[ad_1]
یک اسکی باز انگلیسی در زاویه فرود از حصار چوبی برخورد کرد و با تیر برخورد کرد و پایش شکست. یک آمریکایی به نقطه ای یخی در پایین تپه برخورد می کند و با حصار برخورد می کند و یکی از اسکی ها را می شکند و دیگری را می پیچد و پایش را نیز می شکند.
یک آمریکایی دیگر که قبل از مسابقه بیاتلون تمرین می کرد، در گوشه ای یخی لیز خورد و از مسیر به داخل درختی پرید و دنده ها و بیل را شکست و ریه هایش را سوراخ کرد.
اینها صحنه هایی از رویدادهای اسکی با سرعت بالا یا کوهستانی نبودند. آنها در مسیرهای اسکی و بیاتلون متقاطع از برف مصنوعی رخ دادند.
بسیاری از بهترین اسکی بازان و ورزشکاران اسکاندیناویایی می گویند که حوادثی مانند این در حال رایج شدن هستند زیرا تغییرات آب و هوایی دسترسی به برف طبیعی را کاهش می دهد و سوارکاران را مجبور می کند در مسیرهای مصنوعی مسابقه دهند. سازمان دهندگان بازی های المپیک و جام جهانی شروع به تکیه بر تجهیزات برفی برای ایجاد نوار سفید در سراسر تپه ها کرده اند، زیرا بارش برف طبیعی کمتر قابل اعتماد است.
اسکی بازان و کارشناسان می گویند برف های دست ساز دارای رطوبت بیشتری هستند که باعث می شود به سرعت یخ بزنند.
کریس گروور، سرمربی اسکی صخرهای در ایالات متحده میگوید: «آنجا میتواند واقعاً صخرهای باشد، و سقوط میتواند شبیه افتادن روی بتن باشد، بنابراین آن را کمی خطرناکتر از برف طبیعی میکند.» تیم.
حتی بعضی جاها برف درست می کنند و در تابستان آن را زیر خاک اره ذخیره می کنند و وقتی سرد می شود آن را در اطراف مسیر پراکنده می کنند. برف مصنوعی، هر چقدر هم که استقبال شود، با افزایش سن بهبود نمی یابد. اسکی بازان و کارشناسان می گویند که برگزارکنندگان مسابقه باید این را در هنگام طراحی مسیرها در نظر بگیرند.
گاس شوماخر، یکی از اعضای تیم بین المللی ایالات متحده، گفت: “به طور گسترده پذیرفته شده است که دوره ها سخت تر و سریع تر از قبل هستند.” “در حالی که آنها در فرانسه مسابقه می دادند، چند تصادف رخ داد که مردم از گوشه های یخی خارج شدند زیرا این برف فوق العاده نابخشودنی است. به عنوان مثال، اینها کریستال های واقعا تیز هستند که به خوبی به هم متصل نمی شوند.
جان آلبرگ، اسکیباز سابق المپیک که رشتههای اسکی نوردیک المپیک، از جمله بازیهای پکن را طراحی میکند، گفت که همیشه شرایط یخ را هنگام طراحی مسیرها در نظر میگیرد. وی گفت: مشکل ایمنی بزرگتر تغییر فرمت مسابقات از شروع انفرادی به مسابقات استارت انبوه است.
او گفت: «وقتی یکی یکی اسکی میکنید، همانطور که در دهه 90 انجام میدادند، میتوانید فرودها و پیچهای خشنتری داشته باشید، زیرا آنها یکی یکی میآمدند. نکته مهم در مورد ایمنی این است که خمیدگی ها از نظر عرض خیلی باریک نباشند.
بر خلاف تجهیزات آلپاین، اسکی های کراس کانتری لبه های فلزی ندارند. آنها برای بالا رفتن از تپه ها و سر خوردن در دشت ها نازک و سبک طراحی شده اند. چکمه ها انعطاف پذیر هستند و با یک میله فلزی زیر پنجه به چوب اسکی متصل می شوند. اسکی بازان کشورهای اسکاندیناوی از لبه اسکی برای جهت دهی خود در گوشه و کنار استفاده نمی کنند. درعوض، آنها گامهای سریع کودک را برای دور زدن منحنی برمیدارند.
همه اینها با برف مصنوعی دشوارتر است.
جسی دیگینز، دارنده مدال طلای المپیک و عضو تیم اسکی آمریکا به سبک اسکاندیناویایی، می گوید: «ما در حال رفتن به سراشیبی بسیار سریع هستیم. “من در فرودهای روی برف مصنوعی به سرعت 76 کیلومتر در ساعت (47 مایل در ساعت) رسیدم و این ترسناک است زیرا بیشتر مسیرهای مسابقه ما برای برف طبیعی ساخته شده اند که کمی نرم تر است. شما در کنار مسیری که در آن بارش برف دارید، نه فقط در سراشیبی، مقداری بالشتک بیشتری دارید.»
دیگینز که برنده کلی جام جهانی بود، افزود: “فکر میکنم کمی خطرناکتر است، و در جام جهانی متوجه شدم، وقتی برف مصنوعی میبارد، ترسناک است، زیرا به جای سر خوردن روی برف، روی یخ میچرخید.” فصل 2020-21. “من فکر می کنم ما شاهد درصد بیشتری از سقوط هستیم. احساس میکنم الان کمی خطرناکتر است.»
