در سراسر نژادها و ادیان ائتلاف سازماندهی برای همبستگی

(RNS) — راشل Prestipino می داند که چگونه تفکیک میامی می تواند هر روز از جمله گفت: “این فقط در 11 a. m.”

اما یک چیز در همه گروه ها در میامی و به اشتراک گذاری گفت: Prestipino رهبری سازمان های محلی و سازمان مبتنی بر ایمان به نام مردم اقدام برای جامعه هم این است که علاقه به حل مشکلات محلی. “که تمایل به هر دلیلی می رود در تمام این خطوط از تفاوت اینکه که ایمان پس زمینه و یا مسابقه است.”

پیمان کمک کرده و مسیحیان و یهودیان و مسلمانان در جامعه خود غلبه نژادی و قومی و ایمان تقسیم خارج از جماعت خود را.

بیش از نیم قرن پس از کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور به چالش کشیده کلیسای مسیحی به “خلاص شدن از یوغ تفکیک از بدن خود را,” حدود یک ششم از ایالات متحده جماعت موفق شده اند در حال تبدیل شدن حداقل تا حدودی چند نژادی — اما نه بدون مبارزه. یک تعداد انگشت شماری از نهادهای مذهبی و در عین حال به دنبال آشتی با فشار دادن غرامت.

اما در بیش از 100 شهرستانها ایالات متحده, مردم با ایمان انتخاب به گرد هم می آیند در سراسر تاریخی و نژادی و مذهبی مرزهای نه در جماعت و یا حتی مذهبی سطح اما با بسیج خارج از هفتگی عبادت خدمات برای رسیدگی به مشکلات روزانه که در آن زندگی می کنند. حتی اگر نژادی آشتی است نه هدف اصلی از این حزبی ائتلاف یک محصول جانبی از خود کار است که اغلب روابط با افرادی که به نظر نمی آید — یا باور — به عنوان آنها را.

___

این مطالب نوشته شده است و تولید شده توسط دین و مذهب, اخبار, خدمات و توزیع شده توسط آسوشیتد پرس. RNS و AP شریک در برخی از دین محتوای اخبار. RNS تنها مسئول این داستان.

تبلیغات

___

جامعه شناس دانشگاه ایندیانا براد Fulton که هدایت این مطالعه ملی از سازماندهی جامعه گفت: تعدادی از ایمان مبتنی بر جامعه سازماندهی ائتلاف افزایش یافته است از 201 تا 222 در پنج سال گذشته به تنهایی. هشت درصد از آمریکایی جماعت هستند وابسته به جامعه سازماندهی شبکه مانند اقدام مستقیم پژوهشی مرکز آموزش و ایمان در عمل و یا مناطق صنعتی پایه و اساس است.

DART, وابسته به پیمان تاسیس شد و برای خدمت به Miami-Dade County 32 سال پیش و امروز نشان دهنده 50,000 عضو از 40 جماعت از جمله سیاه و سفید و لاتین کلیساها دو کنیسه و مسجد است. دارت دارای 22 عضو سازمان در هشت ایالت از جمله نه گروه های دیگر مانند پیمان در فلوریدا به تنهایی.

پیمان کار می کند بسیار شبیه سکولار مردمی سازمان های جامعه: آن فعالان محلی صحنه تظاهرات; تحقیقات بهترین شیوه در اطراف مسائل مانند اجرای عدالت ترمیمی در مدارس دولتی و تامین مسکن مقرون به صرفه; و نگه دارید و مقامات دولتی پاسخگو برای پرداختن به آنها گاهی اوقات با نشان دادن تا در دفاتر خود یکهو به تقاضای تغییر دهید.

در یک زمان پروژه پیمان است که برای دفاع از یک جامعه کارت شناسایی برای تمام ساکنان شهرستان. “مردم وجود دارد — مستند نشده, جوانان, در پرورش, مراقبت از سالمند — که باید موانع دسترسی (بدون شناسه) گفت:” Prestipino که گفت کارت شناسایی می تواند “یک اکولایزر را به زور است.”

فولتن گفت: همکاری در سراسر نژاد و مذهب و طبقه هویت نه تنها به تقویت روابط درون ائتلاف اما تحت تاثیر قرار دادن رهبران سیاسی که دیدن طیف گسترده ای از پشتیبانی بر روی این مسائل کار می کنند با هم.

“اگر شما می توانید در حال حاضر به سیاستمداران و یا نشان می دهد تا در جلسه با شهردار گسترده مبتنی بر ائتلاف شما در حال رفتن به بسیار موثر در گرفتن این موضوع خطاب از اگر شما فقط از یک سازمان به نمایندگی از یکی از حوزه های” او گفت:.

تبلیغات

است که به پیمان outsized نفوذ در میامی را به شدت فرهنگی است, اما عمیقا تفکیک زمینه که در آن سیاست اغلب عمل توسط سوراخ سوراخ شدن آن قومی و نژادی در جوامع در برابر یکدیگر است.

پیمان کار می کند به مبارزه با آن بخش. “ما اعتقاد داریم که ما در خدمت خدای فراوانی است و همه ما می تواند برنده” گفت: Prestipino که رهبری سازمان پس از سال 2016. “خدا شهر ما که یک خانه مقرون به صرفه به زندگی می کنند و ما نمی باید به مبارزه در برابر یکدیگر است.”

این گروه وحدت به گسترش است که نماز و کتاب مقدس آن را انتخاب و به استناد. “یک آیه ما با استفاده از اغلب میکا 6:8,” Prestipino اشاره شد با اشاره به گذشت است که در آن به زبان عبری مقدس حضرت میکا خواستار اسرائیل “را به انجام عدالت و عشق و مهربانی و تواضع با خدا.”

“این بخشی از مقدس عبری سنت مسیحی و (میکا) به رسمیت شناخته شده است به عنوان یک پیامبر توسط مسلمانان به عنوان” گفت: Prestipino.

آنجا که دین را از هم جدا کرده نژادها در آمریکا مردم از ایمان به مدت طولانی خود را در غلبه بر تفاوت های نژادی به مبارزه با بی عدالتی است. در این دوران حقوق مدنی و برخی سفید مسیحیان و یهودیان کار می کرد با کلیساها در دسترسی به رای و تصمیم دادگاه عالی برای پایان دادن به بخش های خاصی از قانون حق رای, علت رای دهندگان حفاظت شده تبدیل به یک نقطه وحدت دوباره برای سفید و سیاه و سفید روحانیت.

این کشیش آدم R. Taylor, سیاه باپتیست وزیر و مدیر اجرایی عدالت اجتماعی سازمان Sojourners گفت: او شاهد افزایش تعهد بین نژادهای مختلف سازماندهی و تعامل ادیان توسط کلیساها.

“در حال حاضر برخی از این روند باید نوع زوال یافت و سرازیر شد اما من فکر می کنم به طور خاص دیده ایم (در) برخی از کار ما در تلاش برای حفاظت از حق رای و رای دهندگان حمایت بسیاری از سفید متحدان مایل به آمدن در کنار سیاه کلیساها و شرکت در این کار گفت:” تیلور نویسنده “بسیج امید: ایمان الهام گرفته از فعالیت برای یک پست حقوق مدنی نسل است.”

اخیرا و روحانیت باید خود پیوست آفریقایی همکاران برای مقابله با خشونت های پلیس و سفید ناسیونالیسم, او گفت:.

یکی از شناخته شده ترین نمونه های اخیر از multifaith ائتلاف های ایجاد شده در Charlottesville, Virginia در پاسخ به فوران نژادی و خشونت در سال 2017 پس از Charlottesville شورای شهر رای به حذف یک مجسمه Robert E. Lee و تغییر نام لی پارک.

بیشتر بخوانید ملت و جهان داستان

در طی چه فعالان لقب “تابستان نفرت” مشعل تحمل سفید راهپیمایی ملی گرایان در دانشگاه ویرجینیا دانشگاه در مخالفت با تصمیم شورای امنیت در ماه مه کو کلاکس کلان برنامه ریزی تجمع در مرکز شهر بلکسبرگ برای جولای و یک “متحد حق” تجمع برنامه ریزی شده بود برای Aug. 12.

