مشکلات پا در دوندگان

[ad_1]

میلیون ها نفر از دوندگان را به خیابان ها آهنگ ها و مسیرهای پیاده روی های روزمره است. مردم اجرا برای سلامت, تناسب اندام برای رهایی از استرس و سرگرم کننده است. وجود دارد گاه به گاه جاگر دنباله دونده دوندگان سرعت دوندگان ماراتن و نخبگان رقبا. با وجود این تفاوت ها همه دونده مستعد ابتلا به مشکلات پا. شایع پا و مچ پا در شرایط دونده شامل تاول پا قارچ مچ پا رگ به رگ شدن شکستگی استرس و التهاب تاندون و التهاب غلاف کف پا. خوشبختانه بسیاری از این شرایط می توان جلوگیری کرد و بسیاری از آنها به راحتی درمان می شود. زمانی که پا و مچ پا در شرایط نادیده گرفته و آنها می تواند دشوار برای درمان و گاهی اوقات مقاوم به درمان.

درد پاشنه پا

یک میلیون دونده را توسعه درد پاشنه در هر سال است. شایع ترین علت درد پاشنه التهاب غلاف کف پا که ناشی از استرس بیش از حد از طریق یک رباط نوع ساختار (پلانتار فاسیا) در پایین پا است. این استرس بیش از حد باعث پاره شدن و در نتیجه التهاب و درد است. کلاسیک علائم درد در پاشنه در اولین مرحله در صبح و یا پس از افزایش پس از دوره های طولانی از بقیه. دوندگان ممکن است تنها تجربه درد در ابتدای اجرا و بسیاری از دولت است که درد خواهد کار خود را پس از حدود 1 مایل, اما پس از بازگشت با پایان مدت اجرا و یا در پایان روز.

التهاب تاندون آشیل

التهاب تاندون آشیل و مرتبط با گوساله مشکلات شایع ترین آسیب در دوندگان است. درد توسعه در پشت پاشنه پا و یا در گوساله و می توان تیز با فعالیت و احساس عمیق و کسل کننده با بقیه. درد ممکن است آشکار در اولین مرحله در صبح و یا افزایش پس از دوره های طولانی از بقیه. دوندگان ممکن است تجربه درد شدید در پاشنه منطقه در آغاز اجرا است که پس از آن می شود کسل کننده دلخوری در طول اجرا. در موارد شدید ممکن است بسیار دردناک است که آن را در حال اجرا را متوقف کند. گوساله آسیب و التهاب تاندون آشیل هر دو تشدید تپه ها و پله ها.

دونده توسعه التهاب غلاف کف پا و التهاب تاندون برای دلایل مختلف. یکی از شایع ترین دلایل برای توسعه التهاب غلاف کف پا با پوشیدن کیفیت پایین و یا فرسوده کفش. آن است که مشترک برای گرفتن قدیمی “گل” کفش به اجرا در آب و هوای بد و یا برای شروع بهار آموزش در کفش استفاده می شد که کل فصل قبل است. مسن کفش ممکن است فرسوده میانی و ممکن است از دست داده اند تمام جنبه های پشتیبانی و ثبات است. نامناسب مناسب جدید در حال اجرا کفش نیز می تواند باعث غلاف. تمرین بیش از حد یکی دیگر از علت التهاب غلاف کف پا. اضافه کردن بیش از حد بسیاری از مایل در سرعت بیش از حد و یا اضافه کردن بیش از حد بسیاری از تپه های بیش از حد می تواند به سرعت overstress پا. غیر طبیعی و مکانیک در پای یکی دیگر از عوامل مؤثر به توسعه از التهاب غلاف کف پا در دوندگان است. اگر پا overpronates (رول) این مکان یک مقدار بسیار زیادی از استرس در تاندون ها در قوس و پلانتار فاسیا در بسیاری از اوقات منجر به کوچک microtears و از این رو التهاب غلاف کف پا.

