‘من پیشه من است تنها منبع درآمد’: در حال مستقل و خلاق در طول یک بیماری همه گیر

FREELANCERS. Freelance workers in film and advertising weigh in on the impact of the lockdown on their livelihood.

مترجمان آزاد است. کارگران مستقل در فیلم و تبلیغات وزن در تاثیر مستند در امرار معاش خود.

مانیل فیلیپین – برای مترجمان آزاد مثل من عدم کسب و کار در میان این همه گیر است هیچ خشک نمائید. این نیست مثل ما پایین ماه که می آیند و می روند و زندگی می کنیم برای دیدن یک روز دیگر.

با کسب و کار مختل و شهرستانها در lockdown برای جلوگیری از گسترش این COVID-19 بیماری اقتصاد slumbers. اکثر پروژه ها در وقفه. حوادث و شاخه شده اند به تعویق افتاد و یا در دسترس نباشد لغو شد.

وجود دارد هیچ انکار که در میان نیروی کار کارگران رسمی (زبان رسمی: مستقل و خود اشتغالی) در حال ضربه سخت است. در عین حال هیچ کس نمی تواند آماده کرده ایم که بسیار برای یک بحران عظیم الجثه به عنوان به عنوان این با هیچ پایانی در چشم.

“این کارگران اغلب اولین کسانی هستند که به طور قطع در طول رکود و مشاهده شده که بیشتر هزینه های اختیاری توسط بسیاری از شرکت های کسب و کار شرکت مشاوره را کارلوس Castelan گفت: شاخص Nikkei Asian Review.

نداشتن ایمنی خالص – بدون یک شرکت برای کار – ترکیبات این معضل است.

این محل آسیب پذیر بود. ما نمی باید حمایت آمده است که با یک موقعیت در یک محل کار: امنیت تصرف و منافع و – به خصوص در طول این بار تلاش – بیمه بهداشت و درمان.

Photo courtesy of Tony Battung

حسن نیت ارائه میدهد عکس از تونی Battung

‘من پیشه من است تنها منبع درآمد’

برای خلاقیت, هنر و صنعت ما است ما نان و کره و شرایط فعلی در حال آوردن ما به اگزوز منابع است. هر روز می رود با هزینه های زندگی تا ستون با جدید چک برای پوشش ما برای آینده نزدیک.

“من تحمیل بدهی در هر لحظه از این مستند و من انجام بهترین من برای قبول این واقعیت است که” فیلم و تجاری ویرایشگر Ilsa Malsi گفت. حتی به عنوان یک خود قسم خورده “تهاجمی بهینه ساز و سرمایه گذار” وضعیت کنونی او به اشتراک گذاشته شده است که کشش او ظرفیت مالی.

بر خلاف در “ماه لاغر” او با تجربه در سراسر زندگی حرفه ای او, او گفت که او “با توسل به پرخاشگری و استفاده از کارت اعتباری خود را به عنوان به خوبی در این زمان فقط به عنوان یک راه عملی برای ماندن مایع است.”

ILSA MALSI. ‘The pandemic should serve as a long-lasting social history lesson in that people are not just in need of aid during this time but that many sectors of society have been under the thumb of inequality and poor labor practices,’ said the film editor. Photo courtesy of Ilsa Malsi

ILSA MALSI. ‘همه گیر باید به عنوان یک خدمت ماندگار تاریخ اجتماعی درس در آن مردم نه فقط در نیاز به کمک در طول این زمان است که بسیاری از بخش های جامعه شده اند در زیر انگشت شست از نابرابری و فقیر شیوه کار گفت: ویرایشگر فیلم. عکس حسن نیت ارائه میدهد از Ilsa Malsi

برخی مقابله با عطف به خانواده به جزر و مد در آنها و با آنها زندگی می کنند برای هم بودن.

“من دارم سعی می کنم به صرف در همه حال حاضر گفت:” پادشاه Puentespina (یک.k.یک. CRWN) یک نوازنده و آهنگساز برای تبلیغات است که hunkering را با خانواده اش در طول مستند.

