مانیل فیلیپین – این تقریبا یک سال پس از من نقل مکان کرد و در حال حاضر من آپارتمان و از آن به بعد من هرگز زمان زیادی را صرف در آشپزخانه. آن را تنها اصول اولیه: یک مایکروویو, مخلوط کن, کتری برقی و پلوپز. من لازم نیست چیزی بیشتر – بعد از همه, رستوران های مورد علاقه من بود و فقط در سراسر پل و دفتر ما واقع شده بود در بازار با بی پایان از گزینه های ناهار خوری, بنابراین من همیشه فقط می خوردند ، زمانی که من از دست رفته خانه پخته شده مواد غذایی, تمام من مجبور به انجام سر به پدر و مادر من که در آن من هم گاهی اوقات غذا دبستان برای هفته اگر من احساس مانند پخت و پز.

همه این گزینه ها ناپدید شد زمانی که مستند محدود ما جنبش های داخل مترو و دیدم موسسات بسته شدن. برای اولین بار در تقریبا یک سال من تا به حال به شکل از چگونه به خوراک خودم با تجهیزات محدود است که من تا به حال. در ابتدا من subsisted عمدتا بر من روزانه مخلوط و ساردین – که خوردم با کیمچی یا گوجه فرنگی تازه سالسا برای متقاعد کردن خودم بود که من غذا خوردن تا حدودی سالم است. زمانی که من واقعا تنبل من فقط شکست باز کردن یک بسته از فنجان سوپ ریخت و آب گرم بر روی آن و آن را به نام یک روز.

هیچ شرم در حال انجام است که به این بیماری همه گیر. گاهی اوقات بی سابقه بار تماس بدون عارضه وعده های غذایی. در نهایت هر چند من خودم ولع مصرف برای رنگی تر بیشتر مواد غذایی مغذی و خوشحال بود برای کشف (هر چند من نمی دانم چرا آن زمان من این طولانی) که من می توانید آن را حتی با من محدود ، در اینجا فقط برخی از چیزهایی که من شلاق تا sans اجاق گاز:

صبحانه: اسفناج و موز اسموتی

Photo by Amanda Lago/Rappler

عکس آماندا لاگو/Rappler

پس از کار کردن من معمولا شکستن من سریع با یک اسموتی که پر از مواد مغذی به اندازه کافی است که من احساس می کنم خیلی بد اگر من نمی خورند و همچنین بقیه روز. این را من فقط پرتاب یک فنجان اسفناج, موز, 1/3 فنجان نورد جو یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و یک حرکت شبیه چمچه زنی از پودر پروتئین در مخلوط کن همراه با نصف فنجان شیر نصف فنجان آب است. من آن را با یک قاشق غذاخوری دانه چیا به آن را حتی مغذی تر و اضافه کردن بافت, اما آن را فقط به عنوان خوب بدون.

لازم نیست که یک مخلوط کن? سعی کنید یک شبه جو! همه شما باید انجام دهید این است خیس کردن جو خام در شیر (دنبال یک نسبت 1:1) یک شبه و آن را صبح روز بعد با انتخاب خود را از میوه. زمانی که من یک شبه جو من اضافه کردن یک موز قطعه قطعه, برخی, کره بادام زمینی, دانه چیا و پاشیدن دارچین.

ناهار: کنگر فرنگی-ماهی کولی سالاد و پلو پز نخود-گوجه فرنگی خورش

Photo by Amanda Lago/Rappler

عکس آماندا لاگو/Rappler

سالاد نهایی و سالم بدون طبخ غذا و بهترین بخش این است که وجود دارد یک میلیون راه برای ساختن یک. در یک روز معمولی من را مخلوط کاهو با گوجه فرنگی و تن ماهی و زیتون و بالای آن را با هم پستو یا کنجد پانسمان – اما سبزی تازه بد بنابراین من همیشه آنها را در دسترس است. زمانی که من احساس ویژه زیاده من برای یک سالاد با ترشی کنگر فرنگی, قلب, سفید, پنیر, پنیر آبی زیتون و ماهی کولی.

