قطعات خودرو کارخانه مجددا با ابزار تجهیز به تجهیزات پزشکی, در حالی که نگران رشد می کند بیش از بخش آینده

“نسل ما تا به حال زندگی خیلی خوب برای طولانی ترین زمان — این است که تقریبا ما جنگ جهانی سوم می گوید:” جو d’angelo مورد COVID-19 بیماری همه گیر.

D’angelo رئیس جمهور Mitchell پلاستیک و قطعات خودرو شرکت است که به طور معمول در استخدام 2,800 مردم در کارخانه ها در سراسر شمال امریکا است. این مرکز تولید کنسول برای اتومبیل ها و کامیون ها تهیه بسیاری از بزرگترین خودروسازان.

COVID-19 توقیف شده است که کسب و کار است.

D’angelo می تواند تبدیل چراغ در کارخانه خود را در Kitchener, Ont., اما در عوض او با استفاده از این تسهیلات برای کمک در مبارزه با ویروس.

“ما می خواهیم به تاثیر می گوید:” d’angelo او به عنوان تورهای کارخانه خود را مهندسان retooled به صورت پلاستیک سپر یک تکه از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مورد نیاز برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

“ما می خواهیم به شنیدن این که وجود دارد دیگر این کمبود از PPE در خارج وجود دارد و امیدوارم که یک روز ما می گویند ما تا به حال تاثیر این وضعیت را بهبود بخشد.”

جو d’angelo, راست, رئیس جمهور Mitchell پلاستیک و قطعات خودرو شرکت است که به طور معمول در استخدام 2,800 مردم در کارخانه ها در سراسر آمریکای شمالی به مرکز کنسول برای اتومبیل ها و کامیون ها. در حال حاضر این شرکت است که با استفاده از آن Kitchener, Ont., تسهیلات به PPE برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. (نیک Purdon/CBC)

D’angelo است که نه تنها قطعات خودرو ساز که اتحاد پیوست مبارزه با COVID-19.

Flavio Volpe رئیس جمهور از قطعات خودرو و تولید کنندگان’ Association — او نشان دهنده 300 شرکت. او می گوید تنها راه کانادایی همیشه به همه PPE مورد نیاز برای مبارزه با COVID-19 بود اگر بخش خودرو قادر به تبدیل برخی از کارخانه های خود را به آن را انجام دهد.

“آن را مانند در جنگ جهانی دوم زمانی که ما در ساخت هواپیما و قایق و تفنگ” Volpe می گوید.

“فقط در یک جنگ در طول یک بیماری همه گیر افرادی که در خط مقدم نیاز به چیز بین آنها و دشمن است.”

پس از همه گیر آغاز شده Volpe کار کرده است به عنوان یک واسطه بین شرکت قطعات خودرو و سطوح مختلف دولت در تلاش برای به دست آوردن همه اطلاعات آنها نیاز دارید.

در هفته های اخیر استرس و اضطراب رشد کرده است و او می گوید خواب می تواند یک مشکل.

“من دریافت پیام و ایمیل از کارگران خط مقدم که در اشک” Volpe می گوید. “آنها به عنوان خوانده شده اخبار و آنها می گویند” ما وجود دارد به خدمت و ما در حال رفتن به نشان می دهد تا به کار می کنند اما ما در خطر است — می تواند به شما کمک کند؟’ و من می گویم ما در حال تلاش ما بهترین است. چگونه می تواند شما را خواب زمانی که شما دریافت می کنید؟”

‘من آن را بزرگترین صلح-زمان بسیج کانادا ظرفیت صنعتی’ می گوید: Flavio Volpe, حق, رییس جمهور, قطعات خودرو, تولید کنندگان’ Association. (نیک Purdon/CBC)

D’angelo می گوید ریسک بسیار بالا وقتی که می آید به حفاظت از مراقبت های بهداشتی کارگران از ویروس که در او نیست صبر کنید برای یک منظور شروع به اصلاح خود خط مونتاژ را به صورت سپر. او گفت: کارکنان خود را به شکل از چگونه به صورت سپر قبل از او حتی تا به حال کسی به آنها را.

“ما فقط شروع به پریدن کرد بر روی آن” d’angelo می گوید. “ما خریداری مواد و شروع به ساخت سپر قبل از ما تا به حال یک سفارش. ما فقط می دانستم که تقاضا وجود دارد.”

این شرکت در حال حاضر قادر به تولید حدود 18,000 سپر در روز است. روز CBC News بازدید کیچنر کارخانه این شرکت بود در مورد تحویل اولین محموله به دولت انتاریو.

در حالی که این استان برای پرداخت سپر ساخت PPE نیست یک سرمایه گذاری پول سازی برای Mitchell پلاستیک زمانی که شما در نظر بگیرید این کار که رفت به طراحی محصولات و مقاوم سازی از کارخانه. در واقع این شرکت ممکن است از دست دادن پول در سرمایه گذاری.

“این فقط چیزی که حق انجام” d’angelo می گوید.

“ما باید برای کمک به این بیمارستان است. ما باید برای کمک به هر کس وجود دارد که در تلاش برای امن نگه داشتن ما’ می گوید دانیل مک لئود. او به طور معمول یک استاد راهنما در Mitchell پلاستیک قطعات خودرو کارخانه در Kitchener, Ont., اما در حال حاضر او مشغول به کار در ماشین آلات برای تولید سپر چهره برای کارگران خط مقدم. (نیک Purdon/CBC)

مسابقه به تولید انبوه تست سواب

در مجموع Mitchell پلاستیک با هدف ارائه حدود نیم میلیون سپر چهره به کارگران خط مقدم برای استفاده در بیمارستان ها و خانه های سالمندان.

به تازگی این شرکت تماس گرفته شد برای دیدن اگر آن را می تواند همچنین تولید انبوه COVID-19 تست سواب. D’angelo خواسته خود را به مهندسین به کار بر روی این مشکل است.

مدیر مهندسی در شرکت, Jason فریزر می گوید: ساخت پلاستیک سواب نشده است که دشوار است به آن را لازم عقیم سازی شده است که یک چالش است.

“بدیهی است که ما نمی نیاز به انجام است که با قطعات خودرو,” او می گوید.

Jason فریزر در سمت چپ به طور معمول مهندسین قطعات خودرو اما در حال حاضر او در تلاش برای تولید انبوه COVID-19 تست سواب. مدیر مهندسی در Mitchell پلاستیک می گوید که ساخت پلاستیک سواب که دشوار نیست, از آن لازم عقیم سازی شده است که یک چالش است. (نیک Purdon/CBC)

“من متولد و بزرگ شده در کانادا و زندگی در انتاریو تمام زندگی من است.” “این به من می دهد و من گروه بزرگ احساس غرور می شود قادر به کمک به همه کانادایی ها در این زمان به چالش کشیدن.”

چالش بعدی برای فریزر است صدور گواهینامه.

او را فرستاده نمونه سواب به ملی میکروبیولوژی آزمایشگاه در Winnipeg, جایی که آنها در حال آزمایش برای دیدن اگر آنها را ملاقات پزشکی دقیق مشخصات صنعت.

اگر سواب تصویب و سپس Mitchell پلاستیک انجام خواهد شد اضافی عقیم سازی تست قبل از آغاز تولید انبوه و توزیع.

بسیاری از شکست — بسیاری از موفقیت

این شده است برای به چالش کشیدن قطعات خودرو بخش به تغییر چرخ دنده ها.

زمانی که این بیماری همه گیر برای اولین بار آغاز شده Volpe می گوید: 165 شرکت های رسیده به داوطلب امکانات تولید خود را.

“آنها گفتند: ‘ما ارسال مشخصات توضیح حجم و ما به شما بگویم اگر ما می تواند آن را انجام دهد یا نه” می گوید: “Volpe.

وجود دارد بسیاری از شکست به عنوان شرکت اقدام به ساخت آنچه مورد نیاز بود اما متوجه شدم که آنها قادر به Volpe می گوید. از 165 شرکت 77 آمد از طریق طرح گفت: آنها می توانند اقلام مورد نیاز مراقبت های بهداشتی کارگران است.

تا کنون 25 از این شرکت ها در حال تولید چیزهایی مانند هواکش چهره سپر و لباس.

یک گیاه در درشکه روباز سبک دو چرخه, Ont., که به طور معمول باعث می شود خودرو, کیسه های هوا, برای مثال, در حال حاضر تولید مواد پزشکی لباس.

یکی دیگر از نزدیکی خودکار قطعات شرکت تولید ماسک.

کارگران در Mitchell پلاستیک باید retooled خود را در خط تولید به صورت سپر برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. این شرکت می تواند در مورد 18,000 یک روز. (نیک Purdon/CBC)

Volpe تاکید می کند که به صورت خودکار قطعات شرکت های ساخت PPE حتی نمی آیند نزدیک به جایگزینی درآمد از صنعت خودرو با توجه به هزینه ساخت قالب و نمونه های اولیه و گرفتن آنها را تایید کنید.

