هواپیمایی درآمد nosedive به 55 درصد در سال 2020 – یاتا

DESERTED. A general view shows a terminal at Milan-Malpensa Airport in Ferno, in one of Italy's quarantine red zones on March 9, 2020. Photo by Miguel Medina/AFP

خالی از سکنه. یک نمای کلی را نشان می دهد یک ترمینال در Milan-Malpensa فرودگاه در Ferno در یکی از ایتالیا قرنطینه مناطق قرمز در 9 مارس سال 2020 است. عکس میگوئل مدینه/AFP

ژنو, سوئیس – هواپیمایی مسافری درآمد را به شیرجه رفتن 55 ٪ یا $314 میلیارد دلار در سال 2020 با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) گفت: در روز شنبه, مارس 14.

آن را نشانه تیز بدتر از پیش بینی برای صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان تنها 3 هفته پیش کاهش پیش بینی شده بود به 44 درصد و یا $252 میلیارد.

“صنعت چشم انداز رشد تیره تر روز به روز گفت:” یاتا اجرایی Alexandre de Juniac.

“مقیاس بحران باعث تیز V شکل بازیابی بعید است. در واقع از آن خواهد شد یک U شکل بازیابی با مسافرت داخلی آمدن سریع تر از بازار بین المللی است.

“بدون فوری تسکین بسیاری از شرکت های هواپیمایی نمی خواهد زنده ماندن منجر به بهبود اقتصادی.”

همانطور که از اوایل ماه آوریل تعداد پروازها در سراسر جهان بود توسط 80 ٪ در مقایسه با همان دوره در سال 2019 گفت: IATA که به ارمغان می آورد با هم 290 شرکت های هواپیمایی. (بخوانید: لوفت هانزا از دست دادن یک میلیون یورو در هر ساعت – مدیر عامل شرکت)

بحران آغاز شد برای بخش حمل و نقل هوایی در پایان ژانویه زمانی که خطوط هوایی به حالت تعلیق خدمات به چین که در آن COVID-19 ویروس شیوع آغاز شد.

پس از آن یاتا بارها افزایش برآورد درآمد از ضرر و زیان به عنوان مرز تعطیلی به دنبال گسترش جدید کروناویروس در سراسر جهان است.

در آخرین ارزیابی ارتباط میان طولانی تر از حد انتظار محدودیت در مسافرت های بین المللی و گسترش ویروس در آفریقا و آمریکای جنوبی است. (بخوانید: آفریقا بزرگترین شرکت هواپیمایی طول می کشد $550 میلیون آمار با توجه به coronavirus)

د Juniac گفت که جلسات با دولت را شروع و در اواخر این هفته به کار کردن یک برنامه به راه اندازی مجدد بخش اول با گرفتن پروازهای داخلی رفتن دوباره به دنبال منطقه ای و در نهایت مسیرهای بین قاره ای.

“نظارت بر سلامت مسافران خواهد بود یک عنصر کلیدی در این راه اندازی مجدد” او گفت:.

اگر چه او نمی تواند می گویند برای لحظه ای چه فرم است که می تواند او گفت: وجود دارد باید یکنواختی در سراسر جهان برای جلوگیری از آمیخته رویکرد است.

یاتا خواستار شرکت های هواپیمایی داده می شود کمک های مالی در قالب وام های تضمین پشتیبانی برای شرکت های بزرگ بازار اوراق قرضه و کاهش مالیات. – Rappler.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de