آسیا و اقیانوس آرام شرکت های هواپیمایی می تواند از دست دادن $27.8 میلیارد دلار به کروناویروس – یاتا

VIRUS SCARE. Passengers wearing masks prepare to disembark from a flight from Hong Kong upon arrival at Bangkok's airport on January 23, 2020. Photo by Vivek Prakash/AFP

ویروس را بترساند. مسافران با پوشیدن ماسک آماده شدن برای پیاده از یک پرواز از هنگ کنگ به محض ورود در بانکوک فرودگاه در 23 ژانویه سال 2020 است. عکس از Vivek Prakash/AFP

پاریس – شرکت های هواپیمایی فعال در منطقه آسیا و اقیانوس آرام ایستاده به از دست دادن یک ترکیب $27.8 میلیارد دلار از درآمد این سال در حال انجام coronavirus بحران بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) گفت: در پنج شنبه, فوریه 20.

این برآورد بر اساس پیش بینی ها از 13 ٪ در سال کاهش تقاضای مسافر عمدتا در چین, تجارت بدن گفت. (بخوانید: Cebu Pacific کاهش می دهد فارس به عنوان coronavirus گردشگری بازدید)

“این خواهد بود بسیار دشوار سال برای خطوط هوایی” یاتا اجرایی Alexandre de Juniac در بیانیه ای گفت. “متوقف کردن گسترش ویروس اولویت بالا است.”

یاتا گفت: برآورد آن فرض بر این است که COVID-19 رفتار مانند سارس شیوع نزدیک به دو دهه پیش بود که “مشخص می شود یک دوره شش ماهه با کاهش شدید و به دنبال آن به همان اندازه بازیابی سریع.”

این خواهد بود که اولین بار از زمان بحران سارس در سال 2003 که تقاضا برای سفر هوایی کاهش یافته است د Juniac گفت. (بخوانید: هنگ کنگ شرکت هواپیمایی Cathay اقیانوس آرام می پرسد تمام کارمندان را به مرخصی بدون حقوق)

شرکت های هواپیمایی در بازار داخلی چین به تنهایی برآورد شده به از دست دادن حدود 12.8 میلیارد دلار در درآمد.

حامل های خارج از منطقه آسیا و اقیانوس آرام دیده می شود درد و رنج 1.5 میلیارد دلار ضرر و زیان است.

این به ارمغان می آورد خطوط هوایی در سراسر جهان درآمد از دست رفته به این ویروس به پیش بینی $29.3 میلیارد یاتا گفت. (بخوانید: Hong Kong Airlines به اخراج 400 نفر از کارکنان به عنوان رمان coronavirus شهرستان بازدید)

اما اگر گسترش ویروس به طور گسترده تر به آسیا و اقیانوس آرام بازارهای سپس تاثیر بر شرکت های هواپیمایی از دیگر مناطق خواهد بود بزرگتر یاتا هشدار داد. (بخوانید: بوئینگ برای تلفن های موبایل زنگ هشدار در مورد ویروس تاثیر بر حمل و نقل هوایی)

یاتا قبلا تخمین زده آسیا و اقیانوس آرام شرکت های هواپیمایی به ثبت رشد 4.8% در این سال, اما آنها در حال حاضر در دوره به جای انقباض 8.2% آن گفت.

اما وجود دارد برخی از عوامل بالقوه نرم شدن ضربه یاتا گفت.

“دولت خواهد شد و با استفاده از سیاست پولی و مالی به تلاش برای جبران اثرات نامطلوب اقتصادی. برخی از تسکین دیده می شود ممکن است در کاهش قیمت سوخت برای برخی از شرکت های هواپیمایی بسته به اینکه چگونه هزینه های سوخت شده اند hedged” آن گفت:.

از این رو دشوار است برای پیش بینی که چقدر دقیقا درآمد از دست رفته خواهد وزن در سود.

اما شرکت های هواپیمایی در حال حاضر مصرف “تصمیمات دشوار” برای کاهش ظرفیت و یا حتی مسیرهای یاتا گفت. (بخوانید: کوانتاس کاهش پروازها به مقصد آسیا به عنوان coronavirus بازدید سود) – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im