طراحان مد به نوبه خود به حقوق مالکیت معنوی وکلا برای سرکوب plagiarists, شرکتی

وقتی که می آید به طراحی لباس وجود دارد خط نامرئی بین “الهام خلاق” و “سرقت ادبی”. در سن زمانی که لباس ها و طرح های “پاره پاره کردن” توسط شرکتی از catwalks و میفروخت در بوتیک ها و پیاده رو در عرض چند ساعت و طراحان خانه مد در حال تبدیل شدن به حقوق مالکیت معنوی (IPR) به امن علامت تجاری خود را طرح و ثبت نام خود را در طرح ها و آثار هنری رنگ و پالت و گروه.

باور کنید یا نه اما 20 سال پیش ریش سفید هندی مدل Ritu کومار تقریبا تا به حال به وب سایت فروشگاه. حتی امروز کومار shudders هنگامی که او در مورد آن فکر می کند. صفحه نمایش است که او تا به حال طراحی شده و چاپ شده (12 از آنها) شده بود به سرقت رفته و فروخته شده در کلکته – و هر کس کپی کردن طرح های خود را.

کومار فکر بسته شدن کسب و کار خود و تبدیل شدن به یک وقت هنرمند. او واصل نه موارد و برنده همه آنها پس از هشت سال. “قانون خود را طول می کشد زمان اما در آن زمان می توانید کمی طاقت فرسا است. این موارد نیاز به تسریع می شود به طوری که هیچ کس جرات نداره به کپی طراحان.” او نمی تواند تصور کنید رفتن را از طریق مصیبت دوباره.

“قوانین ما هستند و نه دلسوز. بعد از تجربه که ما ثبت نام تمام طرح های ما. هیچ کس نمی تواند کپی کوکا کولا خارج از کشور و دور با آن. اما در هند همیشه وجود دارد که منطقه خاکستری است که بسیاری از بهره برداری.”

Damn! همان به همان

در حالی که چندین طراحان گرفته اند به Instagram, Facebook و توییتر به نام شرم و شرکتی سرقت ادبی در ادامه unabashedly. طراح Vaishali Shadangdule می گوید سرقت ادبی همیشه وجود داشته است. برخی از مارک های بزرگ از غرب ساخته شد که: “بسته بندی” بهتر از آنچه دیگران ایجاد شده است.

“من اعتقاد دارم که سرقت ادبی در سراسر جهان است مسئله ای است که نمی تواند متوقف شود. مارک های خوب را به ماندن بگیرید پیش از رقابت به طور مداوم نوآوری و ایجاد روند. این همه بستگی دارد که مخاطب شما در حال غذا به. در دراز مدت مردم را وادار به می دانم که واقعی هستند نوآوران و شرکتی. شما باید یک قدم جلوتر از دیگران است. اجازه دهید دیگران کپی شما آن را تنها اضافه کردن به شکوه و عظمت خود را در چشم همه,” او می گوید.

مد Vigilante

آس طراح آنیتا Dongre امیدوار دنیای مد امر مبارزه با سرقت ادبی با هم, اما آن را نمی به عنوان غرور پرسيد دلیل. او در نبرد علیه شرکتی ، شوهرش Mukesh در زمان منجر شود. بنابراین یک مقدار قابل توجهی از تحقیقات رفت و به بررسی این قدر مشکل است. واقعیت معلوم بود خیلی بدتر از او تصور کرده بود.

این چالش که سرقت ادبی به شمار است که تاثیر آن بر کل اکوسیستم است. مشتریان hoodwinked به خرید با کیفیت نسخه اصلی. همچنین نوآوری در یک زمان تمام کم و در مورد صنعتگران این مشکل آن را به عنوان طول می کشد دور سهم خود را از امرار معاش است که تولید شده از کوانتوم خرید اصلی کار هنری است.

ما بسیار هوشیار ما حقوق مالکیت معنوی و دارایی. ما باید امن مختلف علامت تجاری, طراحی, ثبت نام و غیره. وقتی کسی کپی طرح های ما, ما فرستاده اند اعلامیه های حقوقی و حتی شکایت.” — آنیتا Dongre ace طراح

به تازگی آنیتا نقل مکان کرد دادگاه عالی دهلی نو در برابر تخلف از او ثبت نام طرح است. این شرکتی مشهور بودند از خانه نساجی از جیپور و معروف لباس عروس در فروشگاه Chandni Chowk, Delhi. “ما به دست آمده ex–parte آگهی دستور موقت سفارشات از HC ضابط آنها را از تولید یا خرید و فروش در هر نوع پوشاک lehenga ، ما ارائه شده قبل از دادگاه شباهت در شکل و پیکربندی و زینتی سطح الگوی اصلی گروه و کپی می گوید:” آنیتا.

