به عنوان نظامی پروب مرگبار سقوط, سرنخ می تواند دروغ در گردباد مشکل تهیه تاریخچه

به عنوان وقایع غم انگیز در دریای ایونی کردن یونان به تمرکز در هفته گذشته یک حس بیم موج از طریق یک گره جامعه از سابق نظامی و سیاسی کارکنان — افرادی که مشاغل را تلاقی با آن مشکل تلاش برای آوردن CH-148 طوفان هلیکوپتر به خدمات.

متون و ایمیل رد و بدل شد. یکی از سابق دفاع رسمی به سادگی به عنوان خوانده شده: “Gutted.”

آن را بیش از یک ابراز ندامت بیش از این جوان زندگی تکان دهنده, برش های کوتاه در بهار بعد از ظهر نیمی از جهان دور. این یک بیان از غضب.

زهر دو دولت قبل از هفته گذشته سقوط ادعا شش زندگی طوفان هلیکوپتر بود دفاع تهیه برنامه که در عرض یک شارب از لغو شدن — موضوع بالا شرکت های بزرگ و پشت درهای بسته سیاسی درام و wringing دست در میان مهندسین و کارشناسان ایمنی.

‘بدترین خرید در تاریخ کانادا’

گردباد انتخاب شد به جای نیروی هوایی پنج دهه پیر CH-124 دریا پادشاهان; تهیه آن در نظر گرفته شد توسط بسیاری از در اتاوا به عنوان یک کتاب درسی به عنوان مثال از چه نکنید در هنگام خرید تجهیزات. آن را درو خشم یک حسابرس کل و موفق به دریافت عنوان “بدترین خرید در تاریخ کانادا” از پیتر مککی سابق محافظه کار و وزیر دفاع.

هر دو غیر نظامی و نظامی رهبران تاکید این واقعیت است که سقوط را علت آن ناشناخته باقی مانده است و یک تحقیق کامل — که می تواند بیش از یک سال مورد نیاز خواهد بود به تعیین چرا منطقی جدید هلیکوپتر (پنج سال) رفت و بدون هشدار.

شش نظامی اعضای کشته شدند در هفته گذشته طوفان سقوط. در جهت عقربه های ساعت از سمت چپ بالا: سروان. کوین هاگن زیر ستوان Sey Cowbrough, سروان. Brenden ایان مک دونالد استاد سرجوخه اد گالو) متی عموزاده Sub-سرهنگ متی Pyke, سروان. Maxime Miron-Morin. (وزارت دفاع ملی)

محققان باید با توجه به “تمام اتاق و اقتدار به ادامه” سرعت خود را ، جاناتان ونس رئیس ستاد دفاع گفت: پنج شنبه.

اما حقایق کلیدی در مورد هواپیما و تصمیمات اتخاذ شده در مورد آن است که کانادایی ها باید درک کنند که بررسی گستراند.

برای شروع: طوفان یک از یک نوع.

یک ‘رشد’ هواپیما

بر اساس Sikorsky S-92 غیرنظامی هلیکوپتر آن است که برای تمام مفاهیم و اهداف یک “رشد و نمو” هلیکوپتر. این جنبه در آمد برای سنگین انتقاد از آن پس-حسابرس کل شیلا فریزر در سال 2010 که پیشنهاد پل مارتین دولت لیبرال تحریف آن را به عنوان یک تاسیس ثابت زمانی که طراحی این قرارداد برای اولین بار در سال 2004 امضا.

این یکی از دلایل چرا آوردن هلیکوپتر به خدمت در زمان بیش از ده سال و میلیاردها دلار اضافی. اصلی 2004 بودجه برای طوفان را تامین شد 3.2 میلیارد دلار است که تا به حال تا این حد رواج به 5.7 میلیارد دلار در یک دهه بعد زمانی که نظر داده بود به دور انداختن این برنامه است.

نقاب نظامی pallbearers حمل تابوت از Sub-سرهنگ Sey Cowbrough طی یک مراسم بازگشت برای شش کانادا پرسنل نیروهای کشته در سقوط یک هلیکوپتر نظامی ارتش در دریای مدیترانه در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) همه گیر در کانادا نیروهای پایه در ترنتون, انتاریو, کانادا, مه 6 سال 2020 است. (فرانک Gunn/کانادا مطبوعات)

در یک نقطه در اوایل فرایند استفان هارپر محافظه کار دولت بود و مبهوت به یاد بگیرند که آن را به صرف اضافی $117 میلیون در توسعه یک موتور قوی تر برای بلند کردن هواپیما بود که سخت به استانداردهای نظامی.

“نکته کلیدی در اینجا این است که طوفان است رشد و نمو هواپیما” گفت: Michael Byers یک دانشگاه بریتیش کلمبیا دفاع تحلیلگر سیاست که نوشته است در گزارش ها و مقالات انتقادی از دریایی هلیکوپتر برنامه.