فدراسیون بینالمللی اسکی که مسابقات اسکی را در سراسر جهان نظارت میکند، از سال 2006 آسیبها را رصد میکند. سیستم نظارتی FIS برای “نظارت بر الگوها و روند آسیب در رشتههای مختلف FIS” و برای “ارائه دادههای اساسی برای عمیق” راهاندازی شده است. بررسی علل صدمات.”
گزارش ها اسکی آلپاین، سبک آزاد، اسنوبورد و پرش با اسکی را دنبال می کنند. اما در مسابقات شمال که شامل اسکی کراس کانتری، بیاتلون و نوردیک ترکیبی می شود، گزارشی مبنی بر مصدومیت گزارش نشده است.
در پاسخ به سوال آسوشیتدپرس که آیا این سازمان تصادفات را در مسابقات اسکی و بیاتلون رصد می کند، سخنگوی FIS گفت: “ما در حال ردیابی آسیب ها در طول مسابقات خود هستیم، اما در حال حاضر تحقیقات خود را عمومی نمی کنیم.
در مورد نگرانی در مورد برف مصنوعی، FIS پاسخی نداد. مارتی یولها، اسکی باز فنلاندی و رئیس مشترک کمیته ورزشکاران FIS، به گزارشات پاسخ نداد.
عوامل دیگری نیز در بازی وجود دارد.
جان مورتون، دو ورزشکار المپیکی، بازرس دوره FIS و موسس Morton Trails، یک شرکت طراحی پیست اسکی مستقر در ورمونت، گفت که استانداردهای بین المللی برای اسکی نوردیک دارد. او به یاد می آورد که در کنفرانسی برای بحث در مورد چرخش بانک ها در مورد نزول های سریع شرکت کرده بود، اما برخی از مقامات اروپایی با مقاومت مواجه شدند و گفتند که این کار بسیار آسان خواهد بود.
او گفت: “این انگیزه دائمی برای هیجان انگیزتر و دراماتیک تر کردن آن وجود دارد.” کاملاً واضح است که آنها خواهان دوره های چالش برانگیز هستند، آنها می خواهند ورزشکاران را به محدودیت ها برسانند.
وی گفت: در این زمینه باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود.
او گفت: “ما باید بپذیریم که نحوه طراحی، نگهداری و ساخت آنها برای برف طبیعی ممکن است اکنون نیاز به اصلاح داشته باشد زیرا همه چیز سریع تر است – اسکی ها سریع تر هستند، موم ها سریع تر هستند.”
جیم اشتاینبرگ، استاد علوم جوی در دانشگاه یوتا، گفت: برف ساخته شده توسط انسان «در واقع برف نیست». «این آبی است که از طریق نازلهایی دمیده میشود که آب را به قطرات بسیار کوچک و کوچک میشکند و سپس منجمد میشود. در حالی که ساختار برف طبیعی کاملاً متفاوت است.
او گفت که برف دست ساز دارای محتوای آب بالاتری است، بنابراین چگالی بالایی دارد و واقعاً بادوام است و برای اسکی، حداقل برای اسکی آلپاین، مناسب است.
او گفت: «برای رویدادهای اسکی آلپاین، برف طبیعی در واقع می تواند مضر باشد، زیرا دوندگان سطوح سخت و یخی را ترجیح می دهند. «اگر قبل از مسابقه اسکی آلپاین طوفانی رخ دهد، معمولاً برف طبیعی از مسیر حذف می شود. اما اسکی های اسکاندیناوی متفاوت است.
اندرو یانگ، اسکیباز بریتانیایی در ماه ژانویه در دور چهارم یک مسابقه اسکی انبوه 15 کیلومتری در سوئد بود که در سراشیبی سقوط کرد و از حصار عبور کرد و پایش شکست. او سریعاً به بیمارستان منتقل شد و با دوران نقاهت شش هفته ای دست و پنجه نرم می کند و به امیدهایش برای جام جهانی 2021 پایان می دهد.
یانگ گفت که تغییرات آب و هوایی قطعاً اسکی صحرایی را تغییر داده است، اما این تنها دلیل خطرناک تر بودن این ورزش نیست.
پیستهای مسابقه کوتاهتر هستند، تا حدی به دلیل برف محدود، اما همچنین به اسکی بازان اجازه میدهد تا برای تماشاگران و دوربینهای تلویزیونی بیشتر از میدان مسابقه عبور کنند. همانطور که یانگ گفت، “دایره های کوتاهتر به معنای چرخش بیشتر است، که به معنای تصادفات بیشتر است.”
به گفته لوک بودنشتاینر، مدیر کل مرکز، مرکز Soldier Hollow Nordic در یوتا در طول المپیک زمستانی 2002 حدود 17 کیلومتر (10.5 مایل) مسیر مسابقه داشت. اما دورهای کوتاهتر که امروزه برای مسابقات استفاده میشود به این معنی است که آنها فقط به 11 یا 12 کیلومتر (6.8 یا 7.4 مایل) برای بازیهای زمستانی 2030 یا 2034 نیاز دارند.
او گفت که آنها دوست دارند ریل ها را در عمق حدود 1 متر (3.2 فوت) نگه دارند تا از ماندگاری مسیر اطمینان حاصل کنند. اما این به معنای سقوط طولانی تر زمانی است که یک اسکی باز پیست را ترک می کند.
یانگ میگوید: «مشکلی که من میبینم زمانی است که مطلقاً هیچ برف طبیعی وجود ندارد، فقط یک نوار برف مصنوعی برای یک مسیر مسابقه وجود دارد. اگر اتفاقی بیفتد و کسی تصادف کند، عواقب خروج از مسیر در واقع بسیار جدی می شود.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir