کانادا حمل و نقل آژانس غرق 2-سال تعداد مسافر شکایت

کانادا آژانس حمل و نقل توسط کشتی با تعداد حدود 14000 هوایی مسافری شکایت انباشته شده در طول دو سال گذشته در همان زمان به عنوان هزاران نفر از کانادایی ها خواستار این سازمان کمک به دریافت پول خود را از پروازهای لغو شده به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از نیمی از 26,000 شکایات ارسال شده به فرهنگ و هنر از جولای 2018 به مارس سال 2020 در حال حل نشده با توجه به پاسخ به یک مقاله منظور سوال توسط حزب دموکراتیک ملی در مجلس مطرح در هفته گذشته در تعدادی طبیعت و رزولوشن مسافر شکایت.

بخش عمده ای از شکایات — که به معنای خطاب ظرف 30 به 120 روز — برای اختلال در پروازها از جمله لغو آسفالته تاخیر و مردم محروم شبانه روزی.

انباشت نمی آید به عنوان یک شگفتی به ماهش Krishnamurthy های کانادا زندگی در ایالات متحده که مگس اغلب و راه اندازی چهار شکایت با آژانس بیش از 15 سال گذشته.

“چهار شکایات صفر قطعنامه” Krishnamurthy گفت. “شما می دانید آن را خسته کننده اما شما متوجه در پایان گاهی اوقات که آنچه دولت است.”

Krishnamurthy اخیرا یک شکایت در مورد یک ایر کانادا پرواز از نیویورک به استرالیا بود که به معنای ترک در مارس اما لغو شد به دلیل محدودیت های مسافرتی. دیگر او شکایت کرده اند شامل تاخیر و یا مشکلات با قیمت بلیط.

شکایت رسید و پس از جدید مسافری حمایت های اجرا شده

فرهنگ و هنر گفت: CBC News اکثریت قریب به اتفاق دست نخورده موارد به جهانی بحران بهداشت عمومی است که تا حد زیادی مبتنی مسافرت هوایی در سراسر جهان است.

تعداد شکایات بیش از دو برابر شده پس از موج دوم به مسافر حفاظت مقررات به اجرا در آمد ماه دسامبر 2019 در آژانس گفت.

این مقررات برای اولین بار به تصویب رسید در ماه جولای سال 2019 هستند در نظر گرفته شده برای اطمینان حاصل شود که هر دو شرکت های هواپیمایی و مسافران می دانم آنچه حقوق خود را وقتی که می آید به سفر موانع مانند تاخیر و لغو شد. فرهنگ و هنر مستقل و شبه قضایی دادگاه و تنظیم کننده وظیفه حل و فصل اختلافات بین مشتریان و شرکت های هواپیمایی.

آن را به سادگی نشان دهنده چالش های از دست زدن به 23 برابر جهش در تقاضا– کانادا حمل و نقل آژانس

“افزایش عظیم در شکایت حجم آن ساخته شده است به طور فزاینده به چالش کشیدن برای دیدار با این استانداردها با وجود بسیج تلاش در سراسر سازمان” آژانس نوشت: در بیانیه به CBC News.

“این است که برای عدم تلاش یا تعهد آن به سادگی نشان دهنده چالش های از دست زدن به 23 برابر جهش در تقاضا است.”

این سازمان گفت: این اقدام برای مقابله با هجوم موارد توسط حل و فصل شکایات از طریق غیر رسمی روش از جمله میانجیگری راه اندازی سوالات به طور همزمان روشن کردن شکایات رایج در مورد همان موضوع و جابجایی منابع داخلی است.

NDP حمل و نقل منتقد Niki اشتون گفت: این پرونده نشان می دهد این سازمان نیست انجام کار خود را به حفاظت از مسافران است.

“دولت کانادا باید پله … به مطمئن شوید که کانادایی’ شکایت در حال شنیده شدن هستند حل و فصل شود” اشتون گفت.

هزاران نفر از شکایات پس از شروع بیماری همه گیر

این COVID-19 همه گیر است تنها اضافه شده برای نصب شمع از شکایت.

فرهنگ و هنر می گوید آن وارد شده حدود 5500 شکایت از مارس 11 آوریل 28, هر چند آن را فاش نمی کند آنچه را که آنها در مورد.

