حیدرآباد: در حیدرآباد مترو راه آهن پروژه کریدور دوم خط سبز کشش از جشن ایستگاه اتوبوس (JBS) رژه زمین به مهاتما گاندی در ایستگاه اتوبوس (MGBS) بود و پرچم در جمعه توسط وزیر K. Chandrashekar رائو. این تنها کشش است که از طریق هسته شهر اتصال سکوندربد با حیدرآباد و آن را قطع سفر در زمان را به 16 ساعت در برابر 45 دقیقه در جاده است.

11-کیلومتر کشش خواهد شد با ارائه یک نمایش تماشایی به مسافران در حال عبور همراه قدیمی ترین مسیر اتوبوس. اولین سفر آغاز خواهد شد از پنج سطح از JBS-رژه زمینه ایستگاه است که در بالاترین نقطه در کل پروژه و سفر از طریق سکوندربد غرب, گاندی, بیمارستان Musheerabad, RTC تقاطع Chikkad-apally, Narayanguda و سلطان بازار ایستگاه های مترو.

اتحادیه وزیر دولت در امور G. کیشان Reddy, MA&UD و صنایع وزیر K T راما رائو و Larsen & Toubro مدیر عامل و MD S. N. Subrahmanyan و L&T مترو راه آهن (حیدرآباد) Ltd MD و مدیر عامل شرکت K. V. A. Reddy با حضور در مراسم تحلیف.

CM و مقامات سوار بر سواری میدن از JBS-رژه ایستگاه زمینی به مهاتما گاندی در ایستگاه اتوبوس (MGBS) ایستگاه مترو.

بزرگترین مشارکت عمومی-خصوصی به حیدرآباد مترو راه آهن در حال حاضر دومین عملیاتی شبکه مترو در کشور پوشش 69.2 کیلومتر. “به عنوان سازندگان ملت ما مفتخریم به انجام پروژه های است که هند افتخار و یاد حیدرآباد مترو راه آهن پروژه رتبه در میان ما اکثر پروژه های معتبر,” مدیر عامل Subrahmanyan گفت.

“امروز با افتتاح کریدور دوم مردم حیدرآباد را 69.2 state-of-the-art متر از مترو که قطعا باید یک راه طولانی برای تبدیل این شهرستان به یک مدرن تر و رفت و آمد-یکی از دوستانه.”

L&T مترو راه آهن MD آن را به نام یک لحظه افتخار برای همه Hyderabadis. “من خدا را شکر به سانتی متر برای اختصاص این کشش به شهروندان حیدرآباد امروز,” او گفت:. “L&T است و با افتخار به ایجاد یک بهترین در کلاس زیست شهری تحرک سیستم برای مردم حیدرآباد به معیار جهانی به منظور افزایش ایمنی رفت و آمد و رفاه و آسایش و کاهش زمان سفر. این آگهی متنی مهندسی است که با استفاده از برش لبه فن آوری های مانند ارتباطات مبتنی بر آموزش کنترل (CBTC) احیا کننده نورد سهام

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im