در یک چالش برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مدرن و ساده از محیط زیست ملی و سیاست عمل می کنند (NEPA), 17 سازمان محیط زیست واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه متهم دولت “ایکان” و مجروح شدن قانون سیاست در پروژه های زیربنایی.

طرح دعوی در دادگاه (pdf) می آید دو هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام نهایی قانون که نوسازی 50 ساله NEPA مقررات ساده توسعه پروژه های زیربنایی و تسریع دولت فدرال فرآیندهای تصمیم گیری.

گروه های 17 توسط, جنوب, حقوق محیط زیست مرکز (SELC) که ادعا می کند که این تغییرات اجرا شده توسط شورای کیفیت محیط زیست (CEQ) در نپا را کاهش می دهد, عمومی ورودی به پروژه های زیربنایی و ماسک آلودگی بالقوه از چنین پروژه هایی بیش از طول عمر خود را.

صنعت سازمان اصلاحات خوش آمدید

“NEPA اصلاحات بسیار مهم است برای باز کردن ملت زیرساخت های بالقوه و پیشرفت محیط زیست پیشرفت و حمایت از این کشور بهبود اقتصادی” Bethany Aronhalt یک سخنگوی موسسه نفت آمریکا گفت: عصر فردا در ایمیل. “ساده اجازه ما نه تنها می تواند ارائه بیشتر یقین مدرن پروژه خط لوله مورد نیاز برای ارائه سوخت پاک استفاده کنند اما jumpstart برای پروژه های بزرگراه ها, پل ها و انرژی های تجدید پذیر—همه در حالی که حفظ مهم زیست محیطی بررسی است.”

Epoch Times Photo
تجهیزات سنگین است که دیده می شود در یک سایت که در آن بخش از داکوتای دسترسی به خط لوله بودند که به خاک سپرده شد در نزدیکی شهر سنت آنتونی در شهرستان مورتون, N. D., on Oct. 5, 2016. (تام Stromme/به بیسمارک تریبون از طریق AP)

انجمن ملی تولید کنندگان هشدار داد که تلاش های ایالات متحده به خشکی تولید شغل نیاز به زیرساخت های اساسی اما این است که اجازه فرآیندهای تحت NEPA سیستم می تواند سال—به طور جدی آسیب رساندن به ایجاد شغل و سرمایه گذاری در آمریکا است.

“در میان COVID-19 همه گیر آن است مهم تر از همیشه برای تقویت ایالات متحده توانایی تولید و عملیات گفت:” راشل جونز, معاون رئيس جمهور از انرژی و منابع سیاست در انجمن ملی تولید کنندگان در بیانیه ای در نپا به روز رسانی.

“Onshoring تولید اول نیاز به ایجاد زیرساخت های اساسی—از آب و انرژی تحویل به حمل و نقل—قبل از زمین تا کنون می تواند شکسته شود در عمده تسهیلات,” او گفت:. جونز اعلام کرد که در حالی که اخذ مجوز برای چنین زیرساخت اساسی می تواند سال های CEQ گام خواهد بریده بریده اجازه بار و افزایش ایجاد شغل و سرمایه گذاری در ایالات متحده است.

سخنگوی شورای کیفیت محیط زیست گفت: بار عصر که “CEQ نمی دیدگاهها برای دادخواهی.”

NEPA مقررات

این NEPA به امضا رسید و به صورت قانون در Jan. 1, 1970 توسط رئیس جمهور ریچارد نیکسون مورد نیاز سازمان های فدرال به بررسی اثرات زیست محیطی که پروژه های بزرگ می تواند بر روی انسان و محیط زیست است. ساخت بزرگراه ها و پل ها و پروژه های انرژی, برق, خطوط انتقال پهنای باند کابل و خطوط لوله آب و زیرساخت های دیگر کاهش یافت و تحت اختیار خود را به عنوان مدیریت جنگل چرا برنامه ها و طرح های حفاظت حیات وحش.

این NEPA تسهیل بررسی اثرات زیست محیطی بیانیه های مختلف از سازمان های فدرال به منظور بررسی و اظهار نظر در مورد مقبولیت اثرات زیست محیطی در ارتباط با یک پروژه است. این قانون همچنین شامل مقررات مربوط به اعضای عمومی به اظهار نظر و شرکت در چنین فرآیندهای.

