نمایشگاه هنر فیلیپین 2020: نمایشگاه تاسیسات قطعه به اتمام

Never before seen exhibits and pieces can be seen at this year’s art fair. Pictured is Jellyfish Kisses’ ‘Soft Punk Spring/Summer 2020.’ All photos by Paolo Abad/Rappler

هرگز قبل از دیده می شود نمایشگاه و قطعات دیده می شود در این سال نمایشگاه هنر. تصویر چتر دریایی بوسه’ ‘نرم پانک بهار/تابستان سال 2020 است.’ تمام عکس های توسط Paolo آباد/Rappler

مانیل فیلیپین – نمایشگاه هنر فیلیپین را 8th edition یک بار دیگر تبدیل 4 سطح از لینک پارکینگ به واقعی نمایش را برای این کشور پر جنب و جوش, مدرن و هنر معاصر ،

هنر عادلانه ظاهرا “تهاتری از آثار هنری که در آن گالری نمایندگی داران و جمع به طور فعال درگیر” تبدیل شده است بسیار بیشتر از تجارت در حال وقوع در آن است. (دفعات بازدید: همه چیزهای جدید شما می توانید انتظار از نمایشگاه هنر فیلیپین 2020)

آن ساخته شده است که هنرهای تجسمی در دسترس عموم مردم – از جمع به علاقه مندان و حتی فقط بازدید کننده گاه به گاه — درست در مرکز Makati شلوغ کسب و کار و خرید منطقه. (بخوانید: چرا هنر نمایشگاه ماده حتی به غیر از هنرمندان و غیر جمع)

در این سال اجرا از فوریه 21 تا 23 افتتاح یک بخش جدید برای سینما: ArtFairPH/فیلم تنها دو سال پس از اولین از جمله عکاسی در برنامه است.

با 61 گالری ها و فضاهای در محل حدود 70 درصد از شرکت کنندگان به صورت محلی بر اساس, با توجه به, کمیته برگزاری, اما نیز وجود دارد یک حضور بین المللی – از جمله یک تبادل فرهنگی پروژه با ایتالیایی سفارت و ایرانیان Tiziana دی کارو از ناپل, در میان دیگران.

بسیار وجود دارد برای دیدن این سال, اما در اینجا ما برجسته تنها تعداد کمی از قطعات و نمایشگاه است که ما فکر می کنیم می تواند بلافاصله جلب توجه همه بازدید کنندگان و همچنین به عنوان کسانی که پنهان و دیوار و گوشه های تودرتو fairgrounds.

ArtFairPH/پروژه ها

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

ارائه شده توسط BPI, ArtFairPH/پروژه شامل نمایشگاه شامل هرگز قبل دیده می شود قطعات و کسانی که به خصوص سفارش برای این رویداد. واقع در طبقه 5 در بالای ثبت نام در این فضا غرق در رنگ با ظاهری هیچ منطق در آن منحنی دیوارها و درهم و برهم می شود.

اما این دقیقا همان ایده پشت آن است.

“من پیشنهاد کاملا متفاوت راه را برای بیننده به دسترسی هنر” گفت: متصدی نورمن Crisologo عنوان منتشر شده در کاتالوگ. “نه با رفتن از یک کار به بعد در یک انسان زنده مانند, مد, اما با غواصی به فضایی که در آن حتی گوشه از دید محیطی از قبل اشغال شده است.”

“وجود دارد هیچ اشتباه و یا راه راست را وارد کنید و یا خروج از فضای نمایشگاه” او همچنین گفت.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

پس از ورود به, اما, چتر دریایی بوسه (a.k.یک. آنتون Belardo)’s اندازه عروسک در لباس و آب نبات های رنگی, روانگردان, لباس به نظر می رسد در حال حاضر بلافاصله دعوت از مهمانان در تمام آن پر زرق و برق و جلال.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

نرم پانک بهار/تابستان 2020 ظاهرا تساوی از این هنرمند در زمینه مد است. آن را نیز یک کار مشترک برای هر کسی که سرگردان در فضا.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

تکه پارچه ای و misshapen خرده ریز ارائه شده به مهمانان به قطعه با هم بزرگ لباس. “با الهام از داستان پتو هر یک از این تکه ها یک یادگاری با ارزش از زمان خواهد شد که حاوی خاطرات خود را” می خواند نمایشگاه یادداشت ها.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

چتر دریایی بوسه’ کار خم به شدت به مفهوم ایجاد فضاهای. “من ایجاد فضاهای برای مردم است. به عنوان عجیب و غریب, فرد, من می دانم که اهمیت فضاهای امن” او گفت:.