Fly-by-wire

آیا چیزی وجود دارد که در طراحی هواپیما — و یا در این نرم افزار است که در عمل آن را — که ممکن است اشتباه رفته در هفته گذشته ؟

بر خلاف دریا پادشاه آن را جایگزین سیکلون اجرا می شود در یک “پرواز با سیم” (FBW) طراحی شده است. آن را جایگزین معمولی مکانیک پرواز کنترل الکترونیکی آنهایی که اساسا رایانه است که به منظور پرواز سطوح کنترل به حرکت بر اساس ورودی از خلبانان.

“طوفان قرن 21 است هواپیماهای نظامی است و پرواز عمدتا توسط کامپیوتر پرواز با سیم و الکترونیکی مجموعه بسیار پیشرفته گفت:” بایرز.

“خلبان دستورالعمل منتقل الکترونیکی. آن را مدرن هواپیما. بدیهی است که خطر مکانیک شکست کاهش می یابد — اما با که خطر ابتلا به برخی از نوع الکترونیکی تداخل یا خرابی کامپیوتر بالا می رود.”

Fly-by-wire technology شده است استاندارد صنعت برای هر دو تجاری و حمل و نقل هوایی نظامی برای یک ربع قرن اما آن را بدون مشکلات آن است. استفاده از آن (و یا شاید سوء استفاده) بود و عامل عمده در سال 2009 سقوط Air France Flight 447, که به کشته شدن همه 228 مسافر و خدمه.

در این جمعه, ژوئن 8, 2009 فایل عکس منتشر شده توسط برزیل نیروی هوایی برزیل ملوانان نیروی دریایی بازیابی باقی مانده از دست رفته Air France Flight 447 در اقیانوس اطلس است. (برزیل نیروی هوایی/AP)

Fly-by-wire کنترل زمین و حرکات هواپیما گاهی اوقات بدون خلبان مداخله.

هفت سال پیش که نرم افزار اجرا می شود که طوفان شد در مرکز تلخ اختلاف بین سابق دولت محافظه کار و تولید Sikorsky Aircraft (که در حال حاضر متعلق به ایالات متحده دفاع غول لاکهید مارتین).

استدلال درگیر این شرکت تقاضا برای ارائه این سیستم عامل در مراحل و یا “بلوک” به عنوان آنها شناخته شده در این صنعت است.

دولت را تهدید به لغو معامله می خواستم به طور کامل “ماموریت آماده” هواپیما اما در نهایت حل و فصل برای تحویل در دو بلوک. وزارت دفاع ملی گفت: این بالگرد که سقوط کرد دریافت نرم افزار خود را ارتقا دهید و در سال 2018 است.

‘غیر سازگار’

نگرانی در مورد پرواز سیستم های کامپیوتری فراتر رفت و نرم افزار, با این حال.

در تابستان 2013, نیروی هوایی ایمنی پرواز مقامات اعلام کرد چهار آزمون طوفان “غیر سازگار” با استناد به این احتمال که ظریف پرواز سیستم از جمله کامپیوتر اجرا می شود که موتورهای نمی شد به اندازه کافی محافظت در برابر قدرتمند الکترومغناطیسی (EM) امواج مانند کسانی که تولید شده توسط درجه نظامی رادار در ناوچه.

گزارش مطبوعات کانادا در آن زمان به نقل از منابع متعدد در پایگاه هوایی در Shearwater, N. S. گفت اونا دخالت پتانسیل خالی کردن دیجیتال ابزار دقیق — حتی برای خاموش کردن موتور.

در سال 2013 ریاست airworthiness در وزارت دفاع ملی صادر محدود پرواز گواهی و اعمال محدودیت در هلیکوپتر عملیات به طور خاص به دلیل به اصطلاح “E-3” نگرانی — سازگاری الکترومغناطیسی الکترومغناطیسی آسیب پذیری و تداخل الکترومغناطیسی.

در آن زمان این مشکل در نظر گرفته شد پتانسیل “نشان می دهد توقف” طراحی نقص اما یک منبع که از نزدیک درگیر در این فایل که به صحبت کرد CBC اخبار این هفته اصرار داشت که نگرانی ها تصحیح شد بدون نیاز به از طریق یک طراحی مجدد اساسی از بدنه.

اگر اشتباه خلبان منتفی است در هفته گذشته تصادف و اگر نگرانی وجود دارد در مورد هر دو پرواز نرم افزار کنترل و یا کفایت طراحی بایرز گفت: دولت لیبرال می تواند پیدا کردن خود را در مواجهه با یک معضل وحشتناک.

“پیشنهاد من این نیست که به احتمال زیاد اتفاق می افتد اما با هر رشد و نمو هواپیما شما در معرض خطر کشف یک مشکل اساسی است که جدایی ناپذیر است و به این هواپیما,” او گفت:.

“در مورد بدترین سناریو شما کاملا به معنای واقعی کلمه باید برای شروع دوباره است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de