به عنوان Facebook ad تحریم وارد فاز جدیدی, تاثیر نامشخص

زوکربرگ. عکس چارلز Platiau/ AFP

این حرکت بی سابقه بوده است پیوست مارک های بزرگ مانند Unilever, استارباکس, Levis و کوکا کولا با نزدیک به 200 شرکت توقف تبلیغات در پیشرو در جهان از شبکه های اجتماعی و محو کردن میلیاردها دلار در Facebook ارزش بازار. (بخوانید: لیست شرکت های تحریم Facebook, حمایت از #StopHateForProfit)

برخی از شرکت ها را امضا کرده اند به #StopHateForProfit کمپین سازماندهی شده توسط عدالت اجتماعی, فعالان, در حالی که دیگران به سادگی در عمل خود را برای جلوگیری از سمی فضای Facebook.

فورد به عنوان مثال گفت: توقف تمام تبلیغات رسانه های اجتماعی به “ارزیابی مجدد حضور ما در این سیستم عامل” اضافه کرد که “محتوا که شامل سخنرانی نفرت و خشونت نژادی و بی عدالتی در سیستم عامل های اجتماعی باید ریشه کن کرد.”

تحریم به دست آورده حرکت در میان آخرین ناآرامی های مدنی به عنوان فعالان فشرده شده اند Facebook به تهاجمی تر در مهار نژادپرستی و التهابی از جمله از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

“ما وارد یک عصر جدید دیجیتال فعالیت” گفت: گرگ استرلینگ بازاریابی دیجیتال تحلیلگر و کمک سردبیر در موتور جستجو زمین.

“گروه غیر انتفاعی در حال جذاب برای تبلیغ به پلیس رسانه های اجتماعی با توجه به کلی عدم تمایل یا امتناع از شرکت ها برای انجام این کار خود را. در واقع تمام رسانه های اجتماعی خواهد بود مجبور به بررسی مجدد و تنظیم و یا اتخاذ سیاست های جدید است که اجازه نمی دهد نفرت و نژاد پرستی به تکثیر.”

میشل Amazeen یک دانشگاه بوستون استاد ارتباطات گفت: آخرین عمل “نشان می دهد که رسانه های اجتماعی نیاز به این مسئله به طور جدی و یا آن را به تاثیر خط پایین خود را.”

Amazeen اضافه شده که جنبش برجسته که “دیر فشار است و در نهایت نصب بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی را پاسخگو باشد gatekeepers و جلوگیری از ترویج نفرت و خشونت برای سود است.”

غلت ارزش

موج اطلاعیه هفته گذشته با ارسال Facebook سهام غلت منجر به از دست دادن برخی از 50 میلیارد دلار در بازار با ارزش نسبی bounceback در روز دوشنبه.

Facebook به نظر می رسد برای پاسخ جمعه با اعلام این امر ممنوع “گسترده تر دسته از نفرت محتوا” در تبلیغات است.

مدیر اجرایی مارک زوکربرگ گفت: Facebook نیز خواهد اضافه کردن برچسب به پست هایی که “ارزش خبری” اما نقض پلت فرم قوانین – زیر سرب از توییتر است که با استفاده از برچسب هایی بر روی توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن.

Facebook گفت: این سرمایه گذاری به شدت در تلاش برای جلوگیری نژادپرستی در پی ناآرامی های مدنی باعث مارس 25 کشتن آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

7 میلیون تبلیغ

با وجود تحریم Facebook دارای برخی هفت میلیون تبلیغ در شبکه های خود با اکثریت قریب به اتفاق کوچک و متوسط کسب و کار.

لری Chiagouris یک سرعت دانشگاه بازاریابی استاد گفت: بیشترین نام تجاری تحریم در سال های اخیر fizzled از به عنوان شور و شوق اولیه از بین میرود.

Chiagouris گفت: Facebook در سراسر جهان است به احتمال زیاد باقی می ماند جذاب برای تبلیغ با هیچ نشانه ای از یک کاهش عمده در مخاطبان آن است.

تحریم “ممکن است منجر به نرم شدن Facebook درآمد اما آن را گزاف گویی خواهد شد,” او گفت:.

“درست یا غلط مردم هنوز هم در عشق با Facebook accounts.”

مورنینگ تحلیلگر سهام علی Mogharabi توافق کردند که Facebook است به احتمال زیاد برای دیدن تنها یک حداقل ضربه مالی.

“ما پیش بینی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان را به Facebook با توجه به آن بیش از 2.6 میلیارد کاربران است. در ضمن Facebook می توانید مراحل برای نشان دادن آن را کاهش سخنرانی نفرت بیشتر بر روی پلت فرم; اگر چه محتوای بیشتر نظارت می تواند بیشتر نظارتی خطرات به خط مقدم.”

تحریم انتخاباتی که شامل NAACP رنگ تغییر و ضد افترا لیگ گفت که می خواهد به نگه داشتن فشار در Facebook با وجود این تغییرات اعلام کرد در هفته گذشته

“هیچ یک از این گام های اولیه را قابل توجه دندانه در مداوم نفرت و نژاد پرستی آنقدر شایع در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در این سیاره” این ائتلاف در بیانیه ای گفت شنبه.

این گروه فشار در سطح بالای اجرایی “با حقوق مدنی تخصص” به مانیتور Facebook سیاست های تبعیض و تعصب و ممیزی مستقل از “نفرت و اطلاعات نادرست است.” – Rappler.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *