بازرس کل حسابرسی می یابد مشکلات گسترده با اف بی آی FISA برنامه

IG وقفه در حال انجام حسابرسی به اطلاع FBI آن را ندارد ‘اعتماد به نفس’ در آژانس مطابق با روش های جنگل

وزارت دادگستری (DOJ) بازرس کل Michael Horowitz گفته FBI مدیر کریستوفر Wray که به عنوان یک نتیجه از یک اخیر حسابرسی او “اعتماد به نفس است که اف بی آی را اعدام کرده است آن جنگل روش در انطباق با FBI سیاست.”

جنگل, روش اشاره به حمایت واقعی مستندات اساسی هر برنامه ای برای یک حکم FISA. اخیر حسابرسی موجب شد توسط بازرس کل (IG) رسیدگی به اف بی آی جاسوسی سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه. که گزارش شناسایی “حداقل 17 قابل توجهی خطا و یا حذفیات در این صفحه FISA برنامه های کاربردی و بسیاری از اضافی خطا در جنگل روش.”

به عنوان یک نتیجه از این بسیاری از خطاهای دو از تجدید FISAs شده اند تلقی نامعتبر توسط DOJ و دو باقی می ماند تحت بررسی است.

در مارس 30, یادداشت هوروویتس اشاره می کند که او معتقد است که اشتباهات در جنگل فایل های نمایندگی “کمبود در اف بی آی تلاش برای حمایت واقعی اظهارات در FISA برنامه های کاربردی” و در نتیجه “تضعیف FBI که توانایی برای رسیدن به آن” دقیق و موشکافانه ” استاندارد برای FISA برنامه های کاربردی.”

برای به دست آوردن حکم FISA اف بی آی است که نیاز به نشان می دهد که یک شهروند ایالات متحده است که یک عامل خارجی قدرت. FISA حکم اجازه می دهد برای برخی از مهمترین سرزده جاسوسی از شهروندان آمریکایی است.

به عنوان بخشی از IG را پروب هشت FBI زمینه دفاتر “از اندازه های مختلف” شد بازدید بیش از دو ماه گذشته. یک نمونه از 29 از 700 برنامه های کاربردی برای FISA حکم در ایالات متحده افرادی که تا به حال ارائه شده است توسط این دفاتر بیش از یک دوره پنج ساله—از اکتبر 2014 تا سپتامبر 2019—مورد بررسی قرار گرفتند. این مدت زمان شامل FBI directorships از هر دو James Comey و Wray, همراه با حدود چهار ماه در سال 2017, زمانی که اندرو McCabe بود اقدام FBI مدیر.

IG بررسی نمی تلاش به منظور بررسی زمینه اعتبار این FISAs اما به جای تمرکز تنها بر اینکه “مطالب FBI در جنگل فایل پشتیبانی اظهارات در واقع در ارتباط FISA نرم افزار است.”

چهار بررسی قادر به پایان خواهد رسید چرا که اف بی آی نمی تواند کردهاید زمینه جنگل فایل و هر یک از دیگر 25 برنامه های کاربردی IG تیم بررسی شامل مواد خطا است.

در سه مورد از چهار مورد که در آن جنگل فایل می تواند یافت نمی شود اف بی آی گفت: IG آن را نمی دانم اگر جنگل فایل ها تا به حال وجود داشته است.

“اف بی آی و NSD مقامات ما مصاحبه نشان داد به ما که هیچ تلاش FBI برای استفاده موجود در FBI و NSD ساز و کارهای نظارتی برای انجام جامع و استراتژیک ارزیابی اثربخشی جنگل روش یا FISA دقت” IG یادداشت متحده است.

IG اشاره کرد که در حالی که خود را “نقد و بررسی این مسائل و پیگیری با مورد عوامل است که هنوز هم در حال انجام” IG شناسایی شده بود و به طور متوسط 20 “مسائل” در هر نرم افزار است که در بازه زمانی از یک کم از “کمتر از پنج مسائل” به بالا 65 “مسائل” در یک برنامه واحد.

هوروویتس تعریف “مسائل” به این معنی است که حقایق مندرج در FISA برنامه عبارت بودند از:

(یک) پشتیبانی نمی شود هر گونه اسناد و مدارک در جنگل فایل

(ب) به وضوح موید توسط اسناد در جنگل فایل یا

(c) مغایر با اسناد در جنگل فایل.

با وجود این مواد تعدادی از مسائل توسط Horowitz, به نظر می رسد که دادگاه FISA صادر نظارت حکم در هر یک از موارد بررسی شده توسط بازرس کل.