برخی از مردم از رنگ رشد به طور فزاینده ای نا امید به عنوان محلی رهبران مذهبی مورد بحث چگونه خود را جماعت باید پاسخ: باید روحانیت و جماعت چشم پوشی از نئو نازی ها و یا به طور مستقیم به مقابله با آنها ؟

به عنوان بحث در رفت و گفت: Jalane اشمیت, یک دانشگاه ویرجینیا استاد و زندگی ماده عضو که شناسایی به عنوان عجیب و غریب, سیاه, زن و به عنوان یک کاتولیک “آن را مجموعه ای پویا این است که شما نمی توانید بر روی تعداد روحانیت.”

تبلیغات

این رهبری Rev. بریتنی Caine-کانلی و Rev. ست Wispelwey جوان سفید وزیران مقرر توسط ایالات کلیسای مسیح به co-یافت در جمع Charlottesville.

متوجه می شوند که مردم ایمان نمی شدند “برای نشان دادن هر نوع مقاومت به سفید supremacist خشونت” Caine-کانلی به یاد می آورد, جمع C’ville شروع به میزبانی بدون خشونت مستقیم-اکشن آموزش در هفته منتهی به اوت. 12.

“بسیاری از ما در سراسر سنت احساس کردند که واقعا وجود دارد هیچ اهمیت بیشتر از آن از حضور” Caine-کانلی گفت. با وجود درخواست از مسئولان شهرستان و پلیس که دلسرد مقابله با سفید supremacists, جمع تصمیم “ما نمی تواند دور بماند و فقط دعا کنید به سادگی گفت:” Caine-Conley.

در صبح روز Aug. 12 روحانیون و ده ها تن از سیاه و سفید و مسیحیان و یهودیان و مسلمانان جمع شده بودند در محراب از اولین کلیسای باپتیست و سپس راهپیمایی از تاریخی سیاه کلیسا برای مقابله با سفید supremacists. این گروه شامل ملی رهبران مذهبی مانند Rev. Osagyefo Sekou, Cornel West, لیزا شارون هارپر و Rev. سوزان فردریک-خاکستری رئيس جمهور از انجمن جهانی یکتاپرستی.

“این واقعا یک نقطه عطف برای بسیاری از مردمی در ایالات متحده” Caine-کانلی منعکس شده است. “این واقعا بیدار مردمی است.” جمع منتشر “ملی تماس با وجدان” در روز است که به دنبال به چالش کشیدن مردم را از ایمان به در آغوش عشق و پیوستن به مبارزه در برابر سفید برتری.

Charlottesville همچنین نشان داد که ایمان مبتنی بر سازماندهی کرده است و در عین حال به فراتر از یک فعال هسته. اکثر کسانی “که قرار دادن بدن خود و زندگی در خط بودند مردم رنگ شد و مردم به حاشیه رانده شده مذهبی هویت یهودی و مسلمان” گفت: Caine-Conley. “این عجیب و غریب مردمی و از آن زنان است.”

تبلیغات

در روز قبل از این تجمع Caine-کانلی و Wispelwey دعوت کرده بود 1,000 روحانیت به Charlottesville به “مقابله با سفید برتری” یادآور پادشاه 1965 درخواست برای روحانیون به, آلاباما, بعد از پلیس سفید و اوباش به طرز وحشیانه ای به ضرب و شتم مدنی فعالان حقوق آنها به عنوان تلاش برای عبور از ادموند Pettus پل در سلما.

“ما واقعا در تلاش بودند به تماس در سفید روحانیت به خصوص سفید نر روحانیت برای قرار دادن بدن خود را در خط در راه است که به حاشیه رانده شده و مردم مجبور هستند برای هر روز” گفت: Caine-Conley.

یک هزار روحانیت نمی آمد. حتی بیشتر Charlottesville روحانیت باقی ماند.

اگر شاه چالش شد و سپس به یک تا حد زیادی مسیحی churchgoing ملت امروز تلاش در لغو تبعیض نژادی مشخص است به همان اندازه هدف از جمله اعضای دیگر ادیان و مهاجرت جمعیت از رنگ.