بدتر هنوز هم وجود دارد عروسی وبلاگ با نظرات مشتریان در مورد نحوه Chandni Chowk, فروشگاه, بود, باید, بازدید, برای خاک-نسخه ارزان از طراح lehengas پیدا کنید. او موارد هنوز هم در انتظار قبل از دادگاه.

کوک در زمان موجب صرفه جویی نه

به عنوان یکی از بزرگتر طراحی خانه در کشور است که caters به مردان و زنان در همه گروههای سنی آنیتا همواره مقداری از طرح ها و سایه ها کپی شده. اما با رسانه های اجتماعی, انفجار در پنج سال گذشته این مشکل به دست آمده است نسبت غول پیکر است.

“ما لباس عروس lehengas پیدا کنید و پارچه چاپ دائما کپی شده. آن را به یک نقطه که در آن برخی از بزرگ پوشاک فروشگاه ها به دست آورده اند یک فرقه زیر برای ویدئو تکراری از طرح های ما و کسانی که از دیگر طراحان است. آنچه نگران کننده است این است که چگونه پرهیاهو آنها کپی کردن تصاویر از وب سایت های رسانه های اجتماعی و گاهی از فروشگاه ما قرار داده و آنها را به استفاده بدون هیچ گونه ترس” او می افزاید.

چند طراحان باید زمان صرف شده برای رسیدگی به این تهدید در خارج از دادگاه – ارسال درخواست نامه ها و اعلامیه اما بیهوده. آنها تا به حال به راه اندازی یک تیم کامل در داخل شرکت به صدور اعلامیه به تجار که کپی کار خود را. فیزیکی وجود دارد و از همه مهمتر روان هزینه به دیدن یک کار بودن پرهیاهو و کپی و تضعیف هر روز.

قوانین مد

را در مورد یک تغییر مشخص در دنیای مد و جلوگیری از تهدید سرقت ادبی سفیر آناند که اجرا می شود تقریبا 80 ساله قانون شرکت Anand & نند شده است مشغول به کار در این زمینه و نیز اهدا شد برای کار خود را در حقوق مالکیت معنوی. “عدم وجود آگاهی در دنیای مد. آنها نمی دانند که آنها نیاز به حفاظت از طرح های خود را با توجه به شایع کپی کردن وجود دارد که می گوید:” سفیر که مشغول به کار در سطح بین المللی با برندهای مانند هرمس و لوئیس افتتاح نمود.

Safir است در هیئت مدیره از طراحی مد شورای هند است. او کمک کرده است تا بسیاری از طراحان مانند Gaurav گوپتا و راجش Pratap Singh به کپی رایت و طرح های خود را برای مقابله با سرقت ادبی.

شاهد داد و بیداد که این حوادث ایجاد آن است که آیا Samant Chauhan مقابل Rohit بال یا Anamika Khanna پسران جوان Viraj و Vishesh بودند که در چشم طوفان بسیاری از آنها تصمیم به مراجعه حقوقی برای اطمینان از طرح های خود را منحصر به فرد باقی می ماند. شما باید درخواست برای حفاظت از اولین و نباید آن را در حوزه عمومی به علاوه طراحان را به بسیاری از لباس در تمام طول سال آنها نمی تواند پیش بینی چه کار خواهد کرد.

و حزب سوسیالیست از این کمپین شده است Sabyasachi Mukherjee. او ذکر در مورد ساعت های بی شماری او و تیم خود را در به دست آوردن الگوی فرم ها و چاپ مناسب. او گفته به دادگاه رفت در برابر سایش قومی شرکت و برنده این مورد.

“هنگامی که شما در حال مهمی صدا و قدرت نام تجاری سرقت ادبی با خاک می آید” — Sabyasachi Mukherjee

“رسانه های اجتماعی کمک کرده است و این باعث فوق العاده که شما باید مدرکی است که توسط میلیونها نفر دیده می شود. اگر شما رالف لورن ساخته شده است و خود اسب بزرگتر برای جلوگیری از جعل و تقلب. Tod را محافظت نقطه در پشت کفش و باربری حفاظت شده ‘بررسی’ به عنوان یک علامت تجاری یک طرح می گوید:” Safir.