تعداد نازل شد به عنوان کانادایی در سراسر کشور در حال درخواست دولت فدرال برای وادار کردن شرکت های هواپیمایی به بازپرداخت هزینه برای پرواز آنها هرگز قادر به هیئت مدیره. اکثر هواپیمایی کانادا ارائه شده به مسافران سفر کوپن در اوردن از گرو در عرض دو سال — چیزی از فرهنگ و هنر است گفت: می تواند معقول و منطقی در این شرایط فوق العاده.

اشتون اما معتقد است اتاوا باید سخت تر در جبران کسانی که لغو سفرهای خود را.

“این چیزی است که ما می دانیم یک مسئله بزرگ است راست, در حال حاضر,” او گفت:.

وزیر حمل و نقل مارک Garneau روز جمعه گفت که وادار کردن شرکت های هواپیمایی به بازپرداخت مسافران را یک “اثر مخرب” در حال حاضر ضرب و شتم صنعت.

وزیر حمل و نقل مارک Garneau گفت: کانادا هواپیمایی ورشکسته می تواند اگر آنها مجبور به بازپرداخت مسافران میلیاردها دلار برای پروازهای لغو شده به دلیل بیماری همه گیر. (Adrian Microsoft Developer/کانادا مطبوعات)

در ضمن فرهنگ و هنر می گوید که در حالی که هیچ یک از خدمات آن متوقف شد به دلیل همه گیر آن را به حالت تعلیق در آن تعاملات با شرکت های هواپیمایی در مورد برجسته اختلافات.

که تصمیم گیری ساخته شده بود به اجازه حمل “به تمرکز بر روی خواسته های فوری مانند بازگرداندن کانادایی رشته در خارج از کشور و برای تنظیم عملیات خود را در نور از کاهش مسافر و پرواز جلد” آژانس گفت.

فرهنگ و هنر اضافه شده مکالمات سر گرفته خواهد شد با شرکت های هواپیمایی با شروع در ماه جولای.

کا: ‘سیستم است که به سادگی مسدود کردن’

The Canadian Automobile Association (CAA) — یک آژانس مسافرتی و مصرف کننده گروه که در ابتدا تحت فشار قرار دادند برای مسافری حمایت و در زمان بخشی در فرآیند مشاوره — گفت: فرهنگ و هنر نمی تواند پشتیبانی مسافران اگر آن را ندارد نیروی انسانی یا منابع برای انجام این کار است.

“ما شده است گفت: از زمان شروع این فرایند است که مهم نیست که چقدر خوب این قوانین هستند اگر ما خوب اجرای آن را به سادگی نمی خواهید به کار” گفت: کا سخنگوی ایان جک.

“این سیستم به سادگی مسدود شده و کار نمی کند. اگر ما یک سیستم است که می توانید اعتماد مردم به خاطر آن به مقابله با یک شکایت در یک مد به موقع و سپس این سیستم فقط از هم جدا می افتد و ما بهتر از ما قبل از ما تحت فشار قرار دادند به این شرکت هواپیمایی مسافری لایحه حقوق.”

کانادا انجمن خودرو سخنگوی ایان جک می گوید که فرهنگ و هنر نیاز بیشتر به نیروی انسانی و منابع لازم برای انجام کار خود را اما که آژانس نیز باید به طور شفاف تر در مورد آن caseload. (Jean-Francois Benoit/CBC)

فرهنگ و هنر موقت دریافت بودجه از دولت فدرال بیش از گذشته دو سال مالی برای رسیدگی به افزایش شکایات اما آژانس قادر به بلافاصله تایید به مقدار CBC News. آژانس می گویند آن تقریبا دو برابر تعداد شکایات آن را پردازش و در طول آن دوره زمانی است.

جک گفت: گام بعدی این است که به فراتر از احزاب مخالف پرسیدن سوال در مجلس: او می خواهد برای دیدن اطلاعات در مورد شکایات و فرهنگ و هنر را پاسخ بار ساخته شده در دسترس عموم بنابراین مصرف کنندگان می توانید ببینید که برای خود اگر آن کار می کند.

“اگر مردم از دست دادن اعتماد در سیستم آنها هرگز به بازگشت به آن و ما در حال رفتن به یک هوا موثر حقوق مسافر رژیم در این کشور است.”

Krishnamurthy موافق است.

“سوم یا چهارم شما واقعا نمی هر گونه انتظارات از آنها در واقع حل و فصل شکایت,” او گفت:. “شما می دانید که شما رو به انجام آن را در خود.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>