35 قانونگذاران را فشار دهید برای DOJ کاوشگر چینی به رسانه دولتی “چین روزانه’

یک گروه از 35 قانونگذاران ایالات متحده خواسته است تا وزارت دادگستری (DOJ) به بررسی چینی state-run روزنامه های چین روزانه به اتهام نقض عوامل خارجی قانون ثبت (فرا).

چین روزانه به زبان انگلیسی, روزنامه است نظارت حزب کمونیست چین را (CCP) تبلیغات گروه سازمان دولتی مسئول از انتشار تبلیغات. در طول چند سال گذشته را صرف میلیون ها نفر در حال اجرا مکمل—به نام “چین دیده بان”—در ایالات متحده از جمله روزنامه وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز و واشنگتن پست حاوی تبلیغات مبدل به عنوان اخبار.

تشکر. جیم بانک (R-Ind.), سناتور. تام پنبه (R.-ارک.), و 33 دیگر نمایندگان مجلس در نامه ای به دادستان کل ویلیام Barr تاریخ Feb. 6 پرسید: DOJ به “بی درنگ بررسی و تولید گزارش در چین روزانه انطباق” با فرا. درخواست خود آمد و پس از یک ماه دسامبر گزارش Washington Free Beacon که این نشریه را به درستی نمی افشای این تبلیغات پرداخت برای بیش از 30 سال است.

“تبلیغ که به دنبال obfuscate کمونیست جنایات سزاوار بود, مقابله,” نامه است.

“چین روزانه نفرت انگیز تبلیغات کهنه است که توسط حزب کمونیست چین به پوشش برای رژیم در حال انجام جنایات” بانک ها گفت: در آزادی مطبوعات.

“اگر یک درس از جنگ سرد این است که ما پیروزی بود و تنها دلیل ما متقاعد شده ام که دموکراسی نسبت به کمونیست استبداد. خوب, آن را مانند به نظر می رسد ما باید به مبارزه که نبرد دوباره—این بار در برابر یک دور ثروتمند و به همان اندازه مصمم دشمن. دولت فدرال باید با استفاده از هر سلاح در زرادخانه خود را برای اطمینان از پیروزی ارزش های ما—پیامدهای شکست غیر قابل بیان هستند.”

روزنامه ثبت شده به عنوان یک عامل خارجی تحت فرا در سال 1983. که قانون نیاز به ثبت عوامل خارجی به ارائه DOJ با کپی از تمام تبلیغات “گردش در میان دو یا چند نفر است.” آن را نیز نیاز به آنها را برای ارسال به گروه دو بار در سال یک جزء به جزء گزارش از هزینه های خود را در داخل ایالات متحده نامه است.

رایگان Beacon گزارش یافت که چین روزانه در حال اجرا تبلیغات در رسانه های آمریکایی دهه اما این گزارش به DOJ تا سال 2012. حتی بعد از این آن را ارائه خرابی آن هزینه های به عنوان مورد نیاز توسط فرا خروجی گزارش شده است.

چین روزانه بخشی از چینی رژیم جهانی تبلیغات تلاش یک کمپین است که CCP متعهد است در $6.6 میلیارد دلار از سال 2009 به این نامه گفت. رژیم با توجه به فرا براده صرف $35 میلیون نفر در چین روزانه به تنهایی از سال 2017 به آن اضافه شده است.

دولت-اجرای کاغذ درج مقالات در نشریات آمریکایی است که در خدمت به رنگ رژیم در یک نور مثبت و به حداقل رساندن آن ظلم و ستم از چینی ها و دیگر مردم. مثلا آن زد قطعه ای در وال استریت ژورنال با عنوان “قانون مبارزات انتخاباتی مبتنی بر تبدیل سین کیانگ” و دیگری در واشنگتن پست تحت عنوان “آموزش و پرورش معایب مربوط به هنگ کنگ ناآرامی” در این نامه اشاره کرد.

“از جمله مقالات به عنوان یک پوشش برای چین جنایات از جمله آن جنایت علیه بشریت در منطقه سین کیانگ و پشتیبانی خود را برای سرکوب در هنگ کنگ ،

قانونگذاران اضافه شده است که رژیم “متعهد به تغییر خارجی برداشت از حزب کمونیست چین.”

“این تابستان NBA تحریم و آتش سوزی از عصر فردا دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ نشان می دهد طول چین را به محافظت آن تصویر بین المللی” در این نامه با اشاره به حمله آتش سوزی در فروشگاه چاپ از هنگ کنگ نسخه از عصر بار در ماه نوامبر گذشته یک حادثه که با مته سوراخ نشانه CCP را تاکتیک برای سرکوب مخالفان خود.

در ماه نوامبر گذشته دیابت ریک اسکات (R-Fla.) در نامه ای خواست سازمان های خبری به تجدید نظر در همکاری خود را با چین روزانه و گفت که “ما در حال دادن به دولت چین یک فرصت برای ترویج ارزش ها در تضاد به آزادی های تضمین شده در لایحه ما از حقوق است.”

دنبال کتی در توییتر: @CathyHe_ET

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>