استفاده از محرمانه منابع انسانی

علاوه بر این, IG اشاره کرد که حدود 50 درصد از FISA برنامه های کاربردی حسابرسی توسط دفتر خود استفاده محرمانه منابع انسانی (CHS).

به عنوان IG یادداشت “جنگل روش نیاز است که هنگامی که یک FISA برنامه شامل گزارش از یک FBI CHS جنگل فایل باید شامل اسناد و مدارک از دست زدن به عامل یا CHS هماهنگ کننده (و یا هر کدام از آنها فوری ناظران) بیان کرد که: (1) این فرد به بررسی آمار ارائه شده در FISA نرم افزار مورد CHS قابلیت اطمینان و پس زمینه; و (2) بر اساس یک بررسی از CHS فایل اسناد و حقایق ارائه شده در FISA برنامه دقیق هستند.”

به نظر می رسد که روش اغلب به دنبال ندارد با توجه به مستندات مناسب و واقعیت-چک کردن از این CHSs با IG اشاره کرد که برای بسیاری از FISA برنامه های کاربردی “ما دریافتیم که جنگل فایل فاقد مستندات پرداخته به این دو مورد نیاز است.”

از 29 FISA, برنامه, بررسی, دو نفر از آنها مورد نیاز تمدید شود. به عنوان هوروویتس یادداشت قبل به ساخت یک برنامه رسمی درخواست به دادگاه FISA برای تجدید مورد عامل مورد نیاز است برای “re-بررسی کنید که اظهارات در واقع تکرار یک درخواست تجدید از اولیه FISA نرم افزار درست باقی می ماند و باید برای به دست آوردن اسناد و مدارک برای هر گونه اظهارات جدید از واقعیت موجود در درخواست تجدید می رود که به FISC برای تصویب.”

اما IG یافت که “اف بی آی است که به طور مداوم دوباره تایید اصلی اظهارات در واقع در برنامه نوسازی.”

IG اشاره کرد که در یک مورد در او مشاهده اشتباهات ساخته شده در برنامه های اولیه که انجام شده به تجدید و در موارد دیگر گفته شد آماده سازی مورد عامل است که آنها “تنها تایید به تازگی اضافه شده اظهارات در واقع در برنامه نوسازی چرا که آنها در حال حاضر تایید شده اصلی اظهارات در واقع هنگام ارسال اولیه نرم افزار است.”

به عنوان IG یادداشت “این عمل به طور مستقیم در تضاد با FBI سیاست.”

بررسی ممیزی های داخلی از FISA برنامه های کاربردی

در علاوه بر این به 29 FISA برنامه های کاربردی از هشت FBI زمینه دفاتر هوروویتس همچنین بررسی سالانه دقت بررسی انجام شده توسط رئیس بخش مشاوره (CDC) در هر یک از بررسی FBI زمینه دفاتر. به عنوان هوروویتس یادداشت FBI سیاست مستلزم آن است که CDC در هر FBI زمینه کار یکی را انتخاب کنید FISA نرم افزار هر سال برای دقت و بررسی است. این گزارش سپس فرستاده شده به FBI در دفتر مشاور عمومی در FBI ستاد.

به طور جداگانه به DOJ امنیت ملی بخش (NSD) از هوش (OI) مورد نیاز است به رفتار خود دقت بررسی حداقل یک FISA برنامه از هر یک از اف بی آی “25 تا 30 زمینه های مختلف دفاتر.”

دقت و بررسی هر دو CDC و OI مورد نیاز برای انجام در یک FISA برنامه ای که تایید شده توسط دادگاه FISA. IG دریافت در مجموع “34 FBI CDC و NSD OI گزارش پرداختن 42 جداگانه آمریکا شخص FISA برنامه های کاربردی” از هشت میدان دفاتر بازدید IG.

این بررسی نیست متمرکز بر ارزیابی انطباق با جنگل روش و به جای تمرکز بر اینکه “حمایت وجود دارد در زمان FBI CDC یا NSD OI نقد و بررسی برای هر, واقعی, ادعای در FISA نرم افزار تحت بررسی است.” در هر زمینه کار می تواند تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس اینکه آیا یا نه شامل جنگل فایل به عنوان بخشی از حمایت برای نقد و بررسی.

قابل توجه دفاتر هستند “با توجه به پیشرفت های اطلاع رسانی که FISA نرم افزار(s) بررسی خواهد شد و انتظار می رود به کامپایل شواهد مستند به پشتیبانی مربوطه FISA نرم افزار(s).” به عبارت دیگر هر زمینه کار می داند در پیش است که FISA نرم افزار خواهد بود حسابرسی و زمان کافی برای بازبینی و rereview نرم افزار پیشاپیش از دقت و حسابرسی.