در همان راه آن را نیز انعکاسی از مبارزات چگونه عجیب و غریب فردی مانند Belardo می تواند بیان خود را به طور کامل.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

“فضا در آن تأمین تابع dabbles به عنوان یک فیزیکی رگ عاطفی haven, forcefield که پذیرای هر امکان بیان طیف از هویت جنسیتی” مشخصات هنرمند خواند. “نتیجه یک عاطفی و مسهل و رهایی بخش فضایی است که پرتاب نور سوسو زننده در به طور مداوم در شکلگیری جنبه از خود.”

ArtFairPH/فیلم

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

در این سال نمایشگاه هنر فیلیپین افتتاح یک بخش جدید اختصاص داده شده به حرکت تصویر تنها پس از دو سال پس از آن عرضه یکی برای عکاسی است.

سرپرستی فیلم بایگان/مورخ عروسکی شرکت منتقد Philbert Dy و آهنگساز اروین Romulo بخش است dubbed The Unconfined سینما. آن را نیز یک جشن, فیلیپینی, سینمای centennial.

یک تئاتر کوچک در سطح 5 (با صندلی و بالش اسباب بازی مخمل خواب دار برای راحتی) روی صفحه نمایش خواهد شد همراه با فیلم های arthouse, تجربی, مستند, مقالات, انیمیشن, تصویری تاسیسات – همه “تحت پرچم فیلیپین سینما.”

جولی Lluch را غیر قابل مقاومت گریس

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

یک تابلو از جولی Lluch را مجسمه (از جمله برخی از مهمترین آثار شخصی) ایستاده در کنار سفارش قطعات برای توزیع مجدد گالری استفانی (7F) نمایشگاه.

در میان سفید سرد بازیگران ارقام بناهای تاریخی در برنز خود را به اشکال جسمانی خودت منع کن هستند بی تردید. اینها برخی از فیلیپین سابقه ترین قوی و ارقام.

مقاومت گریس در نظر گرفته شده بود یک نوع گذشته نگر برای محترم هنرمند حرفه ای از تقریبا 50 سال – اما در مجاورت این 20 یا مجسمه آن را تبدیل به یک تفسیر بر روی عکس بزرگتر.

متصدی یادداشت را بخوانید: “چه Lluch در نظر گرفته شده به یک درون نگری از کار و مدیتیشن در ماهیت زودگذر زیبایی… بطرز عجیبی به موازات dystopic دولت از ملت ما…”

دون

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

دون به راحتی و خارج از غرفه به عنوان یک واقعیت مجازی (VR) نصب و راه اندازی آن ارائه شده است به عنوان بخشی از هنر/n23 را انکوباتور فضا. سرچشمه از ایده Issay رودریگز از آن است که تلاش های مشترک .G/FK/DS و تصور واقعیت.

قادر به شرکت در تعاملی نصب و راه اندازی وجود دارد یک برنامه همراه (برای دانلود در دسترس برای هر دو سیستم عامل iOS و کاربران آندروید) با استفاده از واقعیت تقویت (AR). شما باید برای گرفتن عکس از برچسب های پراکنده در سراسر fairgrounds.

دون به تصویر می کشد که چگونه زنبورها علوفه برای مواد غذایی است. فرانکلین Tuviera بود که درگیر در این انیمیشن از نصب علیرضا جنبه می گوید Rappler که کار “حول محور ارتباطات غیر کلامی از زنبور عسل… [در آن] منبع غذایی است.”

در VR تجربه شما را از دیدگاه یک زنبور عسل و شما نیاز به ردیابی یک حرکت با استفاده از کنترل کننده است. اگر شما موفق شما خواهد بود قادر به دیدن زنبورها از کندو به دنبال مواد غذایی است.

نیکی لونا در نگاه او

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

2018 قطعه از هنرمند و فعال نیکی لونا ممکن است در نهایت به عنوان یکی از ترین عکس قطعات در این سال نمایشگاه هنر. همچنین این پتانسیل را دارد که یکی از آن زا ترین قطعات بر روی صفحه نمایش. (بخوانید: نیکی لونا: Rebel با یک علت)

آن است که یک سطح انعکاسی – شاید یک دعوت به یک سلف-پرتره – هم اندیشی در مورد چگونه نفرت انگیز تجاوز به عنف فرهنگ توانید دریافت کنید. نقش برجسته در همان فونت Instagram با استفاده از یک پیام تحریک آمیز خواند: “تا زمانی که بسیاری از زنان وجود خواهد داشت بیشتر موارد تجاوز به عنف.”

