مبارزه برای محدود کردن خودرو الکتریکی اعتبار مالیاتی جمع آوری حرکت در سنا

واشنگتن—توافق جونی ارنست از آیووا و مایک براون از ایندیانا هستند پیشنهاد برای محدود کردن اعتبار مالیاتی فدرال برای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) به کسانی که هزینه $45,000 یا کمتر و پایان دادن یارانه به طور کامل برای خریداران ثروتمند.

با توجه به قیمت EV خریداری شده اعتبار مالیاتی اجازه می دهد تا خریداران به کسر بین 2500 $و $7,500 از مالیات فدرال خود را. اعتبار اول به اثر رفت در سال 2011.

“آیووا مالیات دهندگان نباید جای پای این لایحه برای میلیونرهای برای دریافت تخفیف بر روی اتومبیل های لوکس است. همین دلیل است که من مشغول به کار سخت برای به دست آوردن EV اعتبار مالیاتی خاموش کتاب” ارنست گفت: در مارس 4 بیانیه ای اعلام کرد این پیشنهاد است.

“با آن سابقه مشکلات سیستمیک و تقلب در این برنامه باید به طور دقیق به همین دلیل است که من به خواست IRS به نگاهی دقیق تر در مسائل مربوط به آن. من ساختمان که در تلاش پیوستن به این دو اقدامات بیشتری است که از بین بردن این انگیزه برای ثروتمند ساحلی نخبگان,” او گفت:.

“به عنوان یکی از بنیانگذاران سنا راه حل آب و هوا حزبی من می دانم که ما نیاز به ترویج وسایل نقلیه است که ما کاهش ردپای کربن, اما آن را نمی باید در قالب معافیت های مالیاتی برای ثروتمندان و لوکس وسایل نقلیه” براون گفت: در همین بیانیه است.

“این دو لایحه باید با شدت بهم زدن غوطه دادن برای قانون گذاران که می خواهند برای حفاظت از محیط زیست در حالی که محدود کردن معافیت های مالیاتی به صورت فوق العاده ثروتمند” براون اضافه شده است.

ارنست/براون پیشنهاد شامل دو جداگانه اقدامات است. از “پایان دادن به خودرو الکتریکی حق برای ثروتمند عمل” خاتمه خواهد مالیاتی موجود اعتبار برای مشترک بازده نمایندگی مشترک درآمد سالانه $326,000 یا بیشتر و برای فردی بازده نمایندگی با درآمد حداقل $163,300 یک سال است.

“مقرون به صرفه خودرو الکتریکی اعتباری عمل 2020” را در دسترس خریداران EVs هزینه $45,000 یا کمتر است. که سقف را از بین بردن اعتبار برای خریداران لوکس EVs مانند تسلا مدل S ورزشی سدان و تسلا مدل X ورزشی-وسیله نقلیه سودمند.

اعتباری که هنوز هم در دسترس خواهد بود برای BMW i3, Chevrolet Bolt EV هوندا وضوح برقی هیوندای Ionig برقی هیوندای Kona برقی, Kia Niro EV مینی کوپر SE, نیسان برگ پلاس, تسلا مدل 3 و VW E-Golf.

ارنست و براون ذکر شده داده ها از وزارت نیرو نشان می دهد 42 درصد از EV خریداران که ادعا اعتباری به حال درآمد سالانه بیش از 150.000 دلار.

بین سال 2011 و سال 2017, گروه برآورد EV اعتبار مالیاتی به نمایندگی $2.2 میلیارد دلار در خرید مشوق ها برای مشتریان. با EV پذیرش در بازار در حال رشد به طور پیوسته ارزش و اعتبار است که انتظار می رود برای رسیدن به $7.5 میلیارد دلار بین 2018 و 2022.

ارنست/Braun طرح آمده به عنوان دموکرات کنگره تمدید تلاش خود را برای گسترش EV اعتبار مالیاتی و آمریکا انرژی داد (AEA) که با آن مخالف راه اندازی یک جدید رسانه های اجتماعی کمپین تبلیغاتی با پیام های مشابه استدلال های ساخته شده توسط دو سناتور.

Epoch Times Photo
آگهی اجرا در رسانه های اجتماعی توسط آمریکا انرژی داد. (American Energy Alliance)

“این AEA بارها یادآوری قانونگذاران که 78.7 درصد از EV اعتبار مالیاتی رفت و به خانواده های با درآمد ناخالص تنظیم از 100 ، 000 دلار یا بالاتر و بیش از نیمی رفت و به خانواده های با درآمد ناخالص تنظیم شده بیش از $200,000” این گروه حمایت گفت: در 5 مارس در بیانیه ای اعلام کرد مبارزه است.

“این AEA نیز انجام می شود گسترده رای گیری عمومی در EV یارانه ها و شناسایی موضوع روشن—اکثر آمریکایی ها اعتقاد ندارم پول مالیات دهندگان باید نسبت به پرداخت برای دیگر مردم از اتومبیل.

“رای دهندگان احساسات در برابر پرداخت برای دیگر وسایل نقلیه الکتریکی به خصوص تیز کردن زمانی که آنها یاد بگیرند که نزدیک به 50 درصد از یارانه ها در حال رفتن به کالیفرنیا” در بیانیه ای گفت:.

یک سخنگوی وسایل نقلیه الکتریکی Association of America, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

سنا در حال حاضر با توجه به “American Energy Innovation عمل” که گسترش EV اعتبار مالیاتی. این co-اسپانسر شده از طرف سناتور. Joe Manchin (D-W. Va.) و از سوی دیگر ، لیزا Murkowski (R-آلاسکا). Murkowski است رئیس مجلس سنا انرژی و منابع طبیعی کمیته در حالی که Manchin رتبه بندی دموکرات در پانل.

طرفداران گسترش EV اعتبار مالیاتی انتظار می رود که به دنبال اصلاح 550 صفحه+ پیش نویس لایحه ای را برای تمدید اعتبار این مدت و به گسترش تعداد واجد شرایط خودروهای تولید کنندگان می ساخت.

سناتور. Ron Wyden (D-سنگ.) معرفی یک اصلاحیه به این لایحه هفته گذشته که افزایش تولید محدود از زمان 200,000 تا 600,000. تسلا و جنرال موتورز خواهد بود که بزرگترین ذینفع از این فرمت است.

“سنا باید پیشرفت انرژی بسته و بدون پرداختن به بیحال انرژی, سیاست های مالیاتی, که بسیاری از آنها باید حمایت هر دو حزب,” Wyden گفت: در 3 مارس اعلام خواهد شد.

“ما در مواجهه با آب و هوا اورژانس … من اصلاح خواهد کمک به کاهش انتشار کربن را کاهش صورتحساب برق برای خانواده های آمریکایی و پیشرفت ما را در این مسیر به سمت انرژی پاک در آینده است.”

اما AEA ادعا بیشتر هزینه های دولت و قوانین و مقررات در زمینه انرژی رویکرد اشتباه است.

“اندازه گیری دچار سردرگمی اداری برای فعالیت و نوآوری و نادیده یکی از اساسی ترین درس از تاریخچه: مردم بايد دولت را تنظیم می کند. نوآوری چشمه از کاهش دخالت دولت و micromanaging نه از آبپاش میلیاردها دلار در تحقیقات جدید در دفاتر مختلف دولت بخش” به AEA گفت.

با علامت Tapscott در [email protected]

Epoch Times Photo
آگهی اجرا در رسانه های اجتماعی توسط آمریکا انرژی داد. (American Energy Alliance)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im