IG به درستی اشاره کرد که “این روش باید شناسایی کمتری پشتیبانی حقایق در استفاده از این امر نتیجه از تنها بررسی جنگل فایل …چون مسئول پرسنل آگاه از آینده بررسی و با توجه به زمان برای جمع آوری هر گونه مستندات موجود به حمایت واقعی اظهارات در FISA برنامه های کاربردی.”

CDC و NSD OI دقت بررسی گزارش از 42 U. s. فرد FISA برنامه “به طور معمول شناسایی نواقص در اسناد و مدارک.”

تنها سه نفر از 42 FISAs نیست پرچم برای خطاها و دیگر 39 برنامه شناسایی شده و در مجموع “حدود 390 مسائل از جمله بحران نادرست و یا ناقص پشتیبانی حقایق و همچنین اشتباهات تایپی.”

34 گزارش (پوشش 42 FISAs) reviewed by IG نشان می دهد که هیچ یک از 390 “شناسایی مسائل” شد “تلقی می شود مواد.” اما IG همچنین اشاره کرد که DOJ را از اطلاعاتی که فراهم می کند تعیین اینکه آیا یک اظهار غلط و یا حذف از واقعیت های شناسایی شده در طول یک دقت بررسی مواد تا به حال خواسته شده است به مادیت تعیین و نه تا به حال آنها را دریافت FBI CDC دقت بررسی—که اختصاص حدود 250 از مسائل در این گزارش مورد بررسی قرار IG.

IG تفاهم نامه اشاره می کند که در مورد هر دو FBI CDC و NSD OI دقت بررسی “نه جامع و استراتژیک و تحلیل تجمعی نتایج انجام شده است در اف بی آی به مقر سطح” به این معنی که مسائل مربوط به FISA حکم نیست سیستماتیک خطاب.

“دقت بررسی نمی شد در حال استفاده توسط اف بی آی به عنوان یک ابزار برای کمک به ارزیابی FBI در انطباق با آن جنگل روش” IG گزارش.

هوروویتس ظاهرا در بر داشت سطح خطاها و حذفیات آنقدر بزرگ است که او احساس مجبور به پیش نویس تفاهم نامه به FBI مدیر Wray, حتی اگر او بررسی شده است تکمیل و IG خود با اشاره به نتایج خود را به عنوان “اولیه است.”

اهمیت هوروویتس احساس مجبور به قطع خود را حسابرسی به منظور اطلاع رسانی Wray به رسمیت شناخته شد و توسط سناتور. چارلز Grassley (R-Iowa) که در بیانیه ای گفت:

“بر اساس بازرس کل حسابرسی ناقص صفحه مورد به نظر می رسد نوک کوه یخ است. نه یک برنامه واحد از پنج سال گذشته بررسی توسط بازرس کل بود به مردن. که نگران کننده و غیر قابل قبول است. بازرس کل تصمیم به آوردن این شکست به کارگردان توجه قبل از آن ممیزی است و حتی تکمیل تأکید جدی از این یافته ها.”

گسترش IG پروب

هوروویتس اظهار داشت که در ادامه ممیزی شد و در حال گسترش فراتر از FBI و به DOJ امنیت ملی را بدست آورد.

IG فوری توصیه که FBI در هماهنگی با NSD سیستماتیک “بررسی نتایج گذشته و آینده دقت بررسی برای شناسایی الگوها و یا در روند شناسایی خطا است.”

هوروویتس همچنین توصیه می شود که FBI انجام wholescale فیزیکی ممیزی به “اطمینان حاصل شود که جنگل فایل وجود داشته باشد برای هر FISA نرم افزار ارائه شده به FISC در تمام در حال بررسی و تحقیقات است.”

انحراف مشکلات با صفحه FISA

یافته های سیستمیک مشکلات FBI در آن FISA برنامه های کاربردی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک دفاع برای بسیاری از خطاهای موجود در کارتر صفحه FISA برنامه های کاربردی. مایکل برومویچ وکیل برای اخراج معاون FBI مدیر اندرو McCabe نوشت در توییتر پس از انتشار این IG یادداشت:

“شواهد بیشتر است که این مشکلات با کارتر صفحه FISA برنامه تا به حال هیچ چیزی برای انجام با مغلوب ساختن پیشی جستن کارتر صفحه و یا تعصب سیاسی. اظهارات مقابل از @LindseyGrahamSC و خود را GOP همکاران قضایی مجلس سنا شد بی اساس است.”

