شرکت کانادایی Lululemon MEC و arc’teryx عضویت در Facebook ad تحریم

شرکت کانادایی در حال پیوستن به فهرست رو به رشد از برترین مارک های بین المللی تعهد به تبلیغات در Facebook, Inc. در ماه ژوئیه به دلیل شرکت امتناع از مقابله با گسترش نفرت محتوا بر روی پلت فرم آن است.

ونکوور athleticwear شرکت Lululemon Athletica, Inc., کوه تجهیزات Co-op و arc’teryx در حال کشیدن خود را پرداخت می شود تبلیغات از Facebook و پیوستن به تحریم هایی که در حال حاضر پشتیبانی شده توسط Coca-Cola, Unilever, هوندا امریکا پاتاگونیا ،

قهرمان StopHateForProfit تحریم — رهبری حقوق مدنی و گروه های مدافع از جمله ضد افترا لیگ و انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی — می گویند Facebook انجام داده است و نه به اندازه کافی برای نگه داشتن نژادپرستانه و نادرست و خطرناک محتوا یا سفید supremacists خاموش پلت فرم آن است.

آنها نیز نا امید است که این شرکت اجازه داده است تا کاربران را به تماس برای خشونت علیه معترضان مبارزه برای عدالت نژادی در پی کشته شدن چندین آمریکایی های سیاه و سفید.

کانادا مارک پیوستن به تلاش

MEC را تحریم آمد به اثر در ژوئن 25, هنگامی که آن را کشیده آلی آن محتوا و تبلیغات پرداخت می شود از Facebook و Instagram تا پایان ماه ژوئیه.

این شرکت گفت که می خواهد به افزایش “آگاهی از مضر نژادپرستانه محتوا و اطلاعات غلط است که به اشتراک گذاشته شده بر روی این سیستم عامل اجتماعی.”

“ما می خواهیم که Facebook خود را تقویت محتوا-اعتدال سیاست ها و اجرای آنها به طور مداوم” MEC در بیانیه ای گفت ایمیل به کانادا را فشار دهید.

Lululemon در ضمن توییتی حمایت خود را از تحریم در روز شنبه گفت: “ما معتقدیم همه ما باید مسئولیت برای ایجاد یک واقعا فراگیر در جامعه و به طور فعال درگیر شدن با Facebook به دنبال تغییر معنی دار.”

در آن توییتهایی حمایت از تحریم, arc’teryx گفت: Facebook سود “هرگز ارزش ترویج نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت.”

Facebook است که در منلو پارک کالیفرنیا و نیز صاحب Instagram و واتساپ گفت: در بیانیه ای که آن را به سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ آن جامعه امن و به طور مداوم با این نسخهها کار میکند خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های خود.

این شرکت گفت: آن را باز کرده خود را به حقوق مدنی حسابرسی و ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از Facebook و Instagram.

“سرمایه گذاری ما ساخته شده در هوش مصنوعی به این معنی نیست که ما پیدا کردن نزدیک به 90 درصد از نفرت گفتار ما عمل قبل از کاربران گزارش آن را به ما در حالی که اخیر اروپا گزارش یافت Facebook ارزیابی بیشتر سخنرانی نفرت گزارش در 24 ساعت از توییتر و یوتیوب” این شرکت گفت: در یک ایمیل.

“ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه اتحاد جهانی برای مسئول رسانه ها و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد.”

میلیاردها دلار از تبلیغ پول در خطر است

خود را تحریم مهم است چرا که درآمد آگهی های تولید شده تقریبا $69.66 میلیارد دلار برای Facebook در سال گذشته این شرکت بزرگترین پول ساز, با توجه به تحقیقات شرکت ana ortega.

اما محتوای اعتدال نگرانی های طولانی انعطاف پذیر این شرکت که اغلب از فرود در رگولاتور’ موهای متقابل آن را به عنوان تلاش برای تعادل آزادی بیان با مسئولیت خود را به نگه داشتن Facebook کاربران امن است.

پس از برندها مانند Verizon, Eddie Bauer, لوی استروس و شرکت. و موزیلا کشیده تبلیغات خود را از پلت فرم Facebook سهام تضعیف توسط 8.3 درصد به $216.08 روز جمعه بزرگترین افت در سه ماه.

سهام کاهش یافت و دوباره در باز جمعه پس از آن اندکی افزایش یافت و با ظهر صعود به $217.52 یک سهم.

کاهش های اخیر پاک $56 میلیارد دلار از Facebook ارزش بازار و $7.2 میلیارد دلار از موسس مارک زوکربرگ خالص ارزش.

این میلیاردرهای بلومبرگ شاخص در حال حاضر تخمین می زند او را به ارزش $82.3 میلیارد دلار و چهارم ثروتمندترین فرد پس از Amazon.com Inc.’s, جف بزوس, Microsoft Corp. co-بیل گیتس بنیانگذار شرکت و LVMH Moet Hennessy titan Bernard Arnault.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *