قفل کردن ؟ مواد غذایی کارآفرین درس ها و فرصت های

RESTAURANT ADJUSTMENTS. The author, who owns several food businesses, writes about the changes they've had to make because of the coronavirus pandemic. Photo from Miguel and Maria's Facebook

رستوران تنظیمات. نویسنده که صاحب چندین مواد غذایی کسب و کار می نویسد: در مورد تغییرات آنها تا به حال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. عکس از میگل و ماریا Facebook

مانیل فیلیپین – قبل از همه گیر شرکت ما بود و همه را به ما باز 4 رستوران در شهرستان انتیپلو در ماه مارس و رویدادهای محل در ماه ژوئن. کسب و کار بزرگ بوده است و به نظر می رسید هیچ چیز می تواند ایستادن در راه ما مایل به خدمت بیشتر Marikina ساکنان با ما با نام تجاری از غذا و خدمات.

Coronavirus و Luzon گسترده ای مستند که این باعث شد ضرب المثلی Black Swan که کارآفرینان جوان مثل من و همسرم نمی توانست آمادگی خود را برای.

میگل و ماریا (MM) که من تاسیس با Marou در سال 2015 اجرا می شود 3 بازی گاه به گاه رستوران صندلی که حداقل 100 نفر در هر شعبه و باید حداقل 50 معاملات در هر روز در هر فروشگاه. آنها پشتیبانی می کند و فرضا تیم از 8 و یک دفتر پشت پشتیبانی از 7. همه در همه, ما, روزانه, عملیات اجرا شده است توسط 65 نفر – روزهای دوشنبه به یکشنبه ها ساعت 7 صبح تا 10 pm — در 5 سال گذشته.

ما می تواند تعداد حداقل 7 تنظیمات پس از مستند در ماه مارس:

1. خط مقدم عملیات. از 3 فروشگاه کارمندان یک اداره و دفتر پشتیبانی با تعداد 65 نفر نیروی کار ما به کاهش 6 frontliners و 4 دفتر پشتیبانی – همه مجموعه در صفحه اصلی. 12 ساعت شیفت شد به کاهش حداکثر 6 ساعت. فروشگاه ساعت تغییر شد از ساعت 7 صبح -10 ساعت به 11 am – 5 pm. ما لیست مواد غذایی در حال حاضر شامل ماسک صورت و اتیل الکل.

2.تحویل و را. عملیات منتقل شده از گاه به گاه به ناهار خوردن در و سنگین معامله ضیافت خدمات به 100% تحویل و را.

3. منوی جدید. ما ایجاد انفجار منجمد وعده های غذایی خانواده سینی و غذاهای محبوب. دیجیتال وثائق ساخته شد در دسترس به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. حداقل ارائه متمرکز بر بهترین از بهترین.

4. تحرک. تحویل و خدمات بخش رو پر ازدحام در یک لحظه. ما تضمین خدمات ارزش افزوده رزرو پیک در نمایندگی از مشتریان همراه با تحویل رایگان طرح و شخصی دیگر خدمات مورد نیاز مشتریان ما. پایه مشتری بزرگ به عنوان ما قادر به تهیه کردن به عنوان آنجا که Valenzuela در شمال و مونتینلوپا گروه در جنوب.

5. دیجیتال. ما سه برابر بودجه ماهانه خود را برای تبلیغات دیجیتال. شخص ثالث معماران و طراحان تیم شد و در حال حاضر پردازنده قبل از همه گیر و به ما منتقل شده در تمام فروشگاه های محلی تلاش های بازاریابی دیجیتال. ما صرف ساعت بیشتر با هم در حال حاضر نسبت به قبل – البته همه آنلاین. ما درگیر یک شخص ثالث دیجیتال معماران و طراحان تیم. Facebook و Instagram فرستادگان ما جام مقدس. همه نمایش داده شد جواب داد: مهم نیست که چه زمان از روز است. تماس ها و پیام های روت شده به شخصی ما اعداد. پیاده روی در خرید و فروش به طور ناگهانی تبدیل به یک چیزی از گذشته.

6. Financials. اجاره تعطیلات تمدید شد در طول مدت ECQ. و همچنین به عنوان بانک amortizations آب و برق و مالیات و شهرک. تامین کننده مجموعه نیز به حالت تعلیق در حالی که اکثریت از ما تحویل شد و هنوز هم در برنامه با حداقل سفارشات خرید. ما منحل بیکار دارایی های شرکت — بازگشت به بالا کوره های. چیلرهای فریزر و غیره. از 50 تراکنش در هر روز در هر فروشگاه مستند کاهش آن به 10 معاملات برای 3 رستوران ها – در یک روز خوب.

7. برنامه های آینده. رشد و گسترش پروژه ها به صورت فیزیکی در فروشگاه قرار داده شد و به نگهداری ما به عنوان تمرکز تلاش های ما در تقویت پایه های جدید از عملیات ما را خارج و تحویل مربوطه را با حضور دیجیتال. ما تا به حال به تصمیم گیری را به حالت تعلیق ما سالانه شرکت تفرج و 2020 شرکت حزب کریسمس.

چه چیزی را تغییر دهید?

ما هنوز لبخند بر لب هر روز و به دنبال فراتر از این بحران است. این را نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای. اگر یک پوشش نقره ای را به این, میگل و ماریا در حال حاضر شناخته شده به foodies در شهرهای دیگر در منطقه سرمایه ملی.

و بنابراین ما در حال آماده به انطباق با هر آنچه در آینده به ارمغان می آورد.

من چالش های کلیدی در حال حرکت رو به جلو:

1. حداقل 90 درصد از فروش ما می آیند از ناهار خوردن در و ضیافت اما این خواهد بود تا حد زیادی به چالش کشیده است. اجاره است که هنوز هم بالا و تقاضا ممکن است به اندازه کافی برای حفظ یک شعبه دارد.

2. منابع مواد وارد شده است یکی دیگر از نگرانی. اگر در دسترس ما تهیه محلی تولید کند. اما واقعیت این است که تولید محلی نسبتا گران تر به دلیل عرضه محدود.

3. ما را به توسعه محصولات جدید است که تهیه کردن به جشن در خانه – انفجار منجمد وعده های غذایی خانواده سینی و ala carte, در میان دیگران.

4. ما باید به سرمایه گذاری اضافی در تجهیزات صنعتی برای ایجاد این محصولات با این حال مانند انفجار فریزر صنعتی سیلر خلاء صنعتی درجه ملکی کوره های اضافی تجاری فریزر ،

5. ما باید برای توسعه کمپین های بازاریابی هدفمند به سمت فعالیت های شرکت ما و مشتریان – ex: حمایت زوم جلسات; ارائه ناهار بسته بندی شده برای دفاتر اسکلتی عملیات ،

تمام این صدا بسیار چالش برانگیز است.

اما ما با الهام از باور ما در محصول ما خدمات ما و آنچه که ما بیشتر می تواند کمک به Marikina و به ما بزرگتر جامعه است.

زمانی که ما خواب big 5 سال پیش ما تا با چشمان باز. فیلیپینی کارآفرین نه تنها تحمل او رشد.

و ما مشتاقانه منتظر استقبال از چالش های جدید و تدوین برنامه های جدید برای آینده است. – Rappler.com

بررسي فايلهاي M&M مواد غذایی و خدمات در Facebook: میگل و ماریا و Comedor توسط میگل و ماریا. در Instagram آنها @miguelandmaria و @comedorph. شما همچنین می توانید تماس 8880-2031 یا 09104979066.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de