این یک ناهنجار سخن گفتن است که می تواند حذف شده مستقیما از رییس جمهور وقت ، “این اولین بار نیست که لونا به اختصاص رئیس جمهور ضد زنان توهین کشیده و از آنها قدرت اعتراض و نمی توان آن را تاریخ و زمان آخرین تا زمانی که او هنوز در قدرت او انجام خواهد داد این بار” نوشت: آدری Carpio در نمایشگاه یادداشت برای این است که چگونه می شود یک زن از جهانکه این قطعه بخشی از.

با چیزی شبیه به نگاه اولونا اسلوب یک سلاح از misogynistic سخنان مانند این شبیه به یک تماس به عمل به طوری که ایده هایی از این نمی تواند نگه نوسان.

حداکثر Balatbat را Karnebal

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

چهل تکه-مانند عناصر شکل حداکثر Balatbat را Karnebal بخشی از راز تازه را (6F) صفحه نمایش این سال است. در مرکز این فضا هستند blindfolded دختران فروش sampaguita.

“مستقیم و بی واسطه از تصویر قابل توجه است برای چگونه بسیاری از اخبار وجود دارد که در آن دختران جوان به انجام برخی از کارهای مورد تجاوز قرار گرفتند و کشته شده است؟,” نوشت Carlomar Arcangel Daoana در این نمایشگاه ،

“این تفسیر چگونه بیشتر آسیب پذیر هستند و اغلب ترین تجاوز حتی به عنوان اگر آنها در حال تلاش برای نگه داشتن بدن و روح با هم انجام ناچیز و امرار معاش مناسب و معقول.”

جیمز Clar را سر و صدای زمینه

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

در سر و صدای زمینه, James Clar sculpts چیزی از آنچه ذاتا unmalleable: نور. او این کار را با استفاده از آب است.

در این نصب و راه اندازی ساخته شده در مشارکت با موتور AC و پشتیبانی توسط Silverlens گالری Clar باعث می شود استفاده از یک بارانی و سیستم لیزر.

بروکلین نیویورک-بر اساس هنرمند شده است کاوش نور به عنوان یک رسانه در طول کار خود را در حال توسعه سیستم های “دور زدن محدودیت های صفحه نمایش بر اساس کار یعنی وضوح و دو بعدی,” زندگینامه خود را یادداشت کنید.

دانیل dela Cruz را از فرهنگ مادی

سیمان مجسمه به اشیاء دنیوی همه “بدون ارزش ذاتی” به جز که آنها در حال نابودسازی با آرم streetwear بالا و مارک های مد: از ویرژیل Abloh را خاموش سفید به طبقه خانه از لوئیس افتتاح نمود.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

وجود دارد توخالی بلوک با skatewear برچسب عالی بی تردید علامت تجاری – البته آینه – که از آن حاصل قرار است به نفع کسانی که تحت تاثیر ارتفاع طالع آتشفشان ناآرامی در ژانویه گذشته است.

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

از طریق این سری دانیل dela Cruz, به عنوان ریکی فرانسیسکو نوشت: “ما منجر به همه گیر از رسانه های جمعی و فرهنگ پاپ گرایش قدرت از مارک های اعتیاد به مواد مخدره و همه شیوه ای از مصرف است که در ارزش ها و انتخاب های ما.”

“این است که یک مجموعه آینه های برگزار شده توسط این هنرمند به ما که نگاه می کنیم که ما را انتخاب کنید به” او ادامه داد. “ما در حال هشدار از قرعه کشی از مادیت و ترغیب به سوال چه کار می کنیم و به همین دلیل در hyper-جهان متصل که در آن تصویر همه چیز است.”

دیدن عکس های بیشتر از قطعه های مختلف از این نمایشگاه از نمایشگاه هنر در اینجا:

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

Photo by Paolo Abad/Rappler

عکس پائولو آباد/Rappler

— Rappler.com

پائولو آباد است فیلم/تلویزیون ویرایشگر و حرکت طراح گرافیک. او نیز خود اعتراف کنسرت جستوجوی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im