“اگر یک شرکت یک قالب [برای PPE] سپس آنها 60 ، 000 $به $90,000 در یک زمان زمانی که آنها در حال گرفتن بدون درآمد می گوید:” Volpe.

زمانی یک شرکت می فرستد یک نمونه اولیه برای سترون تست در فدرال میکروب شناسی آزمایشگاه Volpe اشاره آنها به احتمال زیاد به صرف بیش از $350,000.

“اما آنها فقط آن را,” او می گوید. “این بیشتر بی فایده از منظر کسب و کار بیشتر بی فایده ورزش هر کسی می تواند درگیر. و آنها تنها انجام آن را به دلیل آن مهم است. و من آن را دوست دارم.”

یک آینده نامشخص

در واقع Volpe می گوید: کاری به شکست COVID-19 شده است یکی از با ارزش ترین چیزهایی که او تا به حال انجام.

هنوز هم این بدان معنا نیست که او نیست نگران صنعت خودرو پس از همه گیر.

“من پرداخت به نگرانی در مورد سلامت شرکت” Volpe می گوید.

خود را نگرانی اصلی این است که برخی از تولید کنندگان قطعات خودرو نمی خواهد آن را از طریق این بیماری همه گیر.

“شما دو تا سه ماه بدون درآمد و سوزاندن شما را از طریق سرمایه در گردش و وجود دارد در حال رفتن به, شکست,” او می گوید.

‘نسل ما تا به حال زندگی خیلی خوب برای طولانی ترین زمان — این است که تقریبا ما جنگ جهانی سوم’ می گوید جو d’angelo, راست, در مورد COVID-19 بیماری همه گیر. (نیک Purdon/CBC)

“این موتور صنعتی استان انتاریو و یکی از صنعتی موتورهای کانادا. و همه ما بسیار افتخار از یک صنعت است که حدود 120 سال دارد و در حال رفتن به شرکت هایی که نمی آیند از این” Volpe هشدار می دهد.

در ضمن d’angelo شگفتی چگونه بسیاری از مردم می خواهید برای خرید یک ماشین حتی زمانی که اقتصاد باز می شود به بالا. او می گوید: قبل از خاموش کردن وجود دارد که 70 روز عرضه خودرو در آمریکای شمالی است. با این واقعیت جدید از مبارزه اقتصادی او شگفتی اگر که عرضه unsold در آن زمان اتومبیل را در حال حاضر گذشته از 200 روز است.

“شما نفرت را به فکر می کنم که این می تواند در گذشته تا پایان مارس” او می گوید.

“دیگر از آن, آن را واقعا زشت وضعیت. ما نگران تامین کنندگان دیگر که ممکن است شکست بخورند و هنگامی که کل زنجیره تامین شروع به شکستن ما هرگز قادر به قرار دادن یک ماشین با هم دیگر است.”

امید

D’angelo کار کرده است تمام زندگی بزرگسالی خود را به ساخت شرکت تا به آنچه در آن است امروز با امکانات در سراسر جهان است.

این رشد قابل توجه با توجه به این که در سال 1997 زمانی که او و شریک زندگی خود را برای اولین بار شروع به در خودرو, کسب و کار شرکت خود را آنقدر کوچک d’angelo, جوک, وجود تنها 14 نفر در ستاد حزب کریسمس.

فقط قبل از COVID-19 خاموش شدن ناگهانی تسهیلات در کیچنر معمولا شاغل حدود 700 نفر بیش از سه شیفت.

D’angelo, راست, میگه, آن را سخت برای دیدن او کیچنر کارخانه خیلی خالی است. (نیک Purdon/CBC)

در حال حاضر وجود دارد تنها 30 نفر مشغول به کار در این کارخانه را به صورت سپر — همه آنها داوطلب شرکت کارکنان که به طور معمول نمی کار بر روی ماشین.

D’angelo می گوید آن را سخت برای دیدن کارخانه خود را طوری خالی است.

“معمولا این گیاه زمزمه. وجود دارد وزوز شما فقط می توانید آن را احساس می کنید که بسیار سازنده آن را پر از مردم کار سخت است. این نوع دلخراش.

“اما ساخت سپر چهره به ما می دهد یک بارقه امید در غیر این صورت شرایط بسیار بد.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themespragmatic slotlarıLevitrahipercasino bedava bonuskorsan taksielf bar 5000 ultraaviator sinyal hilesiMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerbahis sitelericanli maç izleBağlama büyüsü