Photo by Amanda Lago/Rappler

عکس آماندا لاگو/Rappler

برای چیزی بیشتر دلچسب شما می توانید یک خورشت با استفاده از یک اجاق گاز برنج. ظاهرا شما می توانید بسیاری از چیزهایی که با پلوپز کنار فقط از برنج (که بسیاری از مردم می دانستند از قبل من فقط دیر به حزب). اولین پلوپز دستور من سعی کردم چیزی بود که من ساخته شده – نخود و عدس گوجه فرنگی خورش.

برای اینکه این خورش را من از قبل گرم من پلوپز با قرار دادن آن در “کوک” تنظیم (یک گام بسیار مهم!), گرم کردن برخی از روغن زیتون سرخ کرده و سیر و فلفل در روغن زیتون و سپس افزود: من کنسرو نخود و عدس را با مقداری آب را در یک قوطی گوجه فرنگی اضافه شده یک دسته از ادویه جات ترشی جات و اجازه دهید آن را در خورش, تکان دهنده اغلب.

خورش ساخته شده در 8-جام پلوپز به طول انجامید من حدود یک هفته است.

میان وعده: پروتئین کره بادام زمینی توپ

گیر بودن در خانه در تمام طول روز احساس می کنید خسته کننده به خصوص زمانی که شما وعده – و در حالی که من زیاده روی در سهم عادلانه من از بیسکویت و شکلات (با تشکر از مارک های مانند Overdoughs و تیگر Y الیوا که هنوز تحویل!), من به طور کلی به دنبال جایگزین های سالم به جویدن در طول روز است. این بدون پخت پروتئین توپ به طور خاص خیلی ساده ارضای هوس قند و شما کمی افزایش انرژی و کمی بیشتر پروتئین و اگر این چیزی است که شما پس از هستی. همچنین شما می توانید آن را به یک کاسه در عرض چند دقیقه.

Photo by Amanda Lago/Rappler

عکس آماندا لاگو/Rappler

را فقط با مخلوط 1 فنجان نورد جو 1/2 فنجان کره بادام زمینی و 1 حرکت شبیه چمچه زنی از پودر پروتئین را در یک کاسه و اضافه کردن مقداری شیر را به مخلوط stickier. هنگامی که بافت آن به اندازه کافی چسبنده (شما ممکن است نیاز به اضافه کردن بیشتر در شیر و یا کره بادام زمینی عسل یا اگر شما هر گونه) رول آنها را به توپ و لذت بردن از! شما همچنین می توانید اضافه کردن دانه چیا بیشتر ~تغذیه~.

شام: پلوپز سبزی کاری

پخت و پز غذا با پلوپز می شود خیلی ساده است هنگامی که شما آن را انجام داده ایم. روش اساسی است – گرم دیگ روغن سرخ کرده خود را آروماتیک اضافه کردن بقیه مواد تشکیل دهنده خود را پرتاب در مایع و اجازه دهید آن را بجوش و خروش آمدن. نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید به نگه داشتن چشم در ظرف خود و هم بزنید اغلب به طوری که پایین نمی سوزاند. من به دنبال همان روش که من سبزی کاری که من تصمیم به انجام پس از خرید یک دسته از سبزی ها از تلفن همراه palengke خارج از آپارتمان من.

Photo by Amanda Lago/Rappler

عکس آماندا لاگو/Rappler

این کاری شامل گل کلم هویج بادمجان فلفل و سیر پختند در مخلوطی از شیر نارگیل و آب و پودر کاری. من شده است این در حالی که در حال حاضر و هنوز هم بسیار سنگین گلدان سمت چپ که من از ذهن نیست چرا که آن را واقعا دلچسب و پر کردن.

ظاهرا شما می توانید تا شلاق زدن یک وعده غذایی خوب حتی با ابتدایی ترین ابزار آشپزخانه. و چیزی است که وجود دارد می توان گفت در مورد ساخت مواد غذایی برای خودتان در مستند – از روزی ، هنگامی که شما در حال پخت و پز, آن را تقریبا به عنوان اگر شما خودتان گفتن که در حالی که بسیاری از چیزهایی که خارج از کنترل خود را با این غذا کله پاچه در گلدان در مقابل شما و یا که چرب در مخلوط کن یا سالاد شما در مورد به غذا خوردن است که به خوبی درون آن است. – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de