اولی سود رکود به عنوان قانونی گلایه های سرمایه گذاری هزینه های نیش

با وجود رکورد درآمد از 104 میلیارد یورو ($115.4 میلیارد دلار) اولی سود خالص به مقدار فقط 5 میلیارد یورو در سال 2019

منتشر شده 8:05 AM, مارس 13 سال 2020

به روز شده در 8:05 AM, مارس 13 سال 2020

BMW. The car company's logo in front of a dealership building in Prague, Czech Republic, on March 31, 2017.

اولی است. ماشین آرم شرکت در مقابل ساختمان نمایندگی در پراگ, جمهوری چک, در تاریخ 31 مارس 2017.

بایرن مونیخ – آلمان خودروساز BMW گزارش 29 درصد کاهش سود در سال 2019 در پنج شنبه, مارس 12 سرزنش سنگین هزینه های حقوقی و سرمایه گذاری بالا در یک چالش اقتصادی و محیط زیست است.

با وجود رکورد درآمد از 104 میلیارد یورو ($115.4 میلیارد دلار) رانده شده توسط فروش قوی از بالاترین-end مدل سود خالص به مبلغ فقط 5 میلیارد یورویی این شرکت در بیانیه ای گفت.

قطره می آید با وجود 2 درصد افزایش در تعداد خودروهای فروخته شده است.

این ارقام در زمان یک ضربه بزرگ در سه ماهه 1 از 1.4 میلیارد یورو ارائه خود را کنار بگذارند در ارتباط با اتحادیه اروپا اقدامات ضد تراست.

کمیسیون اروپا را متهم به بی ام و و فولکس واگن و دایملر اجتناب از رقابت با یکدیگر در فن آوری است که کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر.

سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه به خصوص در مدل الکتریکی و همچنین کمک به کاهش سود را بالاتر هزینه های تولید از یک رشد تعداد وسایل نقلیه الکتریکی.

برای اولی 8.6 درصد از خودروهای فروخته شده در اتحادیه اروپا (EU) در سال 2019 بودند برقی یا هیبریدی.

این گروه با هدف تقریبا دو برابر این رقم تا سال 2021. همچنین این برنامه به ارائه 25, هیجانی, مدل تا پایان سال 2023 که نیمی از آن خواهد شد به طور کامل الکتریکی است.

در زیر جدید اتحادیه اروپا مقررات خودروسازان باید خود را محدود ناوگان به طور متوسط 95 گرم CO2 در هر کیلومتر تا سال 2021 و یا جریمه های سنگین – یک هدف غیر ممکن خواهد شد که بدون رسیدن به انرژی پاک وسایل نقلیه الکتریکی. – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de