با اجتماعات بزرگ و تنگ کنسرتهایی را نگه دارید (تا اواخر سال 2021 گفت: ما دانشمند) که او تنها شانزده درامر دارای گزینه های کمی در دست جز او درآمد انفعالی از “جریان و دیگر به ثمر رساند شغل است.”

“پس از من با خانواده من, همه ما فقط رفتن به تقسیم هزینه های زندگی,” Puentespina گفت:, و اضافه کرد که آنها شده اند به درک.

KING PUENTESPINA. ‘Since I’m with my family, we’re all just going to be splitting living costs. They also understand that I’m not
going to be earning this month and I don’t have any alternatives besides the income from my streams and other scoring jobs,’
shared the musician also known as CRWN. Photo by Paolo Abad/Rappler

پادشاه PUENTESPINA. ‘از آنجا که من با خانواده من, همه ما فقط رفتن به تقسیم هزینه های زندگی. آنها هم می دانند که من نیستم
برای رفتن به درآمد این ماه و من هیچ جایگزین علاوه بر درآمد حاصل از جریان و دیگر به ثمر رساند مشاغل’
مشترک نوازنده همچنین به عنوان شناخته شده CRWN. عکس پائولو آباد/Rappler

این یک سناریوی مشترک است که به نظر می رسد مناسب مراجعه برای بسیاری از ما است.

“من اعتقاد ندارم که هیچ شرم در ادغام منابع خود را با پدر و مادر در طول دوران سخت مانند این” Malsi پیشنهاد کرد که او نیز قادر به نگه داشتن چشم در او پدر و مادر که در حال شهروندان ارشد. “پدر و مادر من در حال حمایت از من و من آنها را در این دوره است.”

Slo لوپز, یک هنرمند آرایش به اشتراک گذاشته شده است که پس از گرفتن بازگشت سرمایه گذاری از او را نجات داده و راه اندازی یک صندوق اضطراری برای خودش.

“این سیستم من انجام داده ام به مطمئن شوید این حرفه خواهد بود پایدار پس از من شروع به مستقل تمام وقت به طوری که من می تواند آماده و با ثبات با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن یک مترجم آزاد است که در وهله اول” لوپز گفت.

“مبارزه برای صنایع دستی یکی از سخت ترین چیزهایی که هر فیلمساز همیشه به کار و زندگی نامحدود درآمد همراه با آن است. چک بعدی است که همیشه نامشخص – بیشتر از آن در طول یک بیماری همه گیر” گفت: Kara مورنو یک فیلمبردار, صحبت کردن در مورد بزرگ مخمصه که همه مترجمان آزاد صورت.

این است که یک طرف به طرف فاجعه است که اشغال مقدار زیادی از گفتمان عمومی: coronavirus’ اقتصادی تلفات را ترک کرده است که تعداد زیادی از مردم بیشتر در معرض در راه های مختلف.

یک بررسی انجام شده توسط #CreativeAidPH یک گروه از هنرمندان و فرهنگی کارگران با Nayong Pilipino بنیاد پیش بینی شده است که به معنی از دست دادن درآمد در زیر ماه می تواند طیف وسیعی از P171,050 به P 4.5 میلیون نفر است.

محلی فصل ILostMyGig ابتکار و DAKILA شده اند تلفیقی داده های مشابه در حالی که همچنین تلاش برای رنگ شفاف تر و گسترده تر عکس از چگونه خلاقیت نهفته این بیماری همه گیر.

بسیاری از آنها در واقع در سمت چپ به یک محدوده باریک از گزینه های را به آب و این طوفان با هیچ سازمانی خود را و یا یک جایگزین راکت.

“من پیشه من است تنها منبع درآمد” جاد Figuerres یک مدیر بازرگانی گفت.

“در حال حاضر من وابسته به من تهی پس انداز” اضافه شده Figuerres. “من آرزو می کنم من تا به حال یک کار پاره وقت و یا وجود دارد یک راه جایگزین برای تمرین آنچه که من انجام دهید اما آن را غیر ممکن است برای تولید تصویری بدون جمع آوری یک جمعیت است.”

یک گروه از تولید تجاری خانه های منتشر شده بیانیه ای در شروع از جامعه قرنطینه تماس همه شاخه های آن در تمام مدت.

