بیشتر آرد کمتر گل: در اینجا چیزی است که کانادایی ها شده است خرید در طول همه گیر

پس از اولیه سراسیمگی از وحشت خرید در شروع COVID-19 همه گیر در مارس کانادایی آهسته هزینه های خود را در فروشگاه های مواد غذایی کمی اما فروش در ماه آوریل شد و هنوز هم به مراتب بالاتر از سطح نرمال در انواع دسته بندی محصولات یک گزارش جدید اداره آمار کانادا نشان می دهد.

فروش در کانادا فروشگاه های مواد غذایی بیش از 40 درصد بالاتر از سطح سال گذشته برای دومین و سومین هفته از ماه مارس به عنوان بسیاری از کشور رفت و به مستند و میلیون ها کانادایی انبار لوازم به پناهگاه در محل برای مدت طولانی.

در حالی که فروش پس از پایین آمدن از آن اوج آنها هنوز هم در حال اجرا بیش از 10 درصد بالاتر از سطح نرمال از طریق به پایان ماه.

و روشن است از اعداد است که کانادایی ها نیست وحشت خرید همه چیز کاملا با همان سطح از تعصب و غیرت.

این گزارش می گوید حمام بافت فروش تعدیل شد اما هنوز 81 درصد بالاتر در این هفته از آوریل 11 از آنها همین هفته در سال گذشته است. که از 288 درصد افزایش دیده می شود در اواسط ماه مارس.

حوله کاغذی فروش زیر مشابه مسیر تا 227 درصد در آغازین هفته از مستندات بودن تا فقط 49 درصد یک ماه بعد.

فروش ضد عفونی کننده دست شد تا 345 درصد در طول هفته از 11 آوریل در مقایسه با همین روز در سال قبل در حالی که فروش ماسک و دستکش بودند تا 114 درصد و فروش صابون بودند تا 68 درصد است.

با رفتن به یک رستوران یا بار دیگر یک گزینه فروشگاه مواد غذایی خرید و فروش الکل بودند تا 76 درصد در هفته سوم مارس نشان می دهد کانادایی به خرید محصولات بیشتر از حد معمول “برای انحراف و آسایش” در داخل خانه خود را, این گزارش می گوید. فروش خانه قهوه فیلتر شد تا 80 درصد نسبت به سطح سال گذشته است.

به خوبی مستند شده است افزایش تقاضا برای آرد دیده است برخی از تولید کنندگان در تلاش برای نگه دارید تا به عنوان آنها نمی توانند به نظر می رسد برای نگه داشتن آن را در قفسه. آرد فروش افزایش بیش از 200% در سه ماهه دوم و سوم ماه مارس و در هفته های پس از آنها باقی مانده اند تقریبا در دو سطح عادی خود را.

برخی از فروش پایین

اما همه چیز نیست دیدن فروش بالاتر. اداره آمار کانادا می گوید فروش, درمان سرد شد پایین 11 درصد در سال بیش از سال و فروش نوزاد فرمول شد 15 درصد پایین تر از همان هفته 2019.

یکی دیگر از محصولات دیدن کمتر فروش قطع شد گل. به طور معمول, عید پاک را می بیند سنبله در آن خرید اما نه در این سال فروش شد و توسط 47 درصد از سطح سال گذشته است.

“در حالی که بسیاری از کانادایی ها در جشن عید پاک به نظر می رسد که جشن در خانه در تعداد کم و یا تقریبا در حالی که در فرد مبادلات گل شد کمرنگ” داده آژانس گفت.

گل فروش به نظر می رسد نشان می دهد کانادایی ها کمتر علاقه مند به زیبایی به خاطر زیبایی در طول همه گیر و این یک روند است که به نظر می رسد به گسترش به نظافت شخصی فضا را به عنوان به خوبی.

“سال بیش از سال, خرید لوازم آرایشی کاهش یافته و 44 درصد و یک ظاهر طراحی شده مو و برش و لوازم کاهش یافت و 34 درصد در هفته پایان مارس 28” این گزارش می گوید.

در مو-مراقبت بخش کانادایی به نظر نمی رسد با بهره گیری از برگشت به ریشه های خود را به فروش مو-رنگ محصولات افزایش یافت 75 درصد در این هفته از آوریل 11. با این حال خرید و فروش برش و طراحی لوازم افتاد 33 درصد زیر سطح سال گذشته است.

یکی دیگر از دسته بندی محصولات که شاهد افزایش بود و برنامه ریزی خانواده محصولات. تست های بارداری و کاندوم پرواز کردن قفسه برای چند هفته اول مارس اما در مارس فروش رفته بود بازگشت به سطح نرمال.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahisGebze escorthtml nullednulled themesbuy instagram followers