مانند غول بستنی کامیون ها و سوپر مارکت ها در چرخ های آماده به رول به محله

مصرف کنندگان در حال ارائه یک تعداد رو به رشد از راه های جدید را به خانه بیکن همراه با محصولات تازه و تخم مرغ و شیر و هر کس دیگری خود را در لیست مواد غذایی.

به جای انتظار در خط در خارج یک سوپر مارکت و یا تلاش برای حفظ یک اسلات با یکی از مواد غذایی تحویل برنامه های اند که ناودان با تقاضا در طول COVID-19 مستند — جدید راه اندازی و تاسیس شرکت های یکسان هستند و مشتاق به ارائه کانادایی تازه جایگزین.

صنعت مواد غذایی است که به شدت رقابتی شده است و در حال حرکت آنلاین برای برخی از زمان, اما آن را در حال حاضر به نظر می رسد این رقابت خواهد بود و تشدید بیشتر با طیف وسیعی از کسانی که جدید به دنبال کمک به کانادا خریداران خرید از ایمنی از خانه های خود.

تورنتو کارآفرین فرانک Sinopoli به تازگی راه اندازی مواد غذایی همسایه ناوگان کامیون است که هر عمل مانند یک سوپر مارکت بر روی چهار چرخ.

“ما باید تکنولوژی را به شما بگویم هنگامی که آن را با کشیدن بالا یا به شما اطلاع که در آن مواد غذایی کامیون است,” او می گوید. “این خواهد بود که مانند یخ کامیون کرم هنگامی که آن را می کشد تا: آن ایجاد خواهد شد که نوع تجربه است.” او می گوید این وسایل نقلیه را در خدمات تابستان است.

پس از آن وجود دارد Sysco یکی از بزرگترین توزیع کنندگان محصولات غذایی به رستوران ها و هتل ها که به تازگی شروع به ارائه و تحویل به خانواده ها به طور منظم با یک برنامه جدید به نام [email protected]صفحه اصلی.

مواد غذایی تامین کننده Sysco به طور معمول به فروش می رساند تنها به رستوران ها و هتل ها و دیگر مشتریان صنعتی, اما این شرکت به تازگی معرفی شده [email protected] به ارائه مواد غذایی برای خانواده ها به طور منظم. (Sysco)

“پاسخ ممتاز است می گوید:” Sysco کانادا جمهور سفت سفید. “شده است وجود دارد علاقه بسیار زیادی در محصولات مانند استیک, مرغ, و آنچه ما تماس بگیرید ارزش افزوده محصولات مانند مرغ satays و آیتم هایی که آماده برای رفتن.”

یکی دیگر از راه برای دریافت مواد غذایی در صفحه اصلی: بازارهای کشاورزان در سراسر کشور در حال عجله برای تحقق تقاضای جدید در راه امضای قرارداد با سه ساله در کانادا تجارت الکترونیک پلت فرم به نام محلی خط. آن را می دهد مزارع محلی از سراسر کانادا بهتر فن آوری به طوری که مشتریان می توانند قبل از سفارش مورد علاقه خود را مخلوط سبزی های تازه و پنیر و عسل و دیگر artisanal محصولات آنلاین.

سفارشات می تواند پیش پرداخت پیش از وانت به طوری که خریداران می توانند اجتناب از نیاز به رسیدگی نقد یا مرور در اطراف یک بازار شلوغ.

“کسب و کار ما است onboarding کشاورزان در حدود نه بار ما نرخ طبیعی” می گوید محلی خط بنیانگذار کول جونز از دفتر مرکزی این شرکت در Kitchener, Ont.

مواد غذایی کامیون

مواد غذایی همسایه Sinopoli می گوید: هدف نهایی این است که از 1000 کامیون مواد غذایی در سراسر کشور اگر چه وجود خواهد داشت فقط سه در تورنتو شروع به کار کند. این شرکت در حال حاضر کار به ساز و برگ کامیون با قفسه ها و یخچال محفظه. محلات خواهد بود هشدار از طریق پیام متنی هنگامی که کامیون وصول در منطقه خود است.

یک تصویر تبلیغاتی از مواد غذایی همسایه نشان میدهد که چگونه خریداران می تواند هشدار زمانی که یک کامیون مواد غذایی در خیابان خود را. (مواد غذایی همسایه)

“تنها یک راهرو اما راهرو که شامل تمام ملزومات می گوید:” Sinopoli که دهکده تعدادی از سرمایه گذاری در گذشته از جمله یکی از اولین دیجیتال مواد غذایی کوپن برنامه های. “وجود خواهد داشت فقط یک خط رفتن یکی از راه های بنابراین شما هرگز مجبور به عبور توسط هر کسی.”

Sinopoli معتقد است مواد غذایی همسایه را محبوب باقی می ماند و حتی فراتر از این مستند.

“زمان همیشه باقی می ماند و با ارزش ترین چیزی که ما داریم و به راحتی برنده ترین جنگ,” او می گوید. “این مستند الهام گرفته از ما, اما آن را محدود نمی کند ما است.”

چگونه گران قیمت خواهد بود به خرید از یک کامیون مواد غذایی ، خرید در محله فروشگاه رفاه به طور معمول هزینه های بیشتر به طور منظم در فروشگاه های مواد غذایی.