این فیلم در شورای توسعه فیلیپین (FDCP) منتشر مشابه یادداشت با استناد خطر عفونت پس از سیاست های درون سازمان نیروی کار (IATF) برای مدیریت در حال ظهور بیماری های عفونی.

در بالای محدودیت در حرکت و تجمعات در میان سریع گسترش سرایت ایمنی کارگران شده است میباشد.

Photo courtesy of Tony Battung

حسن نیت ارائه میدهد عکس از تونی Battung

حتی با یک تقاضا برای حضور نام تجاری و محتوای تونی Battung فری لنس تهیه کننده گفت که طرف دیگر این صنعت در پاسخ به همان نسبت.

“خوشبختانه و با کمال تعجب سازمان و مشتریان من در حال حاضر درک بسیار از این تصمیم. گمان می کنم آنها به رسمیت شناخته شده به جاذبه pandemic,” او گفت:.

“صنعت درک خطر بزرگ است که ما در است و هر کس مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد به نگه داشتن همه امن” Figuerres گفت: به همین ترتیب.

تعدادی از معماران و طراحان مستقل احتمالا می تواند رشد با یک کار از خانه به راه اندازی و یا مشابه انعطاف پذیر ترتیبات. برخی می گویند آنها به آن استفاده می شود.

اما وجود زمینه های مختلف مشاغل مختلف و حتی در جهان از تولید فیلم است که من متعلق به شرایط مختلف در امتداد زنجیره ای.

نه به ذکر است: این همه به هم وابسته. برای مثال یک ویرایشگر مثل من نمی تواند بیشتر از کار بدون فیلم. یک آژانس تبلیغاتی را به تقلا برای وسایل دیگر به کوه مبارزات انتخاباتی.

هیچ طلسم خشک

حتی با عدم امنیت مانند منظم دیدار برای مثال ما به راحتی در روند و ظاهر قابل پیش بینی با کار ما. ما می دانیم که کسب و کار را همیشه نمی شود پررونق در طول سال. ما ممکن است مشتریان و شرکای صنعت که همواره مورد اعتماد ما است.

“هر بار که من تجربه یک طلسم خشک من همیشه به خودم’, خوب, پیشنهاد جدید همیشه در حال رفتن به آمده تا آنجا که مارک های گرسنه برای محتوای” Figuerres mused. “همیشه وجود دارد چیزی برای نگاه به جلو به. و من می دانم که کسی در خارج وجود دارد در حال رفتن به نیاز به خدمات من.”

“در حال حاضر همه چیز بسیار نامشخص است.”

JUDD FIGUERRES. ‘No one can predict how this crisis is going to turn out. I can’t comfort myself with the same sentiments because I know that we’re all heading to an unfamiliar path,’ said the director. Photo by Kyle Macatangay/courtesy of Judd Figuerres

جاد FIGUERRES. ‘هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چگونه این بحران در حال رفتن به نوبه خود. من نمی توانم آرامش خودم را با همان احساسات زیرا من می دانم که همه ما در حال رفتن به یک مسیر ناآشنا گفت: مدیر. عکس توسط Kyle Macatangay/حسن نیت ارائه میدهد از جاد Figuerres

لوپز تکرار این تمایلات: “این یک بازی انتظار و شما حتی مطمئن نیست اگر کسب و کار است که به کمک شما می توانید قبل از شما کار دوباره حق دور پس از این بحران است.”

Figuerres ابراز ترس است که بسیاری از ما به اشتراک بگذارید: “هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چگونه این بحران در حال رفتن به نوبه خود. من نمی توانم آرامش خودم را با همان احساسات زیرا من می دانم که همه ما در حال رفتن به یک مسیر ناآشنا.”

این خرس که تکرار این است که بدون صرف خشک نمائید. این نیست پایین ماه که می آیند و می روند, و با افزایش تقاضا بعد از آن.

“این تفاوت اصلی در اینجا وجود دارد یک راه به یک درک کامل از وضعیت آنجا واقعا یک سابقه” لوپز گفت.

