابه Sid & Aya: یک داستان عشق (2018) که در آن Villamor باعث می شود استفاده از امکان عاشقانه به نشان می دهد یک نگاه اجمالی از انسانیت در یک مخلوق استارک حرص و طمع و رقابت ودکا آبجو و تاسف فیلتر هر چه زرق و برق از مختصر و مفید افراد مشهور, افشای او در حالی که او را آسیب پذیر است.

Villamor نوبت رسوایی ناشی از fadding مشهور به یک سکوی پرشی برای رستگاری تلاش از طریق مقاومت شیار از جوانه زدن عاشقانه.

با این حال عشق است به دور از هدف پایان فیلم آن را به عنوان تنها ارائه می دهد یک گزینه از مهلت یک احتمال انتخاب در کنار الکل و دیگر رذیلت. ودکا آبجو و تاسفدر حالی که کشنده به دلیل آن را به جلو یک قضیه از عشق به عنوان یک درمان برای زندگی نا امیدی هرگز رها گرفتن آن در واقعیت است.

آن هوشیار است و با این نسخهها کار سخت به تلو تلو خوردن به سمت کاملا خیالبافانه. آن گناه آن شخصیت که کرامت محروم شد از او سال بودن شخصیت های عمومی توسط تحریک با خصلت ها و صفات است که فشار خود را به دور از بودن صرف کلیشه.

روانشناسی و آسان کلیشه

پدیللا درخشان است در اینجا.

وجود عمق در تصویر از یک زن تلاش برای ارتباط. او نمی ساده شخصیت به دنبال ساده نومیدی و به جای به تصویر می کشد او را با یک اثر خفیفی از رنگ از سبک سری در پذیرش او که او اخبار قدیمی است که ارائه همه چیز حتی بیشتر تکان دهنده. کاریکاتور-مانند طول می کشد در ممتاز است-maaike هستند فراوانند. پدیللا تفسیر این استعاره این است که بیشتر مبتنی بر روانشناسی از آسان کلیشه.

آن را نیز یک خو فیلم زیبایی ء از آغاز تا پایان.

Villamor شاخه مانیل محروم از هر دو نمونه دوده و براق آن را تبدیل به مناسب ترین تنظیمات برای نشان دادن بیشتر زندگی خصوصی که قبلا شکل عمومی. موسیقی پراکنده با ملودی جاذب سلیقه همراه با مونتاژهای. این فیلم می شود بسیاری از خلق و خوی سمت راست اجازه می دهد threadbare طرح را با صدای بلند اکو. قرار داده و ودکا, آبجو و تاسف است که یک فیلم را از طریق و از طریق.

GOOD CHEMISTRY. Both JC and Bela have worked in the past, starting with the '100 Tula Para kay Stella'.

خوب شیمی. هر دو JC و بلا در گذشته کار کرده شروع با ‘100 تولا Para کی استلا’.

طولانی طولانی

ودکا آبجو و حسرت دوست داشتنی است.

آن است که ظریف اما توجهی. آن درد و شادی معطل دیگر. – Rappler.com

فرانسیس جوزف کروز litigates برای زندگی است و می نویسد: در مورد سینما برای سرگرم کننده است. اولین بار, فیلیپینی فیلم او در تئاتر بود کارلو J. Caparas’ Tirad منتقل می کند.

پس از آن او شده است در یک ماموریت برای پیدا کردن بهتر خاطرات با فیلیپین سینما.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>