با توجه به CEQ اما NEPA فرایند تبدیل شد به طور فزاینده ای پیچیده در طول زمان و با گسترده کاغذ بازی و تاخیر. برای مثال CEQ نهایی حکومت در به روز رسانی مقررات اعلام کرد که NEPA بررسی از بزرگراه فدرال مدیریت پروژه “را بیش از هفت سال برای ادامه از اطلاع از قصد (NOI) برای تهیه یک بیانیه اثرات زیست محیطی (EIS) به صدور یک رکورد از تصمیم (میله).”

در سال 1981 به CEQ پیش بینی کرده بود که اکثر EISs می تواند ظرف 12 ماه. امروز با این حال 25 درصد از EISs را بیش از 6 سال برای تکمیل. با توجه به CEQ “این جدول زمانی لزوما شامل تاخیر بیشتر در ارتباط با شکایت بیش قانونی کفایت از NEPA روند و یا نتیجه آن اسناد و مدارک.”

در سال 2017 تهمت امضا فرمان اجرایی برای ایجاد “نظم و انضباط و مسئولیت پذیری” در بررسی های زیست محیطی و اجازه فرآیندهای مرتبط با پروژه های زیربنایی. این CEQ خواسته شد تا “اطمینان حاصل شود که سازمان های درخواست NEPA در یک شیوه ای است که باعث کاهش فشار غیر ضروری و تاخیر تا حد ممکن از جمله با استفاده از CEQ اقتدار به تفسیر NEPA برای ساده کردن و سرعت بخشیدن به NEPA فرایند بررسی.”

Epoch Times Photo
کارگران ساختمانی درجه آسفالت برای هموار کردن جاده در سان فرانسیسکو, کالیفرنیا., در اکتبر. 5, 2018. (جاستین سالیوان/گتی ایماژ)

با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن منظور از آن باقی مانده است هدف دولت فدرال برای حفاظت از جوامع حفظ محیط زیست سالم و توسعه زیرساخت ها در یک محیط زیست حساس شیوه و ارائه پاسخگویی و شفافیت در فرآیندهای درگیر است.

این منظور نیز با هدف اجازه می دهد تا دولت به “تصمیم گیری به موقع با هدف تکمیل تمام فدرال محیط زیست بررسی و مجوز تصمیم گیری برای پروژه های زیربنایی در عرض 2 سال.”

انتقاد و طرح دعوی در دادگاه

این SELC, اما ادعا می کند که ساده NEPA خدمت به “جمع و جور کردن” عمل می کنند. Kym شکارچی یک SELC دادستان ارشد گفت: بازنویسی “به سادگی jettisoned قوانین به مدیران صنعت آنچه آنها می خواهند در هزینه های عمومی است.”

این سازمان ادعا می کند که CEQ برگزار شد تنها دو جلسات عمومی در بازنویسی NEPA و اقدام با بی عجله در بررسی نظرات از مردم و احزاب مربوطه.

علاوه بر این 17 سازمان ها ادعا می کنند که بازنویسی نتواند به حساب هر کدام از تاثیر تجمعی از پروژه ها در طول زمان و یا خود را “غیر مستقیم اثر”—قابل پیش بینی تغییرات در محیط زیست رخ می دهد که در تاریخ بعد.

“از بین بردن کسانی که ملاحظات معنی جوامع را نمی توان به طور کامل آگاه در مورد پتانسیل عواقب مضر از پروژه های پیشنهادی مانند خطوط لوله بزرگراه ها و توسعه فشرده ،” SELC گفت.

“ملی سیاست های زیست محیطی عمل سنگ بستر قانون است که کمک می کند تا جوامع نهفته محافظت از مکان های خاص از بد تصور پروژه های زیربنایی مانند خطوط لوله و سدها گفت:” جک غرب سیاست مدیر در آلاباما رودخانه ها داد.

“برای دو دهه آلاباما رودخانه اتحاد درگیر در نپا روند به تقویت صدای مردم عادی ایستاده خود زمین و آب. دولت فعلی تلاش برای سرنگونی 50 سال از اساسی حقوق محیط زیست است که غیر قانونی و شفاف هدیه به صنعت است.”

“تضعیف NEPA قوانین است که یک بدن ضربه به ساختار زیست محیطی حمایت ما ساخته شده است بیش از پنجاه سال گذشته گفت:” دیوید Sligh, حفاظت, مدیر وحشی در ویرجینیا. “آمریکایی ها باید این حق را به طور کامل شرکت در تصمیم گیری در مورد آینده ما و سلامت ما و جهان ما را به دفاع از آن حق است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de