که ” روز کارگران؟’

برای برخی از ما, ما تصمیم این زندگی و در آغوش آزادی است که آمد با آن – نه به ذکر است که چگونه به طور بالقوه سودآور می توان آن را – در حالی که آگاه بودن از اشکالاتی.

پایین ماه گاهی مهلت استقبال. آن شده اند که یک زمان به مولد با چیزهای دیگر و یا برای اوقات فراغت است.

“در نظر گرفتن زمان را یک امتیاز است و من مطمئن شوید که به آن را تشکیل می دهند بنابراین من لذت را در پایین ماه گاهی اوقات – اما تنها زمانی که آنها می آیند در یک زمان مناسب و لذت نیست معمولا بسیار طولانی گذشته گفت:” مورنو.

اما او با این نسخهها کار با تمام بخش دوربین و او اذعان می کند این امتیاز را بررسی کنید: “من کارکنان مسئولیت من است; اگر من پروژه نه آنها.”

“من همیشه به خودم یادآوری کنم که من انتخاب من تاثیر می گذارد کارکنان خانواده,” او اضافه شده است. “وضعیت کنونی… چیزی است که من هرگز پیدا کردن یک پوشش نقره ای به.”

KARA MORENO. ‘Fighting for the craft is one of the hardest things any filmmaker ever has to do and to live on indefinite income comes with it. The next paycheck is always indeterminate – more so during a pandemic,’ said the cinematographer. Photo courtesy of Kara Moreno/Viva Films

کارا مورنو. ‘مبارزه برای صنایع دستی یکی از سخت ترین چیزهایی که هر فیلمساز همیشه به کار و زندگی نامحدود درآمد همراه با آن است. چک بعدی است که همیشه نامشخص – بیشتر از آن در طول یک بیماری همه گیر گفت: تصویربردار. حسن نیت ارائه میدهد عکس از Kara مورنو/Viva فیلم

حتی قبل از اینکه یک مدیر برای اولین بار خواستار اقدام کسانی هستند که ماندن در گوشه و بال مجموعه – اغلب “برای اولین بار از آنهایی که در گذشته آنهایی که.”

در نظر propsmen که این محصول در یک تجاری نگاه خوب یا setmen که کمک به ساخت صحنه های نفس گیر. نیز وجود دارد الکتریکی و ویژگی های خدمه که نگه داشتن ساقه در حال اجرا هموار.

وجود دارد بسیاری از نقش های شبیه به این در سراسر صنعت است که ضروری است اما احتمالا سخت ترین ضربه در میان مترجمان آزاد در Adland. آنها به نام روز کارگران و یا روزانه دستمزد حقوق بگیران. آنها مستقل کارگران که – سادگی – آیا به هر گونه پرداخت را شلیک کنید.

به طور مشابه وجود دارد کارگران در اصطلاح zero hour قرارداد. آنها در تماس با اما و اگر وجود دارد هیچ چیز برای آنها به کار بر روی آنها هیچ چیز نیست.

برخی از کارگران تولید مثل gaffers برای مثال می توانید کسب درآمد در اطراف P5,000 به P10,000 اگر آنها جانبازان در این صنعت است. اما برخی مانند مدتها خواهد شد به عنوان کمی به عنوان P1,000. اینها تنها ارقام ورزشگاه و نرخ متفاوت است.

در این آب مشکل آنها نه تنها از لحاظ مالی بیشتر به چالش کشیده است. شیوه های صنعت – حتی قبل از COVID-19 – شده اند مخل به خود را به خوبی بودن.

“ما کم-درآمد کارگران فیلم به عنوان این است در حال حاضر در تنگه وخیم است. تعداد کمی از آنها دسترسی به مراقبت های بهداشتی گفت:” مورنو. “آنها انجام بیشترین کار و دریافت حداقل خواب و در عین حال به آنها امتیاز داشتن به اندازه کافی پس انداز است که سخت تر است.”

Photo courtesy of Tony Battung

حسن نیت ارائه میدهد عکس از تونی Battung

کمک و سیاست صدا

“من فکر می کنم هر کسی که قادر است به باید در نظر گسترش کمک فوری برای کسانی که بیشتر در معرض خطر مواضع” گفت: Battung. به عنوان یک تهیه کننده او موفق شده است پروژه های که در مقابله با چنین روز کارگران است.