این رویکرد نادیده چند مسائل مهم خاص به این صفحه FISAs. کوین Clinesmith ارشد وکیل در FBI دفتر مشاوره عمومی نیز اشاره شده است برای پیگرد قانونی توسط Horowitz به اتهام تغییر ایمیل متصل به تجدید حکم FISA در صفحه.

Clinesmith ایمیل تغییر عمدا حذف این واقعیت است که صفحه “قبل از رابطه” با دیگر سازمان دولتی مورد استفاده قرار گرفت و در یک بخش حیاتی از صفحه FISA تمدید شود.

Clinesmith گفته “در زمان یک ایمیل از یک مقام رسمی در یکی دیگر از آژانس فدرال که شامل چندین واقعی اظهارات پس از آن مواد اضافه شده به پایین که نگاه مانند دیگر ادعا از ایمیل نویسنده هنگامی که آن را به جای خود را درک.”

این تغییر ایمیل شد و سپس موجود در یک بسته است که آماده شد برای دیگر FBI رسمی به عنوان خوانده شده در “آماده سازی برای امضای استشهاد” برای ارسال به دادگاه FISA “شهادت به حقایق و تجزیه و تحلیل” در برنامه.

شایان ذکر است که با وجود برخی از رسانه ها تصاویر از Clinesmith به عنوان یک سطح پایین وکیل او در واقع “اولیه FBI وکیل داده شده” به اف بی آی را ضد جاسوسی رسیدگی به اتهام در انتخابات روسیه دخالت ابتدا در اوایل 2017.

دوم موضوع خاص به این صفحه FISA مربوط به غیر معمول و اولیه مشارکت McCabe و سپس معاون دادستان کل سالی یاتس.

Trisha اندرسون اصلی معاون مشاور عمومی برای اف بی آی و اداره امنیت ملی و سایبری قانون شاخه تصویب برنامه برای یک حکم برای جاسوسی بر روی صفحه قبل از آن رفت و سپس به اتهامات مدیر James Comey. با توجه به اندرسون مصوبات قبل برای صفحه FISA بودند ارائه شده توسط هر دو McCabe و یاتس قبل از FISA نرم افزار تا کنون ارائه شده به او را برای بررسی.

“[M]y رئیس و رئیس من’ رئیس در حال حاضر بررسی و تایید شده این نرم افزار است. و در واقع معاون دادستان کل که تا به حال قدرت برای ثبت نام در این نرم افزار به طور اساسی approver در FISA برنامه خود را تا به حال تایید شده نرم افزار. و است که به طور معمول نمی خواهد مورد بوده است قبل از من بود که گفت:” اندرسون.

اندرسون گفته محققان که صفحه FISA “به کار گرفته شد کمی متفاوت است که در حس که آن را دریافت بسیار بالا-سطح بررسی و مصوبات — رسمی دهان مصوبات — قبل از آن همیشه به من آمد برای امضا.”

غیر معمول مقدماتی بررسی و تصویب از هر دو McCabe و یاتس نظر می رسد که تا به حال تاثیر قابل توجهی در بررسی نرمال از فرایند پیشرو دیگر افراد مانند اندرسون به این باور است که صفحه FISA تر بود شماری از شاید آن را واقعا بود. آن شناخته شده نیست چرا McCabe و یاتس هر دو تصمیم به قرار دادن خود را در مراحل اولیه به این صفحه FISA روند.

این دادگاه FISA نیز مورد بحث و بررسی اف بی آی را نادرست از صفحه FISA. یک محرمانه Jan. 7 سفارش منتشر شده توسط ریاست دادگاه FISA قاضی جیمز Boasberg نشان داد که وزارت دادگستری (DOJ) تعیین کرده است که دو تا از چهار FISA نظارت برنامه های کاربردی در صفحه “معتبر نیست.”

دادگاه نوشت که آن را تا به حال دریافت اطلاع از “مواد misstatements و حذفیات” در نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند (FISA) برنامه های کاربردی ساخته شده در صفحه, ظاهرا با توجه به نهایی دو FISA تمدید شود. دادگاه همچنین اشاره کرد که DOJ تا به حال ساخته شده و ارزیابی است که با توجه به دو برنامه های کاربردی “وجود دارد کافی بررسی به ایجاد علت احتمالی به این باور است که [کارتر] صفحه اقدام به عنوان یک عامل خارجی قدرت است.”

این منظور نیز اشاره کرد که در حالی که DOJ نشده است ساخته شده و تعيين روايی از دو FISA برنامه های این اداره در نظر دارد به FBI جدا کردن اطلاعات مربوط به آن برای اولین بار از دو دستور “در همان شیوه ای که اطلاعات به دست آورد” در فینال دو تمدید است که در حال حاضر شده است تعیین می شود نامعتبر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im