کلید درمان التهاب غلاف کف پا و التهاب تاندون در حال استراحت یخ کشش و پشتیبانی. به پای خود را شکستن! عبور قطار با شنا کردن و یا دوچرخه سواری و جلوگیری از تاثیر فعالیت بر روی پای خود را. اگر شما باید اجرا را در کاهش مسافت پیموده شده, جلوگیری از تپه ها و سرعت کار و به آرامی کشش قبل از اجرا خود را, اما پس از 10 دقیقه گرم کردن. یخ این منطقه برای 20 دقیقه پس از اجرا. سعی کنید به یخ به مدت 20 دقیقه دو بار در روز. کشش گوساله و/یا طاق چندین بار در طول روز است. مطمئن شوید که شما شروع با کشش ملایم و جلوگیری از overstretching. برای التهاب غلاف کف پا در شب, استفاده از آتل هستند بسیار مفید است. خرید حمایتی کفش و استفاده بیش از حد ضد orthotic برای پشتیبانی. اگر شما flatfeet شما ممکن است نیاز به سفارشی ساخته شده ارتز. اگر این یک مشکل مزمن خود را ببینید, پزشک.

شکستگی استرس

شکستگی استرس اغلب رخ می دهد در استخوان متاتارس. این استخوان متاتارس ها استخوان های بلند در وسط پا است. استرس شکستگی ناقص شکستن استخوان. این درد معمولا تیز و توسعه ناگهان اما از آن است که نتیجه خاص و یا تروما. شکستگی استرس معمولا ناشی از استفاده بیش از حد. اگر شما توسعه ناگهانی تورم و کبودی در بالای پای خود را, اما نمی تواند به یاد داشته باشید هر گونه آسیب آن است که زمان خود را برای دیدن پزشک. معمولی درمان جراحی کفش (به طور کامل سفت و سخت کفش) 4-6 هفته.

رگ به رگ شدن مچ پا

مچ پا رگ به رگ شدن یکی دیگر از شایع آسیب در دوندگان به خصوص در دنباله دونده. شایع ترین پيچ خوردگی مچ پا است که به نام وارون پيچ خوردگی مچ پا. رباط در خارج از مچ پا پارگی هنگامی که پا در پا و مچ پا می رسد. وجود دارد سه رباط ها که نگه داشتن مفصل مچ پا در محل در خارج از مچ پا. هنگامی که مچ پا, پیچ خورده است یکی یا بیشتر از این رباط ممکن است پاره شده. بیشتر رگ به رگ شدن مچ پا شامل جزئی پاره شدن یک یا چند رباط ها. شدید مچ پا رگ به رگ شدن شامل بخشی برای تکمیل اشک از دو یا سه رباط ها.

بسیار خفیف مچ پا رگ به رگ شدن ممکن است تنها نیاز به یک آس باند و بالا بالا کفش برای پشتیبانی از یک یا دو هفته. به صورت متوسط بیشتر رگ به رگ شدن توری تا مچ پا بند و گاهی اوقات یک aircast لازم است. اگر وجود دارد یک مقدار قابل توجهی از تورم و درد و مراجعه به پزشک توصیه می شود. یک ارزیابی انجام خواهد شد برای ارزیابی ثبات مفصل و اشعه X گرفته خواهد شد برای رد کردن یک استخوان شکسته. خفیف مچ پا رگ به رگ شدن ممکن است تنها یک یا دو هفته برای بهبودی کامل اما بیشتر رگ به رگ شدن مچ پا را حدود 6 هفته. شدید مچ پا رگ به رگ شدن به طور معمول به 3 ماه است و ممکن است احساس 90-100% برای تقریبا یک سال. اگر شما تجربه شدید مچ پا پیچ خوردگی در نظر گرفتن یک سفر به یک پزشک. اگر شما نمی شفا از پيچ خوردگی مچ پا پس از 6 هفته دیدن یک پزشک.

تاول

اصطکاک تاول یکی از شایع پا در دوندگان است. تاول ها اغلب توسعه را در پشت پاشنه پا به سمت انگشت شست پا و یا در بین انگشتان پا است. تاول ناشی از اصطکاک از نیروهای برشی بر روی پوست است. تاول است که در واقع یک مکانیسم دفاعی بدن است که رخ می دهد زمانی که نیروهای برشی جدا کردن لایه بیرونی پوست اپیدرم از عمیق تر از لایه درم پوست است. مایع جمع آوری بین این لایه ارائه یک کوسن در برابر تشدید نیروی در حالی که یک لایه جدید از پوست دوباره رشد می کند در زیر.