“به عنوان مشکل آن را به عنوان ممکن است برای بسیاری از ما به کمک آنها در حال حاضر نیاز فوری است,” او اضافه شده است.

همکاران ما در این صنعت همکاری برای راه اندازی طرح های در همبستگی با ما بیشتر بر دوش همسالان.

برخی هم مخلوط منابع خود را برای Aidvertising جمع آوری کمک برای حمایت روزانه-دستمزد خدمه. آنها با هدف به دست کمک به ارزش P2,000 برای هر یک از بیش از 290 ذینفع.

در حالی که تمرکز خود را در بعد کارگران, آنها دامپزشک ذینفعان بالقوه از جمله کسانی که مشغول به کار در پس از تولید از جمله ویرایشگرهای صوتی و حرفه ای “در شرایط نیاز و سپس مقیاس پرداخت هزینه پس در هر روز یا هر ساعت نرخ نمی همیشه به درخواست این کارگران است.”

آنها همچنین توصیه می کنند از دیگر برنامه های است که می تواند به جای متقاضیان و مراجعه آنها به کانال های مناسب در مورد عدم تطابق.

رکود اقتصادی ساخته شده است که از جمله کارگران نزول به یک وضعیت ناامید. بنابراین دولت ها در سراسر جهان که فنر به عمل با کمک بسته های آسیب پذیر جوامع است.

Malsi مشاهده “بر اساس آنچه ما دیده ایم این بخش خصوصی است که توانایی و ابتکار به گام تا اما احتمالا نمی رسیدن و منابع دولت است.”

فیلیپین دولت خود پاسخ مناسب به صنایع خلاق.

ملی کمیسیون فرهنگ و هنر (NCCA) است نورد از کمک نقدی به ارزش P4 میلیون حدود 800 هنرمندان و فرهنگی کارگران است. کارگران مستقل در میان کسانی که در اولویت این برنامه است.

دیگر نهادهای دولتی مانند فیلم های شورای توسعه فیلیپین (FDCP) را عزیز (فاجعه کمک های اضطراری و امداد) برنامه برای کمک به کسانی که در صوتی و تصویری, تولید, صنعت, صنعت و همچنین مترجمان آزاد در میان سرگرمی فشار دهید.

این دیگر کار به کمک های قابل دسترس با توجه به افزایش جامعه قرنطینه محدودیت در محل و یا فقط لایه های بوروکراسی. “من درک می کنم در حال حاضر وجود دارد برنامه های در محل, اما اگر این فرآیند به سود اینها به شدت دشوار همکار ما کارگران مستقل نمی خواهد کمک آنها نیاز دارند در زمان” Malsi گفت.

نیز وجود دارد یک نگرانی که آیا این مکانیسم موثر هستند.

برخی از محله های معترض هستند و خواستار NCCA به پیاده سازی یک “برنامه جامع” برای هنرمندان است. آن فوق برنامه کمک های فرهنگی کارگران تحت دولت از فاجعه مورد انتقاد قرار گرفته به عنوان “تحقیرآمیز, غیر واقعی در آن مهلت و مشکل در روند آن از مشاوره و پیاده سازی.”

‘ترک در سیستم’

Malsi اضافه شده است که از کمک های دولتی نیز باید در دراز مدت دامنه. “هر دولتی کمک در دسترس است در زمان مستند گسترش باید به کمک نیروی کار انتقال دوباره به جامعه که همه ما بازگشت به کار. قوی و شفاف خدمات اجتماعی مورد نیاز شده است برای بیش از حد طولانی در حال حاضر,” او گفت:.

Figuerres نمایش این عنوان به موازات اشتغال در یک محل کار: “دولت باید معرفی یک مدل که در آن مترجمان آزاد می تواند دسترسی بهتر به مزایای که کارکنان به طور منظم داشته باشند.”

“من فکر می کنم [COVID-19] همه گیر باید به عنوان یک خدمت ماندگار تاریخ اجتماعی درس در آن مردم نه فقط در نیاز به کمک در طول این زمان است که بسیاری از بخش های جامعه شده اند در زیر انگشت شست از نابرابری و ضعیف کار شیوه” Malsi بازشناخت.

