محققان انتظار بدانید که در عرض چند هفته چگونه هواپیمای نظامی سقوط کرد — اما چرا بسیاری دیگر

تیم محققان به دنبال پاسخ به دو مرگبار کانادا نظامی سقوط خواهد کرد به احتمال زیاد باید یک درک اولیه از آنچه رفت را اشتباه در عرض چند هفته از آغاز کار خود با توجه به سرهنگ نظارت بر این موارد است.

اما پیدا کردن توضیحی برای اینکه چرا همه چیز را اشتباه رفت خواهد بود به مراتب پیچیده تر.

“ما می توانیم به طور کلی می رسند چه چیزی اتفاق افتاده یا چه چیزی را اشتباه رفت و پس از حدود یک ماه” گفت: سرهنگ جان الکساندر نیروهای مسلح’ مدیر ایمنی پرواز.

“این چالش سخت تر می شود درک چرا.”

دو ایمنی پرواز تحقیقات اجرا شده توسط نیروی هوایی سلطنتی کانادا به دنبال دو سقوط به عنوان بسیاری از سال.

هشت عضو تیم وارد از اتاوا در کملوپس, B. C. روز دوشنبه که در آن یک Snowbirds جت سقوط کرد مسکونی محله مدت کوتاهی پس از برخاستن. سروان. Jenn کیسی یک افسر امور عمومی برای حالی تیم کشته شد. خلبان است که انتظار می رود برای بهبود یافتن از آسیب های خود را.

آن اتفاق افتاده است کمتر از سه هفته پس از طوفان هلیکوپتر رفت در دریای ایونی در آوریل 29, کشته شدن شش نفر در هیئت مدیره. باقی مانده از دو نیروهای مسلح اعضای هیئت مدیره بازیافت شده است در حالی که چهار نفر دیگر از دست رفته و مرده فرض.

تحقیقات را تعیین نمی گسل یا مجرمیت یا سقوط. آنها انجام می شود صرفا برای جلوگیری از آینده سقوط از ایمنی پرواز دیدگاه با توجه به دولت است.

الکساندر نمی تواند نظر به طور خاص در دو بررسی است اما توضیح داد که چگونه چنین تحقیقات در حال انجام در مصاحبه با سی بی سی نیوز در روز چهارشنبه.

قرمز و سفید باقی مانده است از CT-114 مدرس نيز در سراسر مسکونی, جلو, چمن, پس از سقوط. (Jonathan هیوارد/کانادا مطبوعات)

شواهد داده های عوامل انسانی نقش

او گفت: محققان شروع به کار خود را در زمینه جمع آوری به عنوان بسیاری فاسد شدنی شواهد به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است — مصنوعات مانند نفت و سوخت نمونه خواهد بود که خراب یا از دست رفته اگر چپ فراهم نشده بیش از حد طولانی است.

که کار آسان تر است در کملوپس که در آن قرمز و سفید باقی مانده است از CT-114 مدرس دروغ پراکنده در سراسر مسکونی جبهه چمن.

آن است که به مراتب پیچیده تر در سواحل یونان که در آن بدنه از CH-148 طوفان هلیکوپتر استوار زیر از 3000 متر از آب دریا. کانادا محققان در حال کار با نیروی دریایی ایالات متحده به بهبود خرابه در هفته.

الکساندر گفت: محققان ” ترین “دشوار” کار معمولا آغاز می شود پس از شواهد جمع آوری. افسران خواهد غربال کردن از طریق “کوه” پرواز داده, شاهد, حساب, مکانیکی, گزارش و سایر اطلاعات مربوط به سقوط.

ترکیب شواهد اقتصادی گفت: باید به محققان یک ایده کلی از آنچه اتفاق افتاده است ظرف مدت 30 روز.

در مورد یک سقوط مرگبار این یافته های اولیه به خانواده متوفی قبل از خلاصه ای است ساخته شده است.

“[این] آنچه ما تماس بگیرید ‘از محقق'” الکساندر گفت. “این به طور معمول یک پیجر که ارائه حقایق سناریو به عنوان ما آن را درک کنند.”

یک خدمه راهنماهای CH-148 طوفان هلیکوپتر به موقعیت روی HMCS فردریکتون on Jan. 22. (سرجوخه اد گالو) سیمون Arcand/نیروهای مسلح کانادا/مبارزه با دوربین)

در این ماه است که به دنبال محققان تجزیه و تحلیل عوامل انسانی. تیم را نگاه کنید که چگونه پرسنل درگیر در واکنش به این وضعیت و اینکه آیا این واکنش منجر به سقوط.

“که می شود به برخی از بسیار پیچیده و فهم از عوامل انسانی در فرآیندهای تصمیم گیری چگونه مردم درک محیط اطراف آنها گفت:” الکساندر.

گزارش نهایی که می تواند تا یک سال توصیه اقدامات پیشگیرانه به بالاتر زنجیره فرماندهی در ارتش و به طور مستقیم به وزارت دفاع.

نهایی توصیه هایی که خواهد آمد از الکساندر خواهد شد ارسال شده در عموم آنلاین.

“این در نهایت مسئولیت وزیران به قبول آن توصیه هایی برای پیاده سازی و یا نمی,” او گفت:.

محققان در حال خود تجربه عملیات هوایی خدمه مهندسان و افسران پزشکی. الکساندر گفت: تیم احساس خویشاوندی با کسانی که در مورد که در آن کار می کنند.

سروان. Jenn کیسی عمومی و امور درگذشت در کملوپس سقوط. خلبان است که انتظار می رود برای بهبود یافتن از آسیب های خود را. (کانادا مطبوعات)

“بدیهی است که در ارتش ما می خواهم به فکر می کنم از خودمان به عنوان یک خانواده بزرگ گفت:” الکساندر که دارای 30 سال تجربه نظامی و پرواز همان نوع از معلم جت که رفت در کملوپس.

“همانطور که با هر گونه خانواده بزرگ یکی از چیزهایی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که آیا عدالت به حافظه از دوستان ما. که انجام شده است با تضمین این که ما به پایین تحقیق و تفحص است.”

الکساندر گفت که ایمنی پرواز تیم با این نسخهها کار به عنوان یک نهاد مستقل است و می تواند به اشتراک گذاری منابع با سازمان های دیگر از قبیل ایمنی حمل و نقل و شورای ملی تحقیقات در طول دوره تحقیق و تفحص است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de