بهترین درمان پیشگیری است. تاول می تواند مانع با مناسب کفش مناسب کفش مناسب است. گاهی اوقات تاول اجتناب ناپذیر هستند. تاول های کوچک هستند که نه دردناک و نه آلوده باید به سمت چپ به تنهایی. وجود دارد بدون نیاز به موسیقی پاپ و تخلیه این تاول. مهم ترین درمان برای کاهش اصطکاک و دنبال شود. شد پا خورده و یا مچاله شدن در انگشتان پا و یا پاشنه پا? وجود دارد دوخت در کفش است که برجسته و یا معیوب ؟ است کفش اتصالات درست است ؟ شما می توانید محل moleskin به طور مستقیم در بالای تاول های کوچک برای کمک به کاهش اصطکاک. تخلیه بزرگتر تاول را با یک سترون سوزن (مگر اینکه شما مبتلا به دیابت هستند) توسط سوراخ سمت تاول و قرار دادن فشار ملایم با گاز برای جذب مایع. آیا حذف این لایه از پوست است. این لایه از بدن در بهترین حفاظت. منطقه خشک اما آیا استفاده از پماد آنتی بیوتیک بیش از این منطقه است. اگر شما برنامه ای برای ادامه در حال اجرا در محل moleskin به طور مستقیم بیش از تاول. پت خشک با یک حوله پس از هر حمام و moleskin باید بماند برای چند روز. برش لبه های moleskin اگر گوشه های پوست اما نمی کشیدن برای حداقل 3 روز است. این پارگی لایه از پوست کردن و ایجاد یک زخم باز. هر تاول است که قرمزی خطی یا چرک ممکن است آلوده. شما باید دکتر خود را بلافاصله.

پا و قارچ ناخن

پای قارچ است که توسط پوست, قرمزی و خارش در کف پا و بین انگشتان پا است. قارچ ناخن است که توسط سفید splotchy مناطق بر روی ناخن و یا ضخامت و رنگ زرد بخشی از کل ناخن. قارچ رشد می کند در مرطوب, گرم, محیط, که مکان دونده به طور خاص در معرض خطر است. پای قارچ به ندرت باعث هر گونه درد و یا قابل توجهی از مشکلات است اما بیشتر یک دلخوری. قارچ ناخن انگشت پا می تواند باعث فرورفته ناخن و ناخن ضخیم که هر دو می تواند باعث درد.

پای قارچ درمان می شود با بیش از مقابله با داروهای ضد قارچ در ترکیب با ضد قارچی پودر و اسپری در کفش و از بین بردن مرطوب محیط زیست است. قارچ ناخن است بسیار مشکل تر برای درمان. درمان طیف وسیعی از داروهای خانگی ساده برای گران داروهای خوراکی. پیشگیری بهترین درمان است. کاهش میزان رطوبت با استفاده از فتیلهسازی جوراب و مطمئن شوید که مناسب جوراب و کفش مناسب.

جوراب و کفش مناسب

جلوگیری از جوراب نخی و استفاده از جوراب با مصنوعی مخلوط کوچک الیاف پشم مخلوط و یا بنفش. جوراب پنبه جذب رطوبت و اجازه نمی دهد برای تبخیر. مهم این است که خود را در جوراب و کفش ترکیب اجازه می دهد تا برای فتیلهسازی. کفش باید برخی از مناطق از پارچه های قابل تنفس مانند نایلون مش. هنگام چیدن کفش مطمئن شوید که به اندازه گیری خود را, پا با جوراب خود را در. انتخاب یک کفش با سفت و سخت midsole اما انعطاف پذیری در انگشتان پا. انگشتان خود را باید از اتاق تکان دادن. قاعده کلی این است که یک انگشت را عرض بین بلندترین انگشت پا و نوک کفش. به مقابله با پاشنه (عقب کفش) باید حمایتی و نه بیش از حد سفت و سخت. باید برخی از انعطاف پذیری اما نباید سقوط زمانی که فشار به سمت جلوی کفش. بالاتر از همه, کفش باید راحت احساس.

همانطور که در بسیاری از موارد پیشگیری بهترین درمان است. مناسب کفش و جوراب مناسب ملایم کششی پس از گرم کردن و شناخت یک مشکل قبل از آن را تبدیل به جدی هستند و کلید های خود را برای فعال ماندن و اجتناب از مشکلات پا.

[ad_2]

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahisGebze escorthtml nullednulled themesbuy instagram followers