“همه گیر شده فقط تیز تمرکز ما در این مسائل به دلیل این نمی توان نادیده گرفت کنه.”

Battung گفت: “من احساس می کنم این مستند به ما یادآور ترک در سیستم است که نیاز به خطاب از نظر حفاظت از منافع کارگران تولید به خصوص آزاد روز دستمزد بگیر.”

TONY BATTUNG. ‘I feel this lockdown has reminded us of the cracks in the system that need to be addressed in terms of protecting the interests of production workers, especially freelance day wage earners,’ said the producer (center). Photo courtesy of Tony Battung

تونی BATTUNG. ‘من احساس می کنم این مستند به ما یادآور ترک در سیستم است که نیاز به خطاب از نظر حفاظت از منافع کارگران تولید به خصوص آزاد روز دستمزد بگیران گفت: تولید (مرکز). حسن نیت ارائه میدهد عکس از تونی Battung

برای Figuerres, unionizing یکی عملی دوره را.

“به عنوان مترجمان آزاد این مسئولیت ما برای افزایش این نگرانی ها به عنوان جمعی” گفت: Figuerres. “در حال حاضر مترجمان آزاد هیچ مناسب اتحادیه برای محافظت از هر یک از دیگر, و من فکر می کنم این چیزی است که سیستم فاقد نیز است.”

Malsi در حال کار با یک فیلیپینی فیلم ویراستاران’ سازمان که قبل از این مستند بود منتطر ضروری جلسات برای ذینفعان و سیاستگذاران مانند FDCP.

برای او این مستند دارای یک حرکت صعودی در این زمینه خاص. آن را به ارائه یک فرصت برای برنامه ریزی بیشتر “مجددا” و در بالای آن همه, بررسی وضعیت موجود.

“ما نیز گالوانیزه به فکر می کنم در مورد پایداری دراز مدت شیوه برای صنعت ما با توجه به ماهیت این بیماری همه گیر” او گفت:.

قانون برای حفاظت از رفاه این کارگران خلاق است که قطعا مورد نیاز است.

صورتحساب مانند مترجمان آزاد قانون حمایت از, در میان دیگران معرفی شده در کنگره بود اما هنوز به مانع قانون روند. در میان مقررات فراهم شده توسط این لایحه عبارتند از: نیاز به یک قرارداد قبل از اشتغال و حفاظت در برابر “غیر قانونی پرداخت شیوه است.”

یکی دیگر از اندازه گیری های هنرمندان رفاه حفاظت و اطلاعات عمل خواهد اطمینان حاصل شود که هنرمندان معتبر خواهد بود قادر به فایده از خدمات اجتماعی مانند که از PhilHealth SSS/GSIS و Pag-IBIG.

بسیاری از این کمک ها در آینده – در حالی که هنوز خوش آمدید – آیا با این وجود راه حل های موقت. شده اند وجود دارد سوراخ خمیازه در این سیستم که تنها در تشدید این بهداشت جهانی بحران.

Photo courtesy of Apa Agbayani

عکس حسن نیت ارائه میدهد از Apa Agbayani

یک فاجعه از این مقیاس تنها خط نیاز برای تعمیرات اساسی.

اما مورنو – مانند تعدادی از ما – تردید از متعهد سیاستگذاران خواهد بود, اندازه گیری توسط دولت فعلی را درهم و برهم coronavirus پاسخ. “عدم کمک به ما frontliners گفتن است که انفعال دولت تبدیل شده استاندارد. در حالی که آن را باید احساس بهتر امیدوار برای ما کارگران صنعت قلب من به من می گوید در غیر این صورت,” او گفت:.

در ضمن ما فقط می توانید اعتماد است که شرکت ما و مشتری همکاران سعی خواهد کرد به انجام مسئولیت های خود به عنوان بهترین و به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند.

یکی از انبوه مفید چیزی که آنها می توانید انجام دهید این است که به انتشار پرداخت از طریق دیجیتال به این معنی است.