شرکتی و حق کپی رایت

Safir احساس می کند که برخی از طراحان در حال سر بریده سخن نگوید که آنها را درک نمی کنند و اهمیت حقوق مالکیت معنوی. Coca-Cola کار کرده با Visualead برای شروع بصری کدهای QR و آن را اجازه می دهد تا مشتریان به منظور بررسی صحت آن به سادگی اسکن کد.

“پس از آن وجود دارد RFID تگ های دوخته شده را در یک کیسه و یا لباس و خریداران می توانند با استفاده از تلفن خود برای اسکن برچسب برای تایید” توضیح می دهد که Safir.

ایده نمی تواند حق کپی رایت و در هند, طراحی, قوانین دقیق نیست از نظر مقابله با سرقت ادبی.

“آنها نبوده است تعریف شده در یک راه که در آن یکی می توانید یک مورد. در شرایط سایه شما نمی توانید ادعا کپی رایت. اساسی وجود دارد سایه ها و یکی improvises به عنوان یک طراح و که در آن خلاقیت نهفته است. اگر شما از من بپرسید, من احساس می کنم که مسائل مربوط به کپی رایت باید در مد و طراحی مدارس بنابراین دانش آموزان می توانند درک مفهوم طراحی. وجود دارد بسیاری از موارد اتهام pilferage و یکی باید مجهز به درک آن است که اگر سرقت ادبی یا الهام می گوید:” Samant Chauhan.

پرده & آمدند

سرقت ادبی و جعل و تقلب در دنیای مد است که ريشه مشکل و Shantanu و Nikhil Mehra شده اند قربانیان جعل و تقلب. اواز یا موسیقی دو نفری است مترادف با پرده در لباس مردانه با نظامی شیک جزئیات و ساختار مینیمالیستی. چهار سال پیش زمانی که آنها آن را مطرح سبک خود شد تازه را در هند به مناسبت پوشیدن برای مردان است.

“پس از آن کپی برداری شده با هر نام تجاری ممکن است. به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام شده ما راه حل های حقوقی. در واقع ما احضار مجرمان با بس و نشان می دهد علت اعلامیه در بسیاری از موارد. بسیاری از آنها را وعده داده اند هرگز آن را انجام دهد. پس از اعلامیه های ما به عنوان یک تیم به طور مداوم نظارت بر مجرمان است. بهترین راه برای مقابله با جعل و تقلب در بازار است که خود را مقرون به صرفه آماده به سایش نام تجاری است که مقیاس پذیر به هر شهرستان در کشور است. ما در حال انجام است که با راه اندازی جدید ما menswear پل به نام تجاری لوکس با باز کردن دو جمله گل سرسبد فروشگاه در دهلی نو در ماه مارس سال 2020 می گوید:” شانتانو.

طراحی مد شورای هند رئیس Sunil Sethi دیده است بسیاری از این حوادث را در محل و اغلب تلاش می کند در ظرفیت شخصی برای تسکین بسیاری از پرهای ژولیده با دعوت از هر دو طرف درگیر به مذاکره کنند.

“من فکر می کنم بودن در دنیای مد چه مهم است این است که اصالت است. به عنوان این است که یک تلاش خلاق با این حال من احساس می کنم گاهی اوقات یک تمایل به بیش مرحله است که خط بین الهام و بودن بیش از حد الهام تاب در حال حاضر شکننده قایق. کلید حل این است که چسبیده به امضای خود و در حال تحول آن با زمان,” او توضیح می دهد.

مد پیشتاز

در حالی که سرقت ادبی از طرح یک نگرانی جدی در سراسر جهان است و بسیاری از طراحان دریچه پریشانی خود را در رسانه های اجتماعی وجود دارد برخی از خود منصوب مدل ناظران مانند رژیم غذایی پرادا و رژیم غذایی صبیاء به نام چند که تماس تقلبی و افشای تقلیدی فرهنگ در دنیای مد دارای گونه های برامده با نوشتن شرح تصاویر و عکس.

در واقع بسیاری از افراد مشهور و طراحان مذهبی به دنبال این مجازی ناظران برای جلوگیری از مد فاحش و چک کنید اگر طرح های خود را در حال کپی. پس از همه, تقلید واقعا از صمیم شکل چاپلوسی!

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im