“وجود دارد برخی از موارد که در آن از آن خواهد شد سخت به ضرب و شتم خرده فروشان بزرگ جعبه و ما به سادگی نمی خواهد انجام این موارد می گوید:” Sinopoli. “شما بیا به ما که برای کشاورزان در بازار کیفیت و تجربه اما شما لزوما مجبور به پرداخت کشاورزان از قیمت بازار است.”

آنلاین بازارهای کشاورزان

بازارهای کشاورزان در حال تطبیق برای این مستند نیز ، اگر چه آنها مجاز به باز کردن به عنوان یک ضروری سرویس استانی در انتاریو, B. C., Manitoba توافق کرده اند که برای پوشش هزینه سرویس ماهیانه کشاورزان پرداخت به طور معمول به محلی خط اجازه می دهد تا مصرف کنندگان برای دسترسی به خود کشاورزان محلی در بازار تقریبا. که هزینه دامنه از 15 دلار به 2000 دلار در ماه بسته به اندازه عمل.

هرمان Bruns شده است در حال اجرا وحشی پرواز مزرعه با همسرش لوئیس برای 27 سال در طول Shuswap رودخانه مارا, B. C., زن و شوهر خود را به فروش, اسفناج, کاهو, سبز, سیر, پیازچه و گشنیز در بازارهای کشاورزان در Revelstoke و بازوی ماهی قزل آلا.

بازار کشاورزان در Revelstoke, B. C. طول می کشد قبل از دستور به طوری که مردم می توانند خود را انتخاب کنید تا محصولات تازه و محصولات دیگر در حالی که حفظ فاصله فیزیکی. (هرمان Bruns/ارسال شده)

“در اطراف اواسط ماه مارس ما می خواستیم به کاهش تعداد افرادی که به بازار ما ایستاده برای خرید چیزهایی چرا که همیشه وجود دارد یک صف و یک جمعیت می گوید:” Bruns. “و ما نیاز به تشویق مردم — به خصوص کسانی که واقعا نگران coronavirus — سفارش آنلاین نیست.”

Bruns در حال حاضر با امضا محلی خط کیچنر شرکت فراهم می کند که به دفتر نرم افزار و حمایت از کشاورزان در هر استان کانادا و 49 ایالات متحده است. اما هنگامی که این مستند آغاز شد که زن و شوهر تصمیم به رفتن آنلاین در یک بزرگتر در راه است.

“ما با قرار دادن عکس ها با ما متفاوت سبزیجات در وب سایت و سپس ترویج آن را به مشتریان خود به طوری که همه در بازار خواهد در مورد آن می دانیم و شروع به سفارش که راه به جای” او می گوید.

‘مردم برای پیدا کردن آن بسیار راحت’

او انتظار دارد که برای نگه داشتن عامل با فروشگاه آنلاین از طریق زمستان. “من مطمئن هستم که اگر ما همچنان برای تابستان را, اما ما همچنان با فروشگاه آنلاین برای بقیه فصل,” او می گوید. “مردم در حال پیدا کردن آن بسیار راحت است چرا که آنها فقط می توانید در یک جهت و نه نگران چیزی فروش قبل از دریافت آنها وجود دارد.”

محلی خط بنیانگذار کول جونز از Kitchener, Ont., که شرکت فراهم می کند و دفتر نرم افزار و سیستم برای کشاورزان که می خواهید به فروش آنلاین. (کول جونز/ارسال شده)

محلی خط کول جونز می گوید این شرکت در حال حاضر ثبت نام 60 بازارهای کشاورزان در انتاریو خواهد شد که بالا و در حال اجرا در هفته های آینده.

“پس از COVID را آغاز کرده است شش یا هفت هفته ما انجام داده ایم استانی-گسترده با Ontario, B. C., Manitoba و همچنین ایالت-معاملات با ایلینوی, هاوایی و ویرجینیا می گوید:” جونز.

برخی از اشکالاتی

Sysco را سفت سفید می گوید: مواد غذایی توزیع محوری از مشتریان رستوران به طور منظم خانواده ها موفقیت آمیز بوده است و با وجود مقادیر زیاد مشتریان فردی نیاز به سفارش.

“از طریق رسانه های اجتماعی وجود دارد مقدار زیادی از بازخورد می گوید:” سفید. “و در ابتدا بازخورد ما بود بسته شد خیلی بیش از حد بزرگ است.”

Sysco است repackaged برخی از آن رستوران به اندازه تولید سفارشات به کوچکتر همه فن حریف جعبه برای استفاده در خانواده. (Sysco)

برای مثال $37 سفارش منجمد کمربند جایگزین ارزشیابی دوزبانه مرغ شکم پر شامل 24 قطعه است. توت فرنگی و ماست یونانی نیز تنها در دسترس در یک بسته 24 نفر در 22 دلار.

“اگر شما یک فرد یا یک خانواده کوچک و شما لازم نیست که ذخیره سازی مانند یک فریزر و یا یک بزرگتر یخچال, من می خواهم بگویم این است که برای شما می گوید:” سفید. اما او می گوید تقاضا سطح نشان می دهد بسیاری از کانادایی ها مایل به خرید به صورت فله.

همانطور که برای دیگر محصولات از قبیل رستوران-اندازه بسته از 24 سر کاهو Sysco است repackaged کسانی که به آنچه اسمیت تماس “انواع” بسته برای مصرف کنندگان با مجموعه ای از محصولات تازه است.

این شرکت فعال در هر استان به جز P. E. I. و تامین جوامع بومی در شمال کانادا. “ما کاملا شوکه شده در این دوره ما شاهد هستیم در این مناطق,” او می گوید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de