“من سپاسگزار برای شرکت ها و مشتریان است که باید انجام شود به طوری با من” مشترک لوپز. “همچنین کمک می کند تا من قادر به کمک و حمایت از frontliners یدکی و یا برخی از پول برای دوستان دیگر که ممکن است نیاز به یک دست برای هم بودن.”

در همان زمان در کنار خود – آنها نیاز به برخی از وضوح به طوری که آنها نمی خواهد اشتباه کردن در تاریکی است. آنها می خواهند قادر به عمل بر این اساس با برگزاری پروژه ها و همچنین برنامه های آینده.

“مشتریان ما با داشتن یک زمان سخت در حال حرکت رو به جلو به دلیل عدم جهت از دولت و این بیهوده-dallying است تا حد زیادی موثر آینده از مشتری مبتنی بر کار” گفت: Figuerres.

“اگر دولت بیشتر خاص با آن برنامه و جدول زمانی من مطمئن هستم که هر کس دیگری را به دنبال خواهد داشت و بیشتر استراتژی های موثر از سازمان ها و مشتریان در حال رفتن به آمده است.”

Photo courtesy of Tony Battung

حسن نیت ارائه میدهد عکس از تونی Battung

ما همیشه در حال بازگشت به حالت عادی?’

این مستند باعث شده است که نه تنها اقتصادی صخره شیرجه اما آن را دارای پیامدهای گسترده در نحوه صنایع در حال اجرا از جمله کسانی که در تولید محتوای خلاق.

در نظر بگیرید که چگونه نصب نام تجاری فعالانه و حوادث خواهد بود تقریبا غیر ممکن است در چند ماه آینده آمده است.

“ما نمی بینیم بازاریابی تجربی – با استفاده از دکمه راه اندازی و تاثیرگذاران و محتوای ویروسی به بازگشت به راه آن استفاده می شود” یک مخاطب نوشت: به ILostMyGig.PH.

Battung همچنین با اشاره اثرات ماندگار در کسب و کار: “من نگرانی در مورد چگونه پیامدهای این مستند در تبلیغات تولید صنعت را تحت تاثیر قرار کار در ماه های آینده.”

یک مقاله در مبارزات انتخاباتی مشاهده: “معلوم نیست چه طولانی و یا چگونه به شدت تبلیغ خط لوله را تخلیه شود. بیاورد و بازیکنان در تلاش هستند تا هر چیزی و همه چیز را برای مقابله از قفسه بندی و پروژه های در حال حرکت به تغییر روش های خلاق برای داشتن مدیران در مجموعه ای از طریق telepresence.”

بازیکنان را مجبور به محوری برای جایگزین فرض کنید تقاضا برای محتوای خلاق نمی افول است. وجود دارد و حتی صحبت از اینکه مدبر با, انیمیشن, سهام, کلیپ, فیلم آرشیوی و مانند آن. از راه دور روش های تولید نیز در نظر گرفته شود.

Photo by Kyle Macatangay/courtesy of Judd Figuerres

عکس توسط Kyle Macatangay/حسن نیت ارائه میدهد از جاد Figuerres

حتی زمانی که جهان در نهایت قادر به مهار این ویروس و کسب و کار است که در تعامل با مترجمان آزاد سعی کنید به عقب بر گردیم روی پای خود را در آن چشم انداز را به طور کامل تغییر کرده است.

“این اضطراب بیش از این بیماری همه گیر است که واقعا مجموعه وضعیت فعلی جدا” گفت: Battung. “ما نمی قادر خواهد بود به تنها رفتن برای چه استفاده می شود برای ما عادی بعد از این.”

ما هر دو خوش و شک و تردید است که ما قادر خواهید بود به انتخاب کنید تا قطعات و بازگشت به آنچه که بود. اما همه چیز را هرگز همان خواهد بود.

که ممکن است به عنوان به خوبی می شود با توجه به این تنگه هستیم در سمت چپ.

اگر ما باید بازسازی آن را به یک دنیای جدید ما باید تصور کنید که آن را به یک بهتر برای کارگران مثل ما – به خصوص آسیب پذیر ترین در میان ما. – Rappler.com

پائولو آباد است فیلم/تلویزیون ویرایشگر و حرکت طراح گرافیک. او نیز خود اعتراف کنسرت جستوجوی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de