تحقیقات جدید نشان می دهد بیشتر از ‘Girl with a Pearl Earring’

NEW DETAILS.This picture taken on February 26, 2018, shows Johannes Vermeer's'Girl with a Pearl Earring' painting inside a XRF macro-scanner during a research at Het Mauritshuis in The Hague. Photo by Bart MAAT / ANP / AFP / Netherlands OUT

جزئیات جدید.این تصویر گرفته شده در فوریه 26, 2018, نشان می دهد, یوهانس ورمیر را’Girl با گوشواره مروارید’ نقاشی داخل یک XRF ماکرو-اسکنر طی یک پژوهش در Het Mauritshuis در لاهه. عکس بارت پوشیده از منطقه / ANP / خبرگزاری فرانسه / هلند خارج

لاهه هلند – تحقیقات علمی از ورمیر را “دختری با گوشواره مروارید” یکی از معروف ترین نقاشی در جهان نشان داده است که عناصر خود را بیشتر “شخصی” حتی اگر هویت یک راز باقی مانده است.

این Mauritshuis موزه هنر که در آن نقاشی قرار دارد اعلام کرد در روز شنبه, مارس 28 که این آزمون برای اولین بار در این هلندی شاهکار از سال 1994 تا به حال نشان داد حضور کوچک مژه اطراف چشم از دختر نامرئی به چشم غیر مسلح.

تحقیقات همچنین ثابت شده وجود یک پرده سبز در ظاهر خالی پس زمینه از نقاشی دوستیابی از 1665 یک نوع “خورده پارچه” که کمرنگ شده به سیاه و سفید در طول قرن ها.

محققان و دوستداران هنر در سراسر جهان به مدت طولانی مجذوب هلندی کارشناسی ارشد نقاشی از این زن جوان با یک نگاه مبهم پوشیدن رنگ های آبی و زرد و عمامه سنگین مروارید از گوش.

از آن الهام گرفته شده است بیشتر آثار هنری به ویژه Tracy Chevalier رمان دختری با گوشواره مروارید که موجب یک فیلم در سال 2003 با بازی اسکارلت جوهانسون و کالین فرث.

“نتایج دختر در کانون توجه تحقیقات – پروژه که با استفاده از تصویر برداری غیر تهاجمی و اسکن تکنیک های دیجیتال میکروسکوپ و رنگ نمونه تجزیه و تحلیل ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از یک مقدار بیشتر ‘شخصی’ نقاشی از قبلا فکر می کردم” لاهه را Mauritshuis گفت.

بررسی انجام شده توسط یک تیم بین المللی از دانشمندان از فوریه 2018, روشن جدید در استفاده از روغنها و چگونه ورمیر توسعه یافته کار خود را با استفاده از لایه های مختلف.

استاد بزرگ به عنوان مثال تغییر ترکیب نقاشی و تغییر موقعیت گوش بالای شال و گردن از گردن.

او همچنین با استفاده از مواد خام از سراسر جهان از جمله سنگ های نیمه قیمتی سنگ لاجورد از افغانستان به ultramarine بود که “ارزش تر از طلا” در قرن 17.

مروارید خودی خود یک “توهم” می گوید: Mauritshuis ساخته شده تا از “شفاف و مات لمس از رنگ سفید” در حالی که قلاب از دست رفته است.

بررسی نیست اما شناسایی یا ایجاد که آیا او واقعا وجود داشته است و یا اگر او محصول تخیل یوهانس ورمیر.

“دختر آشکار نشده راز هویت او هنوز رتبهدهی نشده است اما ما باید به او می دانم کمی بهتر” گفت: مدیر موزه مارتین Gosselink.

“این است نه به نقطه پایان تحقیقات ما.” – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im