در سال 2017, امام محمد عمر, مدیر اجرایی Dar Al-فاروق مرکز اسلامی در بلومینگتون, مینه سوتا, تصمیم گرفت از آن دیگر محتاطانه جدا باقی می ماند پس از اعضای ایلینوی شبه نظامیان پرتاب یک بمب لوله به مسجد خود را. پیوستن به نیروهای با دیگر ائمه در منطقه عمر پناهندگان جنگ زده سومالی نزدیک اشعیا a 20-year-old عمدتا سفید و مسیحی جامعه سازماندهی ائتلاف مستقر در سنت پل.

از طریق یک weeklong آموزش با اشعیا عمر کشف مبارزات دیگر مردم با ایمان و دیگر اشعیا کارآموزان در نوبه خود دیدم درد جماعت خود را تا به حال تحمل کرده است. “زمانی که برخی از ما رنج می برند همه ما را رنج می برند” عمر گفت: ایمان نژاد و سیاست کنفرانس در سینسیناتی در ماه ژانویه است. در پی بمب گذاری در اشعیا اعضا و دیگران در جامعه توسعه یافته سیاسی در پاسخ به اسلام هراسی که شامل یک گزارش بر ضد اسلام تبلیغ در دولت خود را.

تبلیغات

اشعیا, مدیر اجرایی, Doran Schrantz گفت: این گروه که مشغول سیاه کلیساها پس از شروع آن است و شامل یک Latinx ائتلاف برای شش سال رشد کرده است از یک منطقه عمدتا مسیحی به یک multifaith ائتلاف با یک مسلمان گروه از 20 مساجد. سیاه آرایشگری و سومالی مراکز مراقبت از کودکان در حال حاضر در میان آن نهادی اعضا از شهرستانها و مناطق روستایی در سراسر کشور.

او گفت: یکی از اهداف این ائتلاف است برای کمک به سفیدی و nonwhites درک مزایای “قدرت مشترک” از خود را گسترده تر روابط است.

“بسیاری از کارهایی که ما با مردم سفید پوست و سفید مردم با ایمان است این است که در مورد شما ، کمک به افراد دیگر گفت:” Schrantz سفید laywoman که عضو کلیسای انجیلی لوتری در امریکا است. “شما در حال انجام امور خیریه با مسلمانان است. و شما لازم نیست به عمل است که راه را با آنها. سوال این است که چه چیزی در خطر است را برای شما در یک ساختمان چند نژادی دموکراسی است که عدالت اقتصادی و نژادی عدالت در آن است؟”

اشعیا ایمان در عمل وابسته به شرکت متصل 250,000 مردم در مینه سوتا 60 درصد از آنها سفید و 40 درصد از آنها افرادی هستند که از رنگ.

“تمرکز اصلی ما سازماندهی در حال حاضر نمی-بیدار,” Schrantz گفت و اشاره کرد که آنها در حال تلاش برای کمک به مردم در pews — یا در نماز فرش — درک آنچه در محلی مسائل مهم به آنها. “شما در واقع گرفتن افراد درگیر از طریق لنز از تجربه خود را به عنوان مخالف به آنچه اتفاق می افتد در MSNBC در مقابل Fox News.”

اشعیا به تازگی موفق به کسب یک پیروزی مهم: دولت صدور حکم کمیسیون تصویب شده در ژانویه پنج سال و حداکثر مشروط برای بسیاری از جنایات.

تبلیغات

عمر که جامعه در انتظار محاکمه به اتهام تجمع حمایت از حمله به مسجد گفت: کار با بني اسرائيل را گرد هم آورده مردم که ممکن است ناراحت کننده با آواز خواندن یا دعا از ادیان خدمات در مارتین لوتر کینگ جونیور در روز است. آنها می توانند به راحتی با هم می آیند در دفاع از پنج سال مشروط و محدود می کند.

“این چیزی است که من می تواند به معنای واقعی کلمه را من مردم و می گویند این چیزی است که اتفاق می افتد گفت:” عمر در یک مصاحبه. “من شما را به ادیان شام. من شما را به کار است که می تواند زندگی خود را تغییر دهید و زندگی من و همسایه ما به زندگی است. و این که طنین با بسیاری از مردم است.”

این داستان تولید شد و با مشارکت مقدس می نویسد: یک پروژه کمک می کند که محققان به اشتراک گذاری تحقیقات خود را با